adexo3
۸۴۹۴۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیشنهاد وسوسه انگیز آث میلان به پوچتینو

باشگاه آ. ث میلان ایتالیا تمایل خود را برای جذب «مائوریتسیو پوچتینو» سرمربی تیم تاتنهام اعلام کرده و مبلغ وسوسه انگیزی را نیز برای خرج کردن در بازار نقل و انتقالات پیش رو به وی پیشنهاد داده است.

ایرنا: باشگاه آ. ث میلان ایتالیا تمایل خود را برای جذب «مائوریتسیو پوچتینو» سرمربی تیم تاتنهام اعلام کرده و مبلغ وسوسه انگیزی را نیز برای خرج کردن در بازار نقل و انتقالات پیش رو به وی پیشنهاد داده است.

شبکه تلویزیونی «بی این اسپورتس» روز دوشنبه با درج این خبر نوشت: «مائوریتسیو پوچتینو» سرمربی تیم تاتنهام با مشکلی مواجه شده است که البته در مقایسه با مشکلات بزرگ، طعم شیرینی دارد و این در حالی است که این به اصطلاح مشکل یا به عبارت بهتر دو راهی تا چند ماه پیش طعم به مراتب شیرین تری داشت.

پیشنهاد وسوسه انگیز آث میلان به پوچتینو

گزارش ها در ماه های پایانی سال 2018 حاکی از فرصت پوچتینو برای انتخاب بین 2 مسیر متفاوت بود؛ او می توانست همچنان در پروژه هیجان انگیز تاتنهام بماند یا شغل طاقت فرسای بازسازی منچستریونایتد یا رئال مادرید بحرانزده را انتخاب کند. و حالا اگرچه مسیر دسترسی به اولدترافورد و سانتیاگو برنابئو مسدود شده اما براساس گزارش ها در آستانه هفته ای سرنوشت ساز برای مرد آرژانتینی، خیابان دیگری برای تردد وی باز شده است.

باشگاه آ. ث میلان ایتالیا تمایل خود را برای به خدمت گرفتن پوچتینو اعلام کرده و برای تمین خواسته های وی در بازار نقل و انتقالات تابستانی مبلغی معادل 300 میلیون دلار در نظر گرفته است و این موضوع که این مبلغ هنگفت از کجا آمده است بحث جداگانه ای است.

اما در آستانه ملاقات منچسترسیتی از تاتنهام در یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا آن هم در ورزشگاه نوساز و بی نهایت شکوهمند اسپرز، انتشار این خبر می تواند خوراک خوشمزه ای برای محافل ورزشی و مطبوعاتی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج