۸۲۹۰۹۳
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

مشکل بزرگ یحیی در کورس قهرمانی؛ دربازه!

بعد از این بازی شاید کادرفنی پدیده تصمیم بگیرد به دروازه‌بان نیم‌فصل اولش فرصت مجددی برای حضور درون دروازه بدهد.

وب‌سایت نود: اگر در فصل نقل و انتقالات از بزرگترین و مهم‌ترین خریدهای زمستانی صحبت می‌کنیم باید عنوانی را هم به عجیب‌ترین خریدها اختصاص بدهیم. عنوانی که یکی از کاندیداهایش پدیده و میلاد فراهانی هستند. پدیده در نیم‌فصل اول از یوسف بهزادی درون دروازه استفاده می‌کرد. دروازه‌بانی که اسم و رسمی نداشت اما عملکرد خوبی درون دروازه داشت.

بهزادی در ۱۲ بازی که درون دروازه ایستاد توانست در ۷ بازی دروازه‌اش را بسته نگه‌ دارد. نیم‌فصل، کادرفنی پدیده به چه دلیلی تصمیم به تغییر درون دروازه‌اش گرفت و میلاد فراهانی را جانشین او کرد. دروازه‌بانی که پیش از این نشان داده بود برای تیمی در کورس قهرمانی گزینه مناسبی به نظر نمی‌رسد. البته او این مساله را در بازی اول مقابل پرسپولیس هم نشان داد و در دیداری که پرسپولیس توانست از دو شوت در چارچوب اولش به دو گل برسد.

مشکل بزرگ یحیی در کورس قهرمانی؛ دربازه!

اگرچه کمتر تیمی توانسته از دست پرسپولیس برانکو قسر در برود و گل‌خوردن از تیم او اتفاق عجیبی نیست اما فراهانی سابقه زیادی در گل‌خوردن در پرسپولیس دارد. او بیشترین گل دوران فوتبالش را از فولاد دریافت کرده که 15 گل بوده و با این دو گل تعداد گل‌های خورده‌اش از پرسپولیس به 14 رسید.

میلاد فراهانی نیم‌فصل اول هم طعم برد را با تیمش یعنی نفت مسجدسلیمان نچشید. او در 10 دیداری که در ترکیب اصلی قرار گرفت تیمش صفر برد را بدست آورد و در بازی‌هایی که در غیاب او برگزار شد تیمش توانست سه برد را کسب کند. آماری که می‌تواند یحیی را برای ادامه فصل بیش از پیش نگران کند.

در تورنمنتی که داشتن یک دروازه‌بان خوب به معنای طی‌کردن بخشی از راه قهرمانی است یحیی کار سختی خواهد داشت. او بخشی از این کار سخت را در همین اولین هفته دید. دیداری که آنها حمله کردند و به دیوار بیرانوند پرسپولیس برخورد کردند و پرسپولیس با کمترین میزان حمله سه امتیاز را از آن خود کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بخاطر تیم محبوبش فراحانی رو گذاشت البته نمیدونم بهزادی جدا شده یا نه ولی آگه تو تیم پدیده هستش بهزادی استفاده از این گلر سوراخ که حتی تو نفت مسجد سلیمان که مشکل بازیکن داره هم نخواستن اینو خود زنی بود خدایی چه گلی بود که خورد فکر کنم آگه به توپ دست نمیزد هو توپ بیرون بود

    • بدون نام

      دقیقا درسته . مرسی بابت مطلب مفیدتون

    • بدون نام

      مربیان پرسپولیسی مثل گلمحمدی همیشه مقابل پرسپولیس بازنده هستند چرا؟!)))

    • بدون نام

      فراهانیو گذاشتن که کارلنگ گره نخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج