۸۲۵۲۷۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نوری: ایران و قطر فینال را برگزار می‌کنند

کاپیتان تیم پارس جنوبی جم می گوید ممکن است در بازی با ژاپن نبود مهدی طارمی در خط حمله تیم ملی به ایران ضربه بزند.

ورزش سه: محمد نوری درباره اردوی تیمش در جزیره کیش بیان کرد: اردوی خیلی خوبی در جزیره کیش داشتیم. شرایط آب و هوایی در این جزیره خیلی خوب بود و تمرینات خوب و منظمی داشتیم. البته شرایط زمین چمن ورزشگاه کیش کمی اذیت مان کرد. زمین اصلا خوب نبود و امیدوارم در کیش بستری فراهم شود که همه تیم های لیگ برتری و حتی تیم های خارجی اردوهای خود را آنجا برگزار کنند. بستر فراهم است اما باید امکانات سخت افزاری از جمله زمین چمن بهبود یابد تا این شرایط مهیا شود.

وی درباره نقل و انتقالات پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: معمولا در نقل و انتقالات تیم هایی که پول دارند موفق می شوند. این تیم ها دست روی هر بازیکنی می گذارند، جذب می کنند و شرایط برای تیم هایی مثل ما که بودجه زیادی نداریم سخت است. با این حال دو، سه بازیکن خوب گرفتیم که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند و انگیزه بالایی در آنها هستند که امیدوارم در ادامه لیگ کمک حالمان باشند.

کاپیتان پارس جنوبی ادامه داد: در فوتبال روز دنیا همه تیم ها تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان را در اختیار دارند و ما نیز امسال در پارس جنوبی باید چنین شرایطی را داشته باشیم. همه بازیکنان باید دست به دست هم بدهیم تا نیم فصل دوم موفقی را سپری کنیم.

نوری پیش بینی اش از شرایط پارس جنوبی در نیم فصل دوم را اینگونه بیان کرد: نیم فصل دوم بسیار سخت تر است. تیم ها نقاط ضعف خود را تقویت کردند و آنهایی که از نظر بودجه مشکلی نداشتند، قوی تر شده اند. متاسفانه مشکلات برای تیم هایی است که درگیر مسائل مالی هستند و همین موضوع کار را سخت تر می کند. با این حال امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

هافبک سابق تیم ملی درباره دیدار ایران و ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا گفت: تیم ملی ایران آنقدر قوی و محکم کار کرده که جای بحثی نگذاشته است. ما بدون گل خورده و با حداکثر گل زده تمام تیم ها را غافلگیر کردیم. تیم ما در خط حمله تنوع خوبی دارد و فقط فکر می کنم نبود مهدی طارمی کمی دردسرساز شود.

اگرچه تیم ملی روی کاکل یک بازیکن نمی چرخد اما مهدی بازیکنی است که خودش را خوب در موقعیت قرار می دهد و راحت پنالتی می گیرد. گل های حساسی نیز می زند. با این حال امیدوارم بازیکنان جایگزین جای خالی او را پر کنند و مشکلی در این بحث نداشته باشیم.

نوری در پایان افزود: ژاپن نسبت به حریفان قبلی تیم ملی بسیار باهوش تر است. آنها تجربه بین المللی بالاتری دارند و کم اشتباه می کنند. روی کاغذ شانس ایران بیشتر است اما باید مراقب باشیم. من بازی این تیم با عربستان را دیدم. با اینکه مالکیت توپ ۷۰ به ۳۰ با عربستان بود، اما یک موقعیت گل هم نصیب سعودی ها نشد. این نشان می دهد سازمان دفاعی ژاپنی ها خیلی خوب است. با این حال من همانطور که قبلا هم گفته بودم فکر می کنم ایران و قطر برگزار کننده فینال جام ملت های آسیا باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیش داوری ممنوع . بگذارید بچه ها با تمرکز بازی شان را انجام دهند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج