۸۴۹۲۷۴
۱۸ نظر
۵۰۰۴
۱۸ نظر
۵۰۰۴
پ

دل برانکو پیش تیم ملی است؟

بسیاری به این باور رسیده‌اند فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش منتظر هستند لیگ برتر تمام شود تا قراردادی جدید با برانکو امضا کنند.

خبرورزشی: «می‌گویند نگاه فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به برانکو، نگاه رونالدینیویی است. یعنی به دیگر کاندیداها نگاه می‌کنند و در نهایت با برانکو برای تیم ملی قرارداد می‌بندند. این هم طبیعی است. به هر حال او دم‌دست‌ترین گزینه برای هدایت ایران است.

برانکو قبلاً مربی تیم ملی بوده و ایران را در پوسان قهرمان بازی‌های آسیایی کرده است. در جام ملت‌های چین هم با ناداوری سوم شد. او موفق شد تیم ملی را هم به جام جهانی آلمان ببرد. بعد از یک رفت و برگشت طولانی‌مدت، او همراه با پرسپولیس هم به افتخارات زیادی رسید. دو بار قهرمان لیگ برتر شده و این تیم را نایب‌قهرمان آسیا هم کرده است.

پرسپولیس احتمالاً در فصل جاری هم «هت‌تریک قهرمانی» می‌کند. بنابراین چیز عجیبی نیست که حالا او جزو گزینه‌های نیمکت ایران باشد. در ظاهر فدراسیون فوتبال هم مشغول بازی با نام‌هاست تا زمان بخرد. یکی مثل مازیار ناظمی هم گهگاه با نوشته‌های خود تلاش می‌کند در این زمان خریدن نقش بازی کند. خیلی‌ها به این باور رسیده‌اند فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش منتظر هستند لیگ برتر تمام شود تا قراردادی جدید با برانکو امضا کنند؛ قراردادی که به هر حال او را دوباره به تیم ملی برمی‌گرداند.

من موفق‌ترینم

برانکو این روزها تمام فکر و ذکرش پرسپولیس است ولی ته دلش دوست دارد به تیم ملی بازگردد. این را می‌توان به خوبی در حرف‌هایش متوجه شد.

برانکو وقتی با این سوال روبه‌رو می‌شود که آیا امکان دارد او را دوباره روی نیمکت ایران ببینیم و اصلاً فکر بازگشت را در ذهنش مرور می‌کند، جواب می‌دهد: «در یکی، دو سال اخیر همواره صحبت بازگشت من به تیم ملی بوده است. قبل از جام جهانی روسیه، در زمان برگزاری بازی‌ها و بعد از مسابقات هم این حرف‌ها شنیده می‌شد. منطقی بود درباره مربیان دیگری مثل زیدان، مورینیو و… که آزاد هستند هم صحبت شود. نام من هم وسط آمد که طبیعی است.»

اما آیا برمی‌گردد؟ برانکو می‌گوید: «همیشه گفته‌ام نمی‌دانم فردا چه اتفاقی می‌افتد ولی «هرگزی» در کار نیست. طبیعی است که مردم درباره تیم ملی اسم من را می‌آورند. می‌دانید دلیلش چیست؟ چون من موفق‌ترین مربی‌ای هستم که در تاریخ فوتبال ایران تیم ملی را هدایت کرده‌ام.»

او دلیل این جمله‌اش را هم بیان می‌کند: «من در سه کشور مختلف دنیا قهرمان بوده‌ام. دو بار به جام جهانی راه پیدا کرده‌ام. در جام ملت‌های اروپا در کادر فنی تیم ملی کرواسی بودم. تیم زیر ۲۳ سال ایران را قهرمان آسیا کردم. تیم ملی را بدون یک باخت سوم آسیا کردم. طبیعی است وقتی درباره نیمکت تیم ملی حرف زده شود، اسم من هم بیاید.»

برانکو، اما در ادامه حرف‌هایش دوباره به پرسپولیس برمی‌گردد: «من یک سال و نیم دیگر با این باشگاه قرارداد دارم. به عنوان مربی نمی‌دانم آینده چه می‌شود. فعلاً تمام تمرکزم روی پرسپولیس و موفقیت این تیم است.»

و، اما تأکید دوباره روی این سوال، با چنین جوابی از سوی برانکو روبه‌رو می‌شود: «من همیشه آمادگی هر تغییری را دارم. حرفه‌ای هستم. نمی‌دانم چه اتفاقی فردا رخ می‌دهد ولی احتمال دارد خیلی از اتفاقات رقم بخورد.»

خبرورزشی در حالی از نگاه برانکو به تیم ملی فوتبال ایران نوشته است که پیش از این محمود اسلامیان، عضو هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، در گفت‌وگو با روزنامه همشهری عنوان کرده بود: «برانکو جزو گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی نیست. او یک دوره این پست را در اختیار داشته و امتحانش را در تیم ملی پس داده است. تیم ملی ایران حالا در رنکینگ فیفا تیم اول آسیاست و بعد از حضور موفق در جام جهانی گذشته ما به دنبال مربی بزرگ دیگری در سطح کارلوس کی‌روش هستیم تا روند رو به رشد تیم ملی ادامه پیدا کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      میشه بگین پرسپولیس کی نایب قهرمان شده که ما نمیدونیم،اصلا می رفته فینال که نایب قهرمان شه،منتظر جواب هستم

      پاسخ ها

      • محمد حسین محمودی

        اگر ندونی بهتره قهرمانی در جام در جام باشگاه‌های آسیا در سال 1390 میلادی نایب قهرمانی در سال 1391 میلادی نایب قهرمان در سال 2019 باشگاه‌های آسیا یا خرفتی یا خودتو زدی به نفهمی

    • ایرانی

      چه رنکینگی بازی با تیم های درجه چندم شد رنکینگ؟؟!!!

    • مرتضی

      پروفسور به تیم ملی خوش آمدی!!!!!

    • قرمز

      فقط پرفسور عشق!!!!!

    • مشهد

      بیخود همون چند سال پیش چیکار کرد که بخاد العان انجام بده بعد از جام جهانی حتی به ایران بر نگشت ،از زیدان به برانک رسیدن خاک تو سرتون

    • بهاران

      اگر این کار را انجام بدهند خیلی بی ناموس تشریف دارند

    • کامی

      برانکو هیج جانمیره .شایعه درست نکنید .مگه پرسپولیس کمه تیم ملی که خواسته باشه بره .
      تو تیم ملی خودشو نشون داده.خداپدرمادرشو بیامرزه که میگه یکبار بوده دیگه نباشه
      فقط برای پرسپولیس =برانکو
      فقط برای پرسپولیس =برانکو
      فقط برای پرسپولیس =برانکو

    • بدون نام

      اگر این گاپون سر مربی شد برمیگردیم به دهه 60

    • بدون نام

      اگر این گاپون سر مربی شد برمیگردیم به دهه 60

    • انتقاد منطقی

      واقعا جراید ممملکت رو یه مشت بیسواد میگردونن . بازم داره میگه حضور موفق در جام جهانی !!!!!!!!! گل به خودی مراکش و مهار شانسی پنالتی رونالدو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این مفهومش موفقیته ؟ پس چرا حذف شدیم ؟ پرفسورهای قلابی !! کیروش رفته دیگه . بسه این خزعبلات .

    • بدون نام

      شما برانکو رو مربی تیم ملی کنید تا ملت وزارت ورزش و فدراسیون و از جا بکنند و درس خوبی هم به این دلال بی سواد کروات بدن برترینها ارزوی مربی تیم ملی شدن برانکو رو به گور میبری

    • کریس...... Ronaldo

      غلط کرده دلش پیش تیم مایه این بزدل بعد از افتضاح تو جام۲۰۰۶ به ایران نیومد تو لنگ باشه زیادشه

    • بدون نام

      کیسه کش های هوچ گری الان میبینن تیمشون نه حذفی نه لیگ هیچی نشده،تو آسیا هم ریپ زدن دارن هوچ گری میکنن با این شایعاتشون

    • بدون نام

      خیلی بیخود فرمودند،آقای پروفسور کلاشی

    • S.R.M

      هیچی دوباره اتفاقات سال 2006 تکرار میشه و هیچ نتیجه ای هم نداره آقای سر مربی هم فلنگ رو میبنده

    • بدون نام

      همون گندی که وقتی مربی تیم ملی بود زد و ابروی تیم ملی رو برد بسه

    • بدون نام

      همون گندی که وقتی مربی تیم ملی بود زد و ابروی تیم ملی رو برد بسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج