اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۵۷۶۴۸
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

آیا پرسپولیس بیش از ظرفیت بلیت فروخته بود؟

به دنبال اظهارات رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در مورد بلیت‌فروشی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در تلویزیون، شرکت مبنا توسعه مبین به عنوان مجری اسپانسری باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را ارایه کرد.

ورزش سه: به دنبال اظهارات رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در مورد بلیت‌فروشی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در تلویزیون، شرکت مبنا توسعه مبین به عنوان مجری اسپانسری باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را ارایه کرد.

در این توضیح آمده است: با توجه به ظرفیت ورزشگاه آزادی و صندلی‌های موجود تعداد ۵۹۵۰۶ بلیت برای دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان از طریق فروش اینترنتی و یا فیزیکی در اختیار هواداران قرار گرفت. از این تعداد حدود ۵۴ هزار قطعه بلیت در اختیار هواداران پرسپولیس و حدود ۵ هزار قطعه بلیت در اختیار هواداران تیم فوتبال سپاهان قرار گرفت. همچنین بررسی‌های این شرکت نشان میدهد در روز مسابقه ۴۵۷۶ نفر از افرادی که بلیت خود را به صورت اینترنتی خریداری کرده بودند جهت دریافت بلیت به گیشه‌های بلیت فروشی مراجعه ننموده اند.

اینکه آقای سعید فتاحی عنوان کردند ۱۵ هزار بلیت اضافه فروخته شده است صرفاً ناشی از عدم اطلاع ایشان است و قطعاً این شرکت از نظر حقوقی پیگیر این اتهام خواهد بود. با این حال تاکید می‌شود تعداد دقیق بلیت‌های تحویلی به هواداران برای این دیدار ۵۹۵۰۶ قطعه است و سایر هوادارانی که به ورزشگاه آمدند با تصمیم و دستور مقامات انتظامی بوده است که ظاهرا به دلیل ازدحام تماشاگران پشت در‌های ورزشگاه برای جلوگیری از هر اتفاق ناخوشایندی اجازه دادند مردم وارد ورزشگاه شوند.

اساساً فروش بلیت و کنترل گیت‌های ورودی بدون اجازه و دستور مقامات انتظامی مستقر در ورزشگاه برای مجری بلیت فروشی امکان ناپذیر است. این شرکت تاکید می‌کند اسناد و مدارک تعداد فروش بلیت‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان موجود است و در صورت درخواست از هر نهاد یا سازمانی برای شفاف سازی قابل ارایه می‌باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      بخور بخور است وبچپان بچپان اینام هم الگوشون شنل قرمزی(هدایتی)است!؟

    • melika.perspolis

      فضولییییی؟؟؟!

    • بدون نام

      باشگاه ها نقشی جدی در فروش بلیط ندارن و حتی روی سایت باشگاه ( استقلال وپرسپولیس فرق نداره) محدود وحکم رابط....، مجموعه ورزشگاه و دلال !که از رئیس فدراسیون هم قوی تر ؛منفعت طلبان وکلاهبرداران زیاد هستن بخاطر اینکه ادرسها را غلط دادید!!!!

    • zoro

      صد در صد کار فدراسیون و عوامل دیگر برای برهم زدن جو بازی و ضربه زدن به پرسپولیس بوده باشگاه اصلا بلیط نقدی و دستی نداشته که بفروشد و این کار کسانی هست که در برگزاری مسابقه از بیرون نفوذ سازمانی دارند

    • بدون نام

      هرچی فریب و دغل زیر سر لنگ مافیاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج