۸۳۳۸۷۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

حدادی‌فر: این نتیجه نشانه بزرگی ذوب‌آهن است

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن با رهبری و مدیریتش در میانه زمین توانست در بازگشت سبزهای ایران و پیروزی برابر الغرافه نقش کلیدی ایفا کند.

ورزش سه: وقتی ذوب آهن با نتیجه دو بر صفر و در زمین الغرافه از حریفش عقب افتاد کمتر کسی فکر می کرد که نماینده ایران بتواند به این بازی برگردد اما سبزها با اتکا به بازیکنان با کیفیت و با تجربه ای چون قاسم حدادی فر توانستند بازی را از حریف گرفته و در نهایت به مرحله بعدی صعود کنند.

حدادی فردرباره این بازی گفت:« این که ما توانستیم به این بازی برگردیم نشانه بزرگی تیم ذوب آهن است.»

او افزود:« وقتی تیمی دو برصفر آن هم در یک کشور عربی و با توجه به شرایط میزبانی از حریف عقب می افتد و در نهایت آن بازی را سه بر دو می برد به معنای این است که تیم بزرگی است.»

کاپیتان ذوبی ها در ادامه گفت:« من خواهشم از رسانه ها این است که به این موضوع توجه کنند که ذوب آهن برای چهارمین بار پیاپی در این مسابقات شرکت می کند و از مجموع ۶ دوره حضورش در این بازی ها ۴ بار به مرحله بعد صعود کرده است. »

او ادامه داد:« ذوب آهن در آسیا یک تیم قابل احترام است و بازیکنان قابل احترامی هم دارد که توانستند چنین نتیجه ای را رقم بزنند. دوست دارم به مدیران و مسئولان فوتبال و ورزش بگویم که نگاهشان به ذوب آهن هم تراز با نگاهشان به دو نماینده دیگر ایران در این رقابت ها باشد. این تیم بی سرو صدا و در سایه همیشه کیفیت بالای خودش را نشان داده است. امیدوارم مسئولان و رسانه ها به این موضوع توجه کنند که در حال حاضر سه نماینده در لیگ قهرمانان آسیا داریم و هر سه تیم باید حمایت شوند تا از فوتبال ایران در آسیا دفاع کنند.»

حدادی فر در رابطه با شرایط ذوب در لیگ برتر هم گفت:« ما می خواهیم بجنگیم تا فصل را خوب تمام کنیم. دیگر فرصت نداریم که به نتایجمان در نیم فصل فکر کنیم و تمام هدفمان بازی های خوب و کسب نتیجه در مسابقات آینده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • farhadzand

      ن بابا ایولامربیه پیتزا فروشم کار یاد گرفته

    • قجاوند

      جناب حدادی درسته ذوب آهن تیم بزرگی است ولی شاهکار منصوریان خیلی بزرگتر است میگن بعد از کامبک علی منصور میناوند تا چند ساعت بعد_______ از پای تلویزیون بلند نشده بوده وبرفک میدیده

    • پورسیناوندی وسطی علیا

      اهالی لنگ در یک نشست دسته جمعی بعد از پایان بازی ذوب وااغرافه همگی اذعان داشتند کامبک خوراک علی منصور است تو دربی معروف هم جه کامبک رویایی در مقابل ما داشت بازی باخته در نیمه اول را با سه گل جواب داد اونم با بازیکنانی که اولین دربی شون بود خلاصه در برابر داش علی هیچ وقت زود قضاوت نکنید که در این صورت !!!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج