۸۳۷۹۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرکی: با این استاندار‌ها VAR محقق نمی‌شود

سرمربی تیم پیکان گفت: در فوتبال ایران به دلیل نداشتن استاندارهای لازم در ورزشگاه‌ها سیستم "VAR"محقق نمی‌شود.

خبرگزاری فارس: حسین فرکی در برنامه زنده رادیویی و در خصوص نتایج اخیر تیم پیکان و روندی که این تیم در پیش گرفته است،‌گفت: ما نیم فصل را با دو شکست شروع کردیم و در آن دو بازی شناخت بهتری نسبت به نفرات تیم پیدا کردیم. پیروزی مقابل ماشین‌سازی در تبریز کار سختی بود و همین طور تساوی مقابل پدیده مدعی که شاید حق‌مان در آن بازی برد بود.

کیفیت بازیکنان رضایت بخش بود در هر بازی رو به جلو حرکت کردیم. در فوتبال نتایج تضمین‌شده نیستند. امیدواریم بتوانیم بازی خوبی در ادامه انجام بدهیم و آن را همراه نتیجه کنیم، باید زمان بیشتری صرف کنیم تا پیکان را از این حالت خارج کنیم.

فرکی در خصوص مشکلات اصلی تیم پیکان گفت: مشکل بزرگ پیکان نبود روحیه لازم بود. با توجه به ۷ بازی آخری که تیم انجام داده بود، این روحیه در بچه‌ها وجود نداشت و تأثیر منفی گذاشته بود، سعی کردیم شرایط را تغییر بدهیم و با پیروزی این شرایط سریع‌تر تغییر پیدا می‌کند.

نکته بعدی اینکه مهره‌های ما نزدیک به هم هستند. متأسفانه در فوتبال ما بازیکنان می‌خواهند بدون اینکه تلاش و رقابتی داشته باشند همیشه بازی کنند. پیکان همیشه تغییرات داشته و این تغییرات ناشی از همین تفکر بوده است.

وی در ادامه افزود: این موضوع در پیکان کاملاً به چشم می‌آید. باید این نگاه را تغییر بدهیم و بتوانیم با رفاقت و دوستی که فوتبال ایران به وسیله آن توانسته افتخاراتی را به دست بیاورد، کار کنیم. در سپاهان و فولاد هم این رفاقت و دوستی بین بچه‌ها زیاد بوده و آنها همدل بودند در تیم ملی هم می‌توانیم این را مثال بزنیم. به هر حال شرایط ما اینگونه است که باید در این دو موضوع نگاه را تغییر بدهیم تا در آینده ان‌شاءالله نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی پیکان در خصوص مدیریت باشگاه اظهار داشت: مدیریت پیکان همیشه بدون حاشیه بوده است، همیشه حمایت کردند حتی در شرایط سخت هم شاهد این حمایت‌ها بودم ، این حمایت الان هم وجود دارد، تلاش‌مان این است که موفقیت‌ها ادامه‌دار باشند، پیکان به عنوان سهمیه تهران که این امکانات را دارد باید همیشه در لیگ برتر باشد و جایگاه خوبی داشته باشد. تعریفی که از تیم‌های صنعتی می‌شود با جاهای دیگر همخوانی ندارد.

وی اضافه کرد: مدیریت هم بر اساس این شرایط کار می‌کند هیأت مدیره ما با این بضاعت تلاش می‌کند تا جایگاه خوبی به دست بیاوریم. جایگاه خوب هم شامل قهرمانی، نایب قهرمانی و یا کسب سهمیه می‌شود. مدیریت باشگاه تمام تلاشش را می‌کند که تیم بتواند بدون حاشیه به کار خودش ادامه بدهد.

فرکی در مورد استفاده از سیستم کمک‌داور ویدئویی در فوتبال ایران گفت: VAR چیز بدی نیست از اشتباهات جلوگیری و به داوران کمک می‌کند اما به نظر من این اتفاق به این زودی‌ها در ایران نمی‌افتد چون ما در ورزشگاه‌هایمان استانداردهای لازم را نداریم. حتی چیزهای معمولی که باید در ورزشگاه برای آسایش تماشاگران فراهم باشد وجود ندارد. رختکن‌ها را ببینید و ... آنقدر کار دارند که VAR به عنوان مسئله آخر می‌ماند.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سؤال که خواسته مدیریت باشگاه از او چیست،‌گفت: درخواست همه مدیران مشخص است اما قبل از آنها ما مربیان هستیم که باید جایگاه‌مان را تعریف کنیم. همه تیم‌ها اول فصل خودشان را برای قهرمانی،‌ نایب قهرمانی و یا گرفتن سهمیه آماده می‌کنند.

ما هم مانند بقیه هستیم اما خواسته ما شرط لازم نیست. شرط لازم این است که شما ببینید چه امکانات و چه برنامه‌ای دارید. در فوتبال همه مدیران دوست دارند قهرمان شوند یا سهمیه قهرمانی بگیرند. خود من هم به عنوان مربی دوست دارم همیشه بهترین نتیجه را بگیرم.

فرکی در مورد اینکه مدتی از فوتبال دور بود و حالا که دوباره به فوتبال بازگشته چه تفاوتی را مشاهده می‌کند گفت: من در فوتبال مشغول نبودم اما بیشتر زمانی که در فوتبال بودم، فوتبال را دنبال می‌کردم چون آزادتر بودم و وقت بیشتری داشتم.

اخبار خارجی و داخلی را دنبال می‌کردم، تفاوت زیادی ندیدم. همان ناهماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها وجود دارد البته می‌دانم که دست‌اندرکاران فوتبال تلاش می‌کنند اما یکسری کمبودها که همیشه بوده است برطرف نشدند. بحث اعتراضات به داوری نیز بیشتر از قبل شده است.

وی در ادامه گفت: برای من جالب است که داور هنوز سوت نزده بازیکنان به او حمله و اعتراض می‌کنند ناهنجاری‌هایی که در زمین بین بازیکنان و عوامل فوتبال کشیده می‌شود را در هیچ جای دنیا شاهد نیستیم این ناهنجاری‌ها در فوتبال ما در حد افراط هستند که به وجهه فوتبال ما آسیب می‌زنند و همه درگیر آن می‌شوند همه باید اشتباهات‌مان را بپذیریم و اشتباهات دیگران را بزرگ نکنیم. با آرامش و تمرکز می‌توانیم موفقیت‌های خوبی را به دست بیاوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج