۸۴۲۰۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

افزایش باورنکردنی سهام یووه با درخشش رونالدو

هت تریک «کریستیانو رونالدو» در بازی یوونتوس مقابل اتلتیکو مادرید که به حذف تیم اسپانیایی از لیگ قهرمانان اروپا منجر شد، سهام بانوی پیر را یک شبه به اندازه ۱۶ درصد افزایش داد.

ایرنا: روزنامه ایندیپندنت روز چهارشنبه نوشت: پس از اینکه یوونتوسی ها در بازی رفت با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب اتلتیکو شدند، آمار و ارقام به شکلی منظم در مسیری مخالف حرکت بانوی پیر قرار گرفت اما آنها برابر هواداران خودی در تورین لگام گسیخته و مهارنشدنی ظاهر شدند؛ جایی که رونالدو با به ثمر رساندن هر سه گل تیمش، ۲ گل خورده در واندا متروپولیتانو را جبران و تیمش را در مجموع با نتیجه ۳ بر ۲ راهی مرحله یک چهارم کرد.

این در حالی است که راهیابی به جمع هشت تیم پایانی معتبرترین رقابت باشگاهی اروپا موجب شد تا درآمدهای بانوی پیر از قِبل راهیابی به این مرحله، صرف نظر از سایر عواید، به چیزی در حدود ۱۰.۵ میلیون یورو برسد؛ مبلغی که از عواید این تیم پس از راهیابی به مرحله یک هشتم چیزی معادل یک میلیون یورو بیشتر بود.

افزایش باورنکردنی سهام یووه با درخشش رونالدو

سهام یووه در ساعت 9:40 دقیقه صبح امروز، با گذر از بیشترین نرخ خود در اوایل ژانویه، 16 درصد افزایش یافت؛ این نرخ همانطور که پیش بینی می شد از سال 2013 تاکنون، در بهترین و بالاترین وضعیت خود قرار داشته است.

یوونتوس در حال حاضر توسط شرکت سهامی «اِکسور» که مالکیت آن در اختیار خانواده آنیلی است، اداره می شود؛ خانواده ای که 64 درصد از سهام باشگاه را در دست دارد.

هت تریک رونالدو علاوه بر این موجب شد تا او با رکورد «لیونل مسی» از حیث گل های زده در این فصل از رقابت ها (هشت) برابری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج