adexo3
۸۲۳۳۰۷
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

نوری: هواداران استقلال حق دارند نگران باشند

پیشکسوت آبی پوشان گفت: زمان برگزاری اردوی استقلال خوب بود اما متاسفانه مکان خوبی را نسبت به این فصل سال برای اردو انتخاب نکرده بودند.

خبرگزاری مهر: محمد نوری در خصوص اردوی تدارکاتی آبی پوشان در ترکیه اظهار داشت: اعزام تیم به این اردو الزامی بود و زمان اردو هم خوب انتخاب شده بود، اما با توجه به این که در فصل سرما به سر می‌بریم، ترکیه مکان مناسبی برای برپایی این اردو نبود.

وی افزد: البته باشگاه در نظر داشت که این اردو را در کشور قطر برگزار کند که بنا به مشکلاتی این اتفاق نیفتاد تا ناخواسته محل اردو از قطر به ترکیه تغییر کند.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص نقل و انتقالات نیم فصل این تیم گفت: متاسفانه شرایط خوبی بر تیم حاکم نیست. هواداران نگران شرایط تیم شان هستند و باید به آنها حق هم داد چون این نگرانی بی مورد نیست. ما پیشکسوتان هم نسبت به شرایط پیش رو نگران هستیم.

نوری خاطرنشان ساخت: ماه‌های سخت و دشواری در پیش هست و تیم به زودی باید وارد لیگ قهرمانان آسیا شود. هرچند ما جوانان خوبی در اختیار داریم اما واقعیت این است که زمان می‌برد تا این جوان‌ها پخته و با تجربه شوند و برای رویارویی با تیم‌های قدر آسیایی باید بازیکنان باتجربه در اختیار داشت. به خصوص در خط حمله باید مهاجمانی با تجربه حضور در این رقابتهای دشوار به خدمت گرفته شوند.

مدافع پیشین آبی پوشان بیان داشت: خوشبختانه مدیران باشگاه می‌گویند دو بازیکن خارجی خوب در آستانه عقد قرارداد قرار دارند. هرچند شاید هواداران نسبت به این وعده‌ها خوشبین نباشند اما به شخصه این موضوع را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم این دو بازیکنی که صحبت‌شان هست، بازیکنان با کیفیتی باشند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: هواداران فهم و درک خوبی از فوتبال دارند و به خوبی شرایط را درک می‌کنند. آنها می‌دانند در این تیم چه خبر است و شرایط بازیکنان به چه صورت است. به خصوص در این دوران که عصر طلایی سرعت تبادل اطلاعات هست، مدیران مجموعه باید با هواداران شفاف باشند تا اعتماد هوادار از مجموعه مدیریتی سلب نشود.

وی اضافه کرد: امیدوارم مشکلات مالی باشگاه هم به زودی مرتفع شود تا این تیم به آرامش برسد. ضمن این که بعنوان پیشکسوت تیم استقلال از وزارت ورزش و شخص وزیر انتظار دارم به داد این تیم رسیده و کمک کنند تا مشکلات مالی باشگاه حل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی راه به راه بمب میترکوندین فکر اینجاش هم میکردین

    • STS

      نگران چه؟؟؟ دیگه بیخیال شدیم.....
      مسعولان استقلال باید نگران ریزش هوادار باشن...البته همین هم خواسته وزیر ورزش لنگی و دولت لنگ پرست هست...
      مسعولان و پیشکسوتان استقلال فقط باید اینو بدون که با بی تفاوتی شماست که هوادار ریزش میکنه...به شخصه دیگه هیچ اخبار تیم رو دنبال نمیکنم....بایکوت...
      روی وزیر لنگی سیاه باد...بر مدیران بله قربانگوی استقلال هم ننگ ابدی باد....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه جان مسئول درسته نه مسعول

      • STS

        کاربر۱۴:۵۴
        لنگی جان ....گوشی من هم عقب مونده است مثل تو ...شامل فشار فقر جامعه امروز ماست....مثل گوشی تو نمیتونه تایپ کنه... البته از همچه تویی که عادت به مفتخوری داری بیش از این انتظاری نیست آقا معلم لنگی..

      • بدون نام

        داداچ کیسه کش من مفتخور نیستم ویه کارگر کشاورزی هستم دوما گوشیت مثل خودت عقب افتاده اس دیگه مث صاحبشه. قرارنیست مثل کسی دیگه باشه

    • بدون نام

      مشکل استقلال الان دقیقا چیه ؟؟

    • بی نام

      عیبی نداره بابا این لنگیا خرفت هستند اخه اگه وزیر وفدراسیون لنگی نبودمگه میشد با پنجره بسته قبل از فصل برای نیم فصل دوم بهترین بازیکنها را قرارداد ببندد ترا بخدا اگر تیم دیگه هم بود فدراسیون میگذاشت که اون تیم هم همین کار را بکنه والا نه

      پاسخ ها

      • ¤▪پاسارگاد▪¤

        هااااا خب کاکُو بگو دیگه داری از کجا میسوزی هااا
        بسوز تا سال دیگه بسازی

      • بدون نام

        داداچ توافق کردن قرارداد که نبستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج