adexo3
۸۲۵۵۳۰
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

دژاگه: باخته‌ایم و این درد دارد!

کاپیتان تیم ملی می‌گوید هنوز به خداحافظی فکر نمی‌کند.

ایسنا: اشکان دژاگه، کاپیتان تیم ملی بعد از شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن اظهار کرد: ژاپن تیم خوبی بود و همه ما این را می‌دانستیم اما ما هم تا زمانی که اولین گل را نخورده بودیم خوب بازی می‌کردیم. همچنین بعد از دریافت گل نخست جلو می‌رفتیم و حمله می‌کردیم. موقعیت‌های خوبی در نیمه نخست داشتیم و اگر توپ سردار گل می‌شد روند بازی کاملاً عوض می‌شد. متأسفانه فوتبال این طور است و هر چقدر به بازی فکر می‌کنیم، درد داریم.

او افزود: از همه هواداران، بازیکنان و مربیان تشکر می‌کنم. ما سعی کردیم با هم و در کنار هم تلاش کنیم. ما با هم پیروز می‌شویم و با هم شکست می‌خوریم.

کاپیتان تیم ملی درباره وضعیت ملی‌پوشان بعد از اتمام بازی در رختکن توضیح داد: تمام بازیکنان ناراحتند و وضعیت برایمان بسیار سخت است. هر چه به بازی فکر می‌کنیم باورمان نمی‌شود. فکر نمی‌کردم داور بعد از VAR، پنالتی را تأیید کند. مدافع برای تکل رفته بود و این طور نبود که دستش را باز کند. او باید چه کار می‌کرد و دستش را کجا قرار می‌داد؟ ما متأسفانه باخته‌ایم و این درد دارد.

دژاگه در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان با تیم ملی ادامه می‌دهد یا نه، عنوان کرد: هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌ام. هنوز ۳۲ سالم هست و برای بازی کردن جا دارم. البته الان زمان مناسبی برای این صحبت‌ها نیست.

او درباره پایان همکاری کی‌روش با فوتبال ایران نیز خاطرنشان کرد: همیشه گفته‌ام که آقای کی‌روش زحمت زیادی برای تیم ملی کشیده و هر کسی که فوتبال را می‌شناسد و آن را می‌فهمد، می‌داند که او چقدر به فوتبال ایران کمک کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اشکال نداره!افتخار میکنیم وانشالله بعدهاجبران میشود

    • بدون نام

      توکه مواظب النگوهات بودی مادام

    • بدون نام

      حرفای شفر رو گوش بده میفهمی چرا باختیم. اولین چیزی که میگه فوتبال بی برنانه هست ووو چیزی که منتقدها چندساله اعلام میکردن و همه هم به دشمنی متهم میشدنو نتیجه هم امشب مشخص شد

    • بدون نام

      سه بر صفر یعنی فاجعه برايه تیم قدرتمندی مثل ايران يه مملكتو ناراحت كردين خدا ميدونه نزديك بود سكته بزنم

    • بدون نام

      نیمه اول هم بازی دست ژاپن بود و تو یکی برو. تو که امدی همه اونها که اهلش نبودن بعضا حوس تتو داشتن و مسئولین بخصوص باشگاهی و کمیته انظباتی فدراسیون منشوری حساب میکردن و تو را تخم دوزرده میدونستن حالا بازی تحقیر امیز رو حاضر نیستی بگی اونا سر بودن ..!؟ رفتار وزدن تو سینه حریف و سیلی سردار چه معنی داشت و از کی دستور گرفتید به تشنج بکشید باختید به خ....باقر ولی رفتار زشت تون را اصلاح کنید مست نبودی که صلب الختیار باشید .....بانددلال منهدم میشود

    • بدون نام

      ژاپن رادست کم گرفتیم و مغرور بودیم سقوط کردیم

    • بدون نام

      بیخیال حدمون همینه

    • ایرانی

      بله دژی جون . همه که یمن نیستن .

    • بدون نام

      لعنت به کنعانی زادگان و درود بر سوپرمن که جاي خاليش مثل جام جهانی بازم احساس شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج