۸۵۶۷۸۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

زیدان: نیمار هم دوست دارد به رئال بیاید

روز گذشته نیمار در مصاحبه با فاکس اسپورتس از تمایلش برای هم تیمی شدن با هازارد صحبت کرد.

ورزش سه: رئال مارید که فصلی اسف بار را سپری می کند، هفته هاست که برنامه ریزی برای فصل آینده را شروع کرده است. بازگشت زیدان نیز این روند را تسریع بخشیده است. گفته می شود که ادن هازارد، قطعا فصل بعد پیراهن رئال را بر تن خواهد کرد و پل پوگبا نیز وضعیت مشابهی دارد.

در چنین شرایطی اظهارنظر روز گذشته نیمار مبنی بر تمایلش برای هم تیمی شدن با هازارد، بازتاب گسترده ای در رسانه های اسپانیایی داشت و زیدان هم به این موضوع واکنش نشان داد.

رئال خود را برای بازی فردا برابر رایووایکانو آماده می کند. زیدان در نشست خبری این بازی گفت:« باید با جدیت و تمرکز وارد بازی شویم و سه امتیاز را بگیریم. برابر ختافه تلاش کردیم و بهتر هم بودیم ولی یک امتیاز گرفتیم اما سه امتیاز بازی فردا نباید از دستمان برود.

متاسفانه کریم را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت؛ ضمن اینکه وینیسیوس هم به یک هفته دیگر برای تمرین نیاز دارد تا به شرایط بازی برسد. او هم برابر رایو نخواهد بود.»

اظهارنظر نیمار درمورد هازارد:« ببینید، رئال رویای همه بازیکنان فوتبال است و همه دوست دارند روزی پیراهن رئال را به تن کنند. رئال باشگاهی بسیار مهم در دنیای فوتبال است و ببینیم در نقل و انتقالات چه پیش می آید.»

حرف اول در نقل و انتقالات باشگاه:« من حرف اول را در هیچ جایی نمی زنم؛ حتی در خانه ام. اینجا رئیس است و هیئت مدیره و سپس من. با مشارکت یکدیگر سعی خواهیم کرد عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته باشیم. همه ما یک هدف داریم و آن هم ساختن یک تیم قدرتمند به خصوص در خط حمله است تا بتواند برای همه جام ها بجنگد.»

زیدان در مورد خروجی های احتمالی تیمش گفت:« اگر بازیکنی قرارداد دارد و می خواهد بماند، با وجود اینکه می داند بازی به او نخواهد رسید، مشکلی برای ماندن نخواهد داشت ولی من معتقدم همه می خواهند بازی کنند. از سوی دیگر ۲۰ تا ۳۰ بازیکن در اختیارم هستند و قطعا نمی توانم به همه میدان بدهم.»

وضعیت بیل:« شرایط او را خوب می بینم. او با من در بازی های زیادی حضور داشته و ببنیم انتهای فصل شرایط او چه خواهد شد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      وا

    • ss

      اصلا فکر خوبی نیست برای رئال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج