۸۳۷۳۲۳
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

سرخابی‌ها سوگلی‌اند، اما سر ما بریده می‌شود

مالک باشگاه پدیده خراسان گفت: می‌دانید که سرخابی‌ها سوگلی هستند و سر تیم‌های شهرستانی را راحت می‌برند.

خبرگزاری فارس: فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده خراسان پس از بازی این تیم مقابل پیکان گفت:‌ در مورد پسوند شهرخودرو برای تیم پدیده گفت:‌ما حدوداً بین تعطیلات نیم‌فصل ۵۰ روزی که فاصله بود این انتقال انجام شد و تیم را در دست خودمان گرفتیم و الحمدالله امروز مشکل مالی نداریم. خدا را شکر فکر می‌کنم بالای ۵۰ درصد به تیم‌مان پرداخت کردیم ضمن اینکه بدهی‌های گذشته تیم را که در حدود ۴۰ بازیکن بودند پرداخت کردیم و خدا را شکر فکر می‌کنم الان دیگر بدهی معوق نداریم.

وی در خصوص اینکه تیم‌های خصوصی اوضاع مالی خوبی ندارند و اینکه تیم پدیده مشکل مالی ندارد، گفت: شکر خدا امام رضا عنایت کرده است و الان شاید تنها تیمی باشیم که اینگونه پرداخت می‌کنیم خودتان بهتر می‌دانید با این شرایطی که سازمان لیگ و فدراسیون ایجاد می‌کنند و سختی‌هایی که غالب می‌شود.

حتماً استحضار دارید که جدول مسابقات آسیایی از دو ماه پیش مشخص شده بود اما ۳-۴ روز قبل به ما اطلاع دادند بازی با ذوب‌آهن را کنسل می‌کنند من فکر می‌کنم اینکه اول چیزی را می‌گویند و بعد می‌خواهند ببینند واکنش خبر چیست و متأسفانه فشارش روی تیم‌ها است که بازی ما با ذوب‌آهن را کنسل کنند ما باید دو بازی در خارج از خانه انجام دهیم و اینطوری فشار فقط به تیم ما می‌آید.

سرخابی‌ها سوگلی‌اند، اما سر ما بریده می‌شود

حمیداوی در خصوص اینکه یحیی گل‌محمدی هم سازمان لیگ را تهدید کرده بود که شاید تیم پدیده به خاطر این برنامه‌ریزی تصمیم دیگری بگیرد، گفت: حتماً برخورد می‌کنیم. اینکه لیگ را کنار می‌گذاریم شاید خیلی بزرگ باشد و یک مقدار غیرواقعی است اما حتماً برخورد می‌کنیم ما دوشنبه با پرسپولیس بازی کردیم بازی ما را جمعه انداختند و بازی پرسپولیس را شنبه، به هر حال همه بهتر می‌دانید سرخابی‌ها سوگلی هستند و ما شهرستانی‌ها را راحت سر می‌برند.

مالک باشگاه پدیده در پاسخ به این سؤال که آیا دریافتی از سازمان لیگ داشته‌اند، گفت: در این خصوص اجازه بدهید ورود نکنم چون فکر می‌کنم در نیم‌فصل اول مبلغی را به ما پرداخت کردند. یک مبلغ جزیی را در نیم‌فصل اول تحویل گرفتیم فکر می‌کنم حدود ۱۵۰ میلیون تومان بود.

وی در مورد اینکه آیا با بازیکنانی که سال‌های قبل در پدیده بودند نیز تسویه حساب شده است یا نه، گفت: بله، فکر می‌کنم اگر اینجا باشند هم می‌توانید از خودشان بپرسید ما آقایان قاضی، حقیقی، حاتمی، معین عباسیان و خیلی‌های دیگر را تسویه حساب کردیم.

حمیداوی در خصوص اینکه معین عباسیان هفته پیش اعلام کرد از پدیده هنوز تماسی با او گرفته نشده است، گفت: بعد از آن فکر می‌کنم مصاحبه‌ای کرد و می‌خواست از دل مردم خراسان در بیاورد و اعلام کرد من اصلاً اینطوری نگفتم ما الحمدالله تسویه کرده‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لونگیا سوگلی عن

      لونگیا سوگلی عن

    • بدون نام

      حرف دهنتو بفهم، تاج کبیر رو با لنگ یکی نگیر! سوگولی لنگه و تو هم وادادی مقابلش!

    • محمد

      ای بابا توروخدا از مقدسات مردم واسه خودتون خرج نکنین. امام رضا(ع) بیکاره که بیاد کمکتون و بدهی های شمارو صاف کنه؟ التماس تفکر

    • اوسیراک

      هی ای مانده بود بیانیه بده و چرند بگه

    • بدون نام

      حرف مفت نزن

    • تاآاااااجیم

      مشتی تیم شماوخودشما عرضه ندارین جراداری فرافکنی میکنی وجرت پرت بلغور میکنی هروقت سابقه تاسیس تیم شد هفت تاده سال اونوقت بیا حرف بزن.پس الان برو تاحالت نگرفتمه من دیییت بوهه ک هررالاغ ب خودش اجازه میده ک درمورد استقلال وپیروزی حرف بزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج