۸۳۷۳۰۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

گل‌محمدی: داور گل سالم ما را آفساید اعلام کرد

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده شهرخودرو اعتقاد دارد، وضعیت آب و هوایی ورزشگاه شهدای شهرقدس مناسب برگزاری بازی نبوده است.

خبرگزاری تسنیم: یحیی گل‌محمدی، سرمربی پدیده پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان تهران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی جذابی نبود و موقعیت‌های زیادی نصیب دو تیم نشد. در مجموع انتظار بیشتری از این بازی می‌رفت، اما خیلی دلچسب نبود. وضعیت‌ آب و هوایی شرایط بازی را خراب کرد و این آب و هوای برای انجام بازی مناسب نبود. در کل بازی مقابل پیکان در این شرایط خیلی سخت بود و ما این موضوع را پیش‌بینی کرده بودیم.

وی افزود: در نیمه اول با توجه به اینکه موقعیت‌های گل زیادی نداشتیم، اما یک گل سالم به ثمر رساندیم که این گل را داور آفساید اعلام کرد. این دومین بار است که گل سالم ما را آفساید اعلام می‌کنند. یک بار هم در بازی مقابل صنعت نفت همین اتفاق افتاد و گل ما آفساید اعلام شد. اگر در این دو بازی اشتباهات داوری نبود ما الان چهار امتیاز بیشتر داشتیم و این چهار امتیاز الان می‌توانست جایگاه‌مان را در جدول محکم‌تر کند. در مجموع داور قضاوت بدی نداشت و او توانست به خوبی بازی را مدیریت کند.

گل‌محمدی: داور گل سالم ما را آفساید اعلام کرد

سرمربی تیم فوتبال پدیده تصریح کرد: انتظار بازی بهتری را داشتیم، اما شرایط جوی کارمان را سخت کرد, مخصوصاً در نیمه دوم که باد شدیدی می‌وزید و اگر در دفاع حفظ توپ نداشتیم به مشکل می‌خوردیم. یک امتیاز در این بازی خارج از خانه ارزشمند است. باید از هواداران‌مان نیز تشکر ویژه داشته باشم که کیلومتر‌ها راه را آمدند تا تیم را در این بازی حمایت کنند. امیدوارم بتوانیم جواب زحمات آنها را در آینده بدهیم.

گل‌محمدی راجع به بازی هفته آینده تیمش مقابل ذوب‌آهن بیان کرد: روز پنجشنبه هفته آینده باید با ذوب‌آهن دیدار کنیم. از الان باید خودمان را برای آن بازی آماده کنیم. به‌هرحال در کوران مسابقات هستیم و باید بتوانیم در آن بازی سه امتیاز را کسب و جایگاه‌مان را در جدول محکم کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یحیی جان وزیر پرسپولیسیه گلتونو قبول نکردن بخاطر اینکه از پرسپولیس عقب بیوفتید خخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج