اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۳۵۲۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چلسیِ بدون ژنرال نمی‌تواند از پس سیتی برآید

جیمی فلوید هاسل‌بنک، ستاره سابق فوتبال هلند و باشگاه چلسی، معتقد است منچسترسیتی امروز فاتح فینال جام اتحادیه انگلیس خواهد بود و شاگردان ساری شانسی در مقابل سیتی نخواهند داشت.

ورزش سه: جیمی فلوید هاسل‌بنک، چه در زمان حضور در تیم ملی هلند و چه در زمانی که در چلسی بازی می‌کرد همیشه یکی از رهبران تیمی که در میدان برای آن بازی می‌کرد بود. ستاره سابق آبی‌های لندن اما معتقد است امروز در چلسی هیچ بازیکنی که بتواند در میدان نقش ژنرال را بازی کرده و رهبری تیم را به عهده بگیرد وجود ندارد.

هاسل‌بنک می‌گوید این ضعف برای تیمی که امروز در فینال جام اتحادیه در مقابل منچسترسیتیِ از هر نظر آماده و خطرناک بازی می‌کند، ضعفی نیست که بتوان از آن چشم‌پوشی کرد. به همین علت است که هاسل‌بنک معتقد است بازی امشب در ومبلی و بازی روز چهارشنبه چلسی با تاتنهام در استمفوردبریج، دو بازی‌ای هستند که تکلیف چلسی در فصل جاری را مشخص خواهند کرد.

هاسل‌بنک در این باره گفت:" این هفته، هفته بزرگی است ولی با شرایط فعلی چلسی هر بازی برای این تیم حکم یک فینال را دارد. دو بازی مقابل سیتی و تاتنهام در این هفته مشخص خواهند کرد که چلسی در پایان فصل کجا خواهد ایستاد".

ستاره هلندی سابق چلسی در ادامه گفت:" چلسی امروز برای شکست دادن منچسترسیتی کار بسیار سختی در پیش دارد ولی یادمان نرود که آنها در ماه دسامبر در لیگ این کار را انجام دادند. چلسی باید از همان نقشه بازی استفاده کند و اعتماد به نفس داشته باشد".

هاسل‌بنک در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" نگرانی من این است که تیم فعلی چلسی هیچ رهبری ندارد. بله، چلسی بازیکن خوب دارد ولی من در زمین کسی را نمی‌بینم که تیم را رهبری کند. چلسی در گذشته چه بیرون از زمین و چه در رختکن شخصیت‌های بزرگی داشت که برای موفقیتش اهمیت زیادی داشتند".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج