۸۳۴۹۹۷
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

استقلال توان شکست دادن ذوب آهن را دارد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: چهره تیم ذوب آهن نسبت به ابتدای فصل به کلی تغییر کرده و تیم بهتری شده اما استقلال توان شکست دادن آن را دارد.

خبرگزاری مهر: محمد نوری اظهار داشت: اضافه شدن منشا، پاتوسی و ایسما به جمع آبی پوشان بر قدرت تهاجمی این تیم افزوده و حالا استقلال تبدیل به تیمی غیر قابل مهار در لیگ برتر است.

وی اضافه کرد: البته این را بگویم که ذوب آهن هم تغییرات خوبی داشته و چهره کنونی این تیم با چهر ابتدای فصل آن اصلا قابل قیاس نیست. با دو بازی خوبی که آنها در پلی آف آسیا انجام دادند و حریفان خود را شکست دادند مشخص کردند می‌توانند هر تیمی در لیگ برتر را آزار دهند.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: از نظر من استقلال قدرتمند تر از حریفش است و توان شکست دادن ذوب آهن را دارد.

نوری خاطرنشان ساخت: نبرد اصلی در این بازی بین هافبکهای دو تیم است و خط میانی هر تیمی که نبض بازی را در دست بگیرد شانس آن تیم برای پیروزی بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به حضور علیرضا منصوریان در نیمکت روبروی استقلال گفت: این اتفاق عجیبی در فوتبال نیست و منصوریان هم از خانواده استقلال جدا نیست. او سالها بعنوان بازیکن و مربی برای این تیم زحمت کشیده اما حالا ناچار است به تیم ذوب آهن متعهد باشد. این اتفاق در فوتبال کاملا عادی است و هزاران بازیکن و مربی در گذشته روبروی تیم سابق شان قرار گرفته‌اند و در آینده هم قرار خواهند گرفت.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: منصوریان نه اولین نفری در فوتبال است که مقابل تیم سابقش قرار می گیرد و نه آخرین نفر خواهد بود. دامن زدن به این موضوع و ایجاد حساسیت تنها به تولید حاشیه‌ برای این بازی کمک می‌کند.

نوری در خاتمه خطاب به هواداران استقلال تاکید کرد: علیرغم این که این بازی وسط هفته است و ساعت آن هم چندان مناسب نیست، اما هواداران باید رنج حضور در ورزشگاه آزادی را به تن خریده و به حمایت از تیم شان به ورزشگاه بیایند. قطعا حضور آنها در ورزشگاه در روحیه و انگیزه بازیکنان تاثیر مستقیم خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      بیخود نگین استقلال میبره الان دیگه شیشعلی عمرابذاره کیسه کشاببرن

    • ss

      صددرصد

    • ناشناس!

      آخه کسی نیست بگه این آقای نوری چکاره این فوتبال و استقلال است که قبل از هر بازی اظهار وجود می کنه معمولا مربی تیم قبل از بازی صحبت می کنه نه پیشکسوت تیم! بازم از این حفا بزن همه بفهمن که چقدر منتظر پستی در استقلال هستی!

      پاسخ ها

      • هوادار قلبی استقلال

        استقلال این بازی رو باید ببره دم همه ی بازیکنان استقلال گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج