۸۶۹۴۸۶
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

بررسی ادعای برانکو: سپاهان باید ۷نفره می‌شد؟

سرمربی پرسپولیس عقیده دارد سپاهان به جز ۲ اخراجی خودش باید ۲ اخراجی دیگر هم می‌داد.

ایلنا: شب گذشته دیدار حساس و سرنوشت‌ساز سپاهان - پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال کشور برگزار شد و همانطور که پیش بینی می‌شد جنجال‌ها و حواشی زیادی در آن وجود داشت و حتی در دقایق زیادی از بازی روی بعد فنی بازی هم سایه انداخته بود.

یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه سپاهان، یک پنالتی اعلام شده به سود سپاهان، اخراج دو بازیکن این تیم و در نهایت اعتراض شدید کادرفنی هر دو تیم به قضاوت زاهدی‌فرد از جمله موارد بحث برانگیز داوری این مسابقه بود.

با وجود اینکه سپاهانی‌ها به اخراج ۲ بازیکن‌شان در جریان وقت‌های اضافه بازی معرتض بودند ولی برانکو، سرمربی پرسپولیس معتقد بود نه تنها هر ۲ اخراج از سوی داور مسابقه درست بود که حتی باید دو بازیکن دیگر این تیم یعنی سیاوش یزدانی و مهدی کیانی هم کارت زرد دوم را از داور دریافت می‌کردند و سپاهان با ۷ نفر بازی را پایان می‌داد.

بررسی این ادعای برانکو کار راحتی نیست چرا که او به موقعیت‌هایی که هر کدام از این دو بازیکن باید کارت زرد دیگر را دریافت می‌کردند اشاره نکرده است. یزدانی مدافع میانی است و کیانی هم هافبک دفاعی و هر دو پست‌هایی درگیر شونده دارند و در طول بازی برخوردهای زیادی داشته‌اند ولی مورد شاخصی که بخواهد منجر به کارت زرد دوم شود در مورد یزدانی وجود ندارد. این بازیکن در چند موقعیت به درگیری لفظی با بازیکنان پرسپولیس پرداخت که داور تصمیم گرفت آن را مدیریت کند و البته این درگیری‌های لفظی از سوی بازیکنان دو تیم بوده است.

در مورد کیانی یک صحنه بحث برانگیز وجود داشت که مربوط به برخورد مشکوک توپ با دست او و خطای پنالتی برای پرسپولیس بود که بررسی تصاویر مربوط به آن صحنه نشان از برخورد توپ با کتف کیانی و درست بودن تصمیم داور مسابقه داشت.

بررسی ادعای برانکو: سپاهان باید ۷نفره می‌شد؟

به صورت کلی با وجود اعتراض سرمربیان دو تیم به تصمیمات داور مسابقه، کارشناسان داوری اکثر تصمیمات زاهدی‌فرد را تایید کرده و به او نمره قبولی در این بازی دادند و استفاده از کارت زرد هم که یک ابزار کنترلی برای داور است در خیلی از موارد به تصمیمات مدیریتی او بر می‌گردد که سعی داشت با این شیوه بازی را کنترل کند ولی موارد فاحشی که بتوان عدم نشان دادن اخطار به کیانی و یزدانی را اشتباه داور دانست در بازی دیده نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما که آنقدر بلدید حرف بزنید چرا نمی گوید شجاع باید اخراج میشد

    • سمیه سنجیده

      زر زیادی میزنه این برانکو خود تشنج ه . آب زیر کاهه . چرا کسی باور نمیکنه . .

    • تاج

      تاکنون هیچ وقت نشده که کارشناسان داوری بر خلاف نظر داور مسابقه حرف بزنند و در اکثر موارد هر طور شده داور مسابقه را بدون اشتباه میدانند و قضاوت داور را در نوع خود بهترین دانسته اند . این کثافت کاریها فقط در کشور ما انجام میشود و در اروپا و یا کشورهای دیگر تنها چیزی که برای آنها اهمیت دارد اعلام حقیقت ولو اینکه به نفع یا به ضرر هر شخص یا هر تیمی باشد

    • م.خ

      تقصیر گوجه بود

    • بدون نام

      خاک بر سرت 9نفره هم داشتید میباختید بعد میگی هنوز هم زیاد بودند؟پی شجاع عزیزت چی اون و که داوران عزیز از ترس وزارت کارت هم بهش ندادند خاک بر سر تیمی که اینطوری با داوری ببره دلال بی صفت

    • علی مقدسی

      تا حالا کدو کارشناس از داور ها طرفداری نکردن وکار های اونه تایید نکردن

    • انتقاد سازنده

      چرت نوشتی . فقط زوم کردین روی اعتراض سپاهانیها در صورتیکه قرمزها بیشتر از همه به داور اعتراض میکردن . در نهایت اینکه الان دیگه مهم نیست و بیش از همه قهرمانیهای زورکی قرمزها هم مهم نیست چون سناریو این بود و اجرا شد .

    • بدون نام

      برانکو زر زده

    • بدون نام

      برانکو هر چه بگوید میشود . !!! نیازی به تحلیل ندارد .

    • بدون نام

      ای دلال اکراینی همیشه بصورت یکطرفه قًضاوت میکند.باید سه بازیکن پرسپولبس هم اخراج می شدند که طبق معمول همیشه با لطف داوران حتی یکی شان هم اخراج نشدند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج