adexo3
۸۳۸۳۶۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

افاضلی: پرسپولیس به زودی تیم مخوفی می‌شود

تیم کارون اروند خرمشهر با وجود مشکلاتی که داشت روز یکشنبه برابر مس کرمان به میدان رفت هرچند در پایان با شکست زمین مسابقه را ترک کرد.

ورزش سه: تیم کارون اروند خرمشهر با شکست برابر مس کرمان در رتبه چهاردهم جدول رده بندی لیگ یک باقی ماند. این تیم البته که با مشکلات مالی و مدیریتی مواجه است و حتی بازیکنان و کادرفنی اش اعلام کرده بودند که ممکن است روز یکشنبه به میدان نروند.

هومن افاضلی سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر در این رابطه گفت:« شرایط باشگاه خوب نبود، مشکلات جدی وجود داشته و دارد اما صحبت هایی شده و امیدواریم اتفاق های خوبی برای این تیم بیفتد.» او درباره شکست تیمش در هفته بیست و سوم لیگ دسته او هم افزود:« ما دو هفته تمرین نکرده بودیم و تیممان از نظر بدنی نزول کرد. ضمن این که یک گل سالم ما مردود اعلام شد و یک بازیکن آن ها باید زودتر اخراج می شد. با اینحال من معتقدم داور مسابقه تصمیمات صادقانه ای گرفته است.»

او اضافه کرد:« ما در رقابت هستیم تا بتوانیم سهمیه تیم را در لیگ یک حفظ کنیم. تیم از نظر مالی و امکاناتی شرایط خوبی ندارد. من خودم به یاد ندارم که یک تیم ناگهان سیزده بازیکنش را از دست بدهد ولی این اتفاق در اینجا رخ داد.»

برانکو تیمش را می سازد

افاضلی همکار سابق و دوست برانکوایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس درباره شرایط این تیم نیز گفت:« به نظر من پرسپولیس خیلی زود به تیم مخوفی تبدیل می شود. این تیم به لحاظ نفری خیلی شرایط خوبی دارد و مطمئن هستم که با هماهنگی بیشتر تیم به مراتب قوی تر شود.»

او ادامه داد:« اصولا برانکو روش کارش اینگونه است که در تعطیلات ، تمرینات خیلی سنگینی را برای تیم می گذارد و همین باعث می شود کمی عادت کردن بدن بازیکنان و تطبیق آن ها زمان ببرد. من فکر می کنم برانکو تیمش را روز به روز و بازی به بازی ترمیم می کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صاعقه

      انشالله

    • بدون نام

      بله باید تیم مخوفی بشه با کمک عابر بانک و پول های کثیف و دستهای پشت پرده و رانتهای مخفی بایدم تیم مخوفی بشه..

    • بدون نام

      آقای هوشنگ خان کل ایران میدونن جیره خوار لنگی هایی اما خانومت هم تو کمیته مبارزه با دوپینگ فدراسیونه خیلی هوای لنگی هارو دارید مدارک جمع آوری شده همین روزاست که گردوخاک بپا کنه اما تو این دولت که حامی تیم لنگی هستید نمیشه کاری کرد

    • بدون نام

      آقای هوشنگ خان کل ایران میدونن جیره خوار لنگی هایی اما خانومت هم تو کمیته مبارزه با دوپینگ فدراسیونه خیلی هوای لنگی هارو دارید مدارک جمع آوری شده همین روزاست که گردوخاک بپا کنه اما تو این دولت که حامی تیم لنگی هستید نمیشه کاری کرد

    • بدون نام

      آره‌مخوف‌درست‌مثل‌شکل‌وشمایل‌تو!!!

    • بدون نام

      چاپلـوسـی ممنـوع.... به تیم خودت برس

    • بدون نام

      شر نگو بابا!!! لنگ و مخوف؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • کامی پرسپولیسی

        به نظرم تیمی که در چهار سال گذشته همواره صدر بوده همیشه مخوف به کوری چشم کیسه کش ها امسال هم قهرمانیم

    • ملیکا

      به کوری چشم کیسه کشا

    • بدون نام

      زززرررشششکککک خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج