۸۵۷۸۳۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

مرادمند: یحیی به فکر قهرمان شدن پرسپولیس نیست

مدافع پدیده در مورد شرایط تیمش و همچنین بازی با استقلال صحبت کرد.

ایلنا: محمدحسین مرادمند در خصوص برتری پدیده مقابل استقلال اظهار داشت: خدا را شکر یک بازی خوب و تماشاگر پسند را شاهد بودیم و توانستیم برنامه‌هایمان را در زمین پیاده کرده و نکاتی که کادرفنی گوشزد کرده بودند را به خوبی رعایت کنیم و در این بازی مهم به نتیجه برسیم.

وی در مورد اینکه پدیده برای تساوی به زمین رفته بود یا به دنبال برد بود گفت: اصلاً ما به دنبال تساوی نبودیم و فقط و فقط به منظور برد وارد زمین شدیم چرا که در کورس سهمیه قرار داریم و اگر در این بازی به تساوی می‌رسیدیم انگار شکست خورده بودیم و خدا را شکر که نتیجه دلخوا‌ه‌مان را گرفتیم.

مدافع پدیده در مورد ناکام ماندن مهاجمان استقلال عنوان کرد: ما در این بازی خیلی زود به گل رسیدیم و همین باعث شد در دقایق زیادی از بازی تحت فشار حملات حریف قرار بگیریم. استقلال خط حمله خوب و قدرتمندی دارد و واقعاً کار سختی مقابل آنها داشتیم ولی همانطور که گفتم به خوبی آنها را آنالیز کرده بودیم و توانستیم مانع حملاتشان شویم.

مرادمند در مورد اینکه گفته می‌شود گل‌محمدی به خاطر علاقه به پرسپولیس و بالا رفتن شانس قهرمانی این تیم انگیزه بیشتری داشت تا مانع استقلال شود هم گفت: نه، به هیچ وجه اینطور نیست و ما فقط برای خودمان بازی می‌کنیم و گل‌محمدی هم همیشه به فکر منافع تیم خودش است و اینطور نیست که بخواهیم برای تیم دیگری بازی کنیم. همانطور که گفتم ما برای کسب سهمیه باید این بازی را می‌بردیم و تنها انگیزه ما از شکست دادن استقلال همین بود نه چیز دیگری.

وی در رابطه با درگیری‌هایی که در برخی از دقایق در زمین ایجاد شده بود عنوان کرد: طبیعی است چون در هفته‌های پایانی فشار روی تیم‌ها و بازیکنان زیاد است،‌ خصوصاً‌ تیم‌هایی که هزینه زیادی کردند و تحت فشار برای قهرمانی هستند و به همین خاطر بازیکنان استقلال عصبی شدند و مشکل خاصی نبود.

مدافع پدیده در مورد عملکرد خوب خودش در این بازی و گرفتن نمره بالا از سایت‌های آنالیز گفت: من در بازی‌های زیادی عملکردم خوب بوده ولی خب همیشه بازی‌ با استقلال و پرسپولیس که پخش زنده دارد بیشتر دیده می‌شود و به همین خاطر بازی من به چشم آمد.

مرادمند با اشاره به داوری دیدار پدیده - استقلال هم خاطرنشان کرد: داوری اگر هم مشکلی داشته باشد به ضرر ما بوده. از ۵۰-۵۰ و حتی در برخی دقایق ۸۰-۲۰ ها را به نفع استقلال سوت زد ولی ما جوری تربیت شدیم که علیه داوری اعتراض نکنیم و حرف خاصی نزنیم و این شخصیت تیم ماست.

وی در رابطه با مشکلاتی که استقلال بعد از شکست پدیده برایش ایجاد شد هم گفت: راضی نبودیم به خاطر نتیجه بازی با ما آقای شفر برکنار شود. به هر حال من فکر می‌کنم ایشان از مدت‌ها قبل تحت فشار قرار داشت و بعد از دربی اوضاعش خراب شد و اگر سپاهان را نمی‌بردند شاید زودتر این تغییرات ایجاد شده بود.

مدافع پدیده در مورد صحبت‌های قلعه‌نویی که گفته بود سپاهان و پدیده معادلات قهرمانی تیم‌های پولدار را به هم زده‌اند اظهار داشت: آقای قلعه‌نویی از مربیان بزرگ فوتبال ماست و حتما یک چیزی می‌داند که می‌گوید. به نظرم او راست می‌گوید و چون قاعدتاً تیمی که پول خرج کرده باید قهرمان شود این معادلات توسط ما به هم خورده است. تیمی که صد میلیارد خرج کرده توقع قهرمانی دارد ولی مایی که ۱۲ میلیارد هزینه کردیم را رقیب خودش می‌بیند و این موضوع مشکل‌ساز می‌شود. اگر یک تیمی ۵۰ میلیارد هزینه بستن تیمش باشد طبیعی است که ۳۰ میلیارد هم هزینه مسائل دیگر کند تا قهرمانی‌اش قطعی شود. منظورم از هزینه خرید داور و این مسائل نیست ولی به هر حال این تیم‌ها مسائل بیرون زمین را به خود اختصاص می‌دهند و رسانه‌ها را مال خود می‌کنند و همه چیز را به نفع خودشان تمام می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ها مصاحبه باتوکردن ادم شدی تراکتورخداتومن هزینه کرده چراقهرمان نشده یاسپاهان یااستقلال حرف مفت میزنی بچه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج