۸۳۷۲۳۸
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

رئال دیگر گرت بیل را نمی‌خواهد

روزنامه اسپانیایی آ اس اعلام کرد که کاسه صبر فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، از رفتارهای گرت بیل، ستاره ولزی این تیم لبریز شده و پرز تصمیم گرفته به حضور بیل در رئال پایان دهد.

ورزش سه: بعد از جنجال‌های بسیار درباره شرایط گرت بیل در رئال مادرید، روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی شد که کاسه صبر فلورنتینو پرز از رفتارهای بیل لبریز شده و او تصمیم گرفته که به حضور ستاره ولزی در این تیم پایان دهد. آ اس به نقل از یک منبع نزدیک به باشگاه رئال مدعی شد که تنها درخشش خارق‌العاده بیل در بازی‌های باقی مانده از فصل جاری ممکن است بتواند نظر پرز را تغییر دهد. ولی در غیر اینصورت، به احتمال قریب به یقین، بیل در پایان فصل رئال را ترک خواهد کرد.

رئال دیگر گرت بیل را نمی‌خواهد

بر اساس این گزارش، رفتارهای اهانت‌آمیز و عدم همراهی بیل با تیم باعث شده کاسه صبر رئیس باشگاه رئال که پیش از این نیز از گرت بیل ناراضی بوده، لبریز شود. این در حالی است که پرز در آغاز امیدوار بوده بعد از جدایی کریستیانو رونالدو، گرت بیل بتواند نقش خود را به عنوان رهبر تیم تثبیت کند اما شخصیت شورشی ستاره ولزی و اینکه او عملاً قادر به صحبت کردن به زبان اسپانیایی نیست، همه این امیدها را به باد داده است.

آ اس می‌گوید در نبود کریستیانو، عملکرد گرت بیل نه تنها بهبود پیدا نکرده بلکه نسبت به فصل‌های گذشته بدتر شده است. بیل در فصل جاری از زمان روی کار آمدن سانتیاگو سولاری تنها موفق شده 13 گل به ثمر برساند و سولاری کم کم دقایق حضور بیل در میدان را کاهش داده است.

رئال دیگر گرت بیل را نمی‌خواهد

این در حالی است که رئال در تابستان ۲۰۱۷ هم قصد داشت برای خالی کردن جا برای ورود امباپه، گرت بیل را به منچستریونایتد بفروشد. اما بیل از ترک رئال خودداری کرد و مانع از انتقال امباپه به این تیم شد.

آ اس مدعی شد با توجه به تصمیم پرز، رئال در تابستان آتی گرت بیل را به فروش خواهد گذاشت ولی در هر صورت، برای واگذاری او به باشگاه‌هایی که خواهان جذبش باشند، دست‌کم ۱۰۰ میلیون یورو طلب خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاآاااااجیم

      ب نطرر من پررز تواین سالهای اخررر عمرس باکارهایی ک انجام داد زحمات جندساله خودس برد زیرسوال اول اینکه سال اخری بااینکه سه سال متوالی زیزو همون زیدان ریال قهرمات اروپا کرد ولی اخرکار درون باسگاع دجار اختلافاتی برسرخرید جندبازیکن بازیزو واردمجادله شد وهمین باعث شد تازیزو استعفا داد وبعدس زیربار افزایس حقوق کریستیانو بهترین بازیکن تاریخ ریال نرفت وکریس هم ازریال رفت وبعد لوپتگی اوردی وسه ماه نشده شوتش کردی بیرون برای اینکه خودت درامان باشی وبعدش سولاری ک اصلن بین بازیکنان محبوب نبوداوردی ک بااوردنس ایسکو و گرت بیل واسانسیو نیمکت نشین ونابود کرد وحالا هم بیل میخاهین رد کنید پس مطمین باس اگ محبوبیتت سال گذشته ۹۰بود الان سده جهل وسال دیگه میشه بیست.

    • ایرانی

      آقای پرز . هر کسی نمیتونه جای کریس رو بگیره . مخصوصا این گرت بیل با اون چک و چونه کج و قیافه هیولا مانندش . کار هر بز نیست خرمن کوفتن . اشتباه کردی که زیدان و رونالدو رو نگه نداشتی و در عوض میدون دادی به این و بنزمای پر ادعای حراف و زاقارت .

    • N

      همین خوب بود توی رئال حالا اینم هوایی کنین بعدم بگین یکی مث سوارز میخواییم بابا ساکت......‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج