۸۲۵۷۷۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

خلعتبری: حریفان آسیایی ما ساده نیستند

بازيكن جديد تيم فوتبال ذوب آهن گفت: دو هفته اي مي شود با ذوب آهن تمرين مي كنم و بسيار خوشحالم بار ديگر پيراهن تيم بزرگ ذوب آهن را به تن كردم.

خبرگزاری فارس: محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با سایت باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: خوشخبتانه شرایط تیم بسیار مناسب است. ما بازی‌های دوستانه خوبی را پشت سر گذاشتیم و به نظرم در زمانی که کادر فنی انتظارش را می‌کشد بازیکنان به فرم ایده آل نزدیک خواهند شد. همه می‌دانند که ذوب آهن دو یا سه بازی مهم در پایان بهمن ماه باید برگزار کند و از این رو باید همه اصفهان برای حمایت از ذوب آهن در کنار این تیم قرار گیرند.

خلعتبری در مورد پیوستن به ذوب آهن بیان کرد: همه می دانند که ذوب آهن یکی از اضلاع قدرت فوتبال ایران است و بسیار خوشحالم که یک بار دیگر پیراهن این تیم را به تن می کنم. خاطراتی که برای من و ذوب آهن ثبت شده است بسیار شیرین است و نایب قهرمانی آسیا گل سرسبد افتخاراتی است که با ذوب آهن رقم خورد. من با سنین کم راهی اصفهان شدم و از سکونشینی در این تیم به پیراهن تیم ملی کشورمان رسیدم. اکنون دوست دارم بار دیگر ذوب آهنی قدرتمند داشته باشیم و شک ندارم شرایط برای بازگشت ذوب آهن به شرایط ایده آل فراهم است.

خلعتبری در مورد دو مصاف پلی آف ذوب آن مقابل حریفهای اردنی و کویتی و سپس الغرافه نیز گفت: ما در حال حاضر تنها به نساجی فکر می کنیم و بعد از این بازی بر روی حریف اولمان در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا. الوحدات و الکویت به حتم تیم‌های خوبی خواهند بود که بزرگترین اشتباه ساده گرفتن دیدار با آن‌هاست.

خلعتبری در مورد بازیهای آینده ذوب آهن و بازی‌های پایان بهمن ماه گفت: بسیار مهم است که همه ما با تمرکز بالا و با همه انرژی نیم فصل دوم را آغاز کنیم. بچه ها در کنار هم هستند و دائماً برای یک شروع خوب به یکدیگر انرژی می دهند. ما برای نیم فصل دوم هم قسم خواهیم شد و همانطور که کادر فنی از ما خواسته است همه تلاش و تمرکز ما بر روی بازی ابتدایی خواهد بود. نساجی یک تیم بزرگ و آبرومند است و مجید جلالی هم در بازی دوستانه نشان داد تیمش شرایط خوبی دارد. امیدوارم با حضور هواداران، تلاش بازیکنان و کادر و همراهی و حمایت همه جانبه کارخانه و باشگاه بتوانیم یک شروع خوب در نیم فصل دوم داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاجیم

      این خلعتبری ازقدیم تاالان هرباشگاهی ک میره قرارداد میلیاردی میبنده. گمونم الان یکی ازپول دارترین های ایرانه.خوش لحالس که مثل من نیست که بااین شرایط مریضیم کارگری میکنم وروزی سه بار انسولین میزنم .ونمیتونم خرج زنم ودختردوسالمه ام بدم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج