جاباما
۸۳۹۴۷۳
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

استقلال بدون شماره شش، ۶ گل خورد!

استقلال در چندفصل اخیر ۳ شکست سنگین را در آسیا تجربه کرده است. در تمام این شکست‌ها یک نقطه مشترک به نام هافبک دفاعی وجود دارد.

ایلنا: استقلال در چندفصل اخیر ۳ شکست سنگین را در آسیا تجربه کرده است. در تمام این شکست‌ها یک نقطه مشترک به نام هافبک دفاعی وجود دارد. شاگردان علیرضا منصوریان در شرایطی که بازی رفت را با گل کاوه رضایی برده بودند در خانه العین متحمل شکست سنگین ۳ بر صفر شدند. در آن مسابقه فرشید باقری تنها هافبک دفاعی تخصصی استقلال بود.

تا قبل از دقیقه ۲۵ که فرشید آسیب دید و منصوریان جابر انصاری را به جایی او به میدان فرستاد، همه چیز خوب بود. هرایر مگویان به اجبار در پست هافبک دفاعی بازی کرد. نتیجه‌اش این شد که آبی‌ها در ۷۵ دقیقه ۶ گل دریافت کردند!

این در شرایطی بود که در بازی رفت استقلال با فرشید باقری در ۹۰دقیقه موفق شده بود دروازه‌اش را برابر عمر عبدالرحمن و یارانش بسته نگه دارد. امید نورافکن دیگر هافبک دفاعی استقلال هم در اردوی تیم ملی امید حضور داشت و امید ابراهیمی مصدوم بود. روزبه چشمی هم با توجه به محرومیت آبی‌ها از نقل و انتقالات زمستانی نمی‌توانست بازی کند.

6 گل بدون کریمی

دومین شکست سنگین آسیایی استقلال برابر السد قطر بود که در ورزشگاه آزادی رقم خورد. فرشید باقری تنها هافبک دفاعی تخصصی استقلال بود. علی کریمی قرار بود بازی کند اما در آخرین لحظه آسیب دید و مارکوس نیومایر جای او را گرفت. بدون شماره ۶ دروازه استقلال ۳ بار باز شد و شانس آوردند که گل‌های بیشتری دریافت نکردند.

در بازی مقابل الدوحیل هم که شفر سنگین‌ترین باخت‌اش با استقلال را متحمل شد، فرشید باقری و امید نورافکن ناآماده در پست هافبک دفاعی به میدان رفتند و علی کریمی به دلیل آسیب‌دیدگی غایب بود. بدون کریمی باز هم استقلال از یک تیم قطری ۳‌گل دریافت کرد. مانند ۲ شکست تلخ آسیایی دیگر، آبی‌ها شماره ۶ خودشان را در ترکیب نداشتند.

همیشه پای یک رحمتی در میان است

جدا از نبود هافبک دفاعی اصلی و بازیکن شماره ۶، این شکست‌ها یک وجه مشترک دیگر هم داشت. مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال بود و سرمربی، گلر جوان‌اش یعنی حسین حسینی را نیمکت‌نشین کرده بود. جالب اینکه در آن بازی‌ها رحمتی نمایش خوبی از خود نشان نداد و روی یک یا چند گل ضعف و اشتباه او واضح و آشکار بود. مثل بازی با الدوحیل که خروج‌های او در به ثمر رسیدن گل‌ها بی‌تاثیر نبود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همش ختم میشه به6تایی...ای بدبختا...خخخخخخخ

    • بدون نام

      اینو که دیگه قشنگ شانس آورد وگرنه شیش تا میخورد برای چندمين بار

    • آریان

      استقلال اگر مسی رو هم بیاره بازم تیم نیست

    • بدون نام

      تیم قطری حداقل یک سر و گردن از استقلال بالاتر و قوی بود. و تیم استقلال خود را بعداز خوردن اولین گل و ترس از تکرار باخت های قبلی این تیم مقابل تیم های قطری دو چندان کرد و رحتمی هم که فکر میکنه دروازه بانی بالاتر از او وجود ندارد به خودخواهی خودش و با خروجهایش که می خواهد نشان دهد از ابتکارات خاصی برخوردار است و هنوز دل شفر برای بازی بعدی بدست آورد باعث باخت های سنگین استقلال میشه و گرنه فاصله تیم استقلال با تیم های عربی و بخصوص تیم قطری اینقدرها هم نیست که آنها هر آنچه که دلشان خواست در زمین بکنند و استقلال بدون اراده و مثل یک پادو بدنبال آنها بدوند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دستت دردنکن

    • بدون نام

      باز هم شش خخخخخخ

    • العین عربها ۶ کیسه ایران ۱

      شش ۶ دوست داشتنی. خاطرات کیسه

    • اسی مسی

      چرا همش درباره تستقلال متن میذارید؟!؟!؟خجالت بکشید،،،چقدتبعیض اخه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج