اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۳۶۹۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تمجید سرمربی یونایتد از فرصت‌شناسی لوکاکو

اوله گنار سولسشر، بعد از پیروزی ۳-۱ منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس از روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی تیمش که در این بازی دو گل به ثمر رساند تمجید کرد و فرصت‌شناسی او را ستود.

ورزش سه: منچستریونایتد که بعد از بازی قبلی خود مقابل لیورپول با لشگری از مصدومین مواجه شده بود دیروز موفق شد در خانه کریستال پالاس، با نتیجه ۳-۱ به پیروزی برسد تا با کسب هشتمین پیروزی پیاپی دور از خانه، رکورد باشگاه را از این نظر بشکند. دو گل اول یونایتد در این بازی توسط روملو لوکاکو به ثمر رسید و همین باعث شد اوله گنار سولسشر، سرمربی موقت یونایتد، بعد از بازی از مهاجم بلژیکی تیمش تمجید کند.

این در حالی است که سولسشر از زمانی که بعد از اخراج ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی موقت شیاطین سرخ منصوب شده، بیشتر به استفاده از مارکوس راشفورد به عنوان مهاجم مرکزی تمایل نشان داده ولی لوکاکو دیروز ثابت کرد که همچنان یکی از بهترین مهاجمین لیگ برتر است.

سولسشر بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" لوکاکو امروز دو گل زد و علاوه بر این گلها، بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشت. او در تمرینها سختکوش است و در زمین عالی کار می‌کند. بر اساس نقشه من لوکاکو باید متمایل به کناره‌ها بازی می‌کرد و وظایف دفاعی زیادی داشت که از پس آنها به خوبی برآمد".

سولسشر درباره پیروزی تیمش گفت:" پیروزی خارج از خانه بزرگی بدست آوردیم. ما منچستریونایتد هستیم، تیم باکیفیتی که بازیکنانی باکیفیت دارد. ما همچنان به استفاده از بازیکنانی که فرصت کمتری برای بازی داشته‌اند ادامه خواهیم داد. همه تیم‌های حاضر در لیگ، در این برهه از فصل بازیکنان مصدوم دارند".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج