۸۶۹۸۸۱
۱۷ نظر
۵۰۰۴
۱۷ نظر
۵۰۰۴
پ

تابش: در تهران بیشتر از این مسائل سر ما آمد!

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ما به خبرنگاران و عکاسان اعلام کرده بودیم که با سرویس به ورزشگاه بیایند اما عکاسی که ماشینش آتش گرفت، بدون هماهنگی با ما به ورزشگاه آمده بود!

خبرگزاری فارس: مسعود تابش که با برنامه سلام صبح بخیر گفت‌وگو می‌کرد، در خصوص اتفاقات رخ داده در ورزشگاه نقش جهان و اینکه به اتومبیل خبرنگاران و عکاسان آسیب‌های جدی وارد شد، گفت: این حوادث بیرون از ورزشگاه رخ داد. چند نفر از خبرنگاران و عکاسان با روابط عمومی باشگاه هماهنگ کردند و حتی برای آنها هتل هم پیش بینی شد.

قرار بر این بود تا این افراد با خود وسیله نقلیه شخصی نیاورند و با سرویسی که برای آنها درنظر گرفته شده بود راهی استادیوم شوند، اما عکاسی که اتومبیلش آتش گرفت بدون هماهنگی با ما آمده بود! در مسابقاتی که ازدحام است، راننده ما را به ورزشگاه می‌آورد و بعد برمی‌گردد. شرایط این بازی هم ویژه بود، هر چند که باید همه چیز بررسی شده و مقصران شناخته شوند. تا جایی که من اطلاع دارم حدود ۲۵ نفر هم دستگیر شدند.

وی در پاسخ به سؤال مجری برنامه که باید باشگاه سپاهان این مسئله را بررسی کند یا مقامات قضایی، افزود: باشگاه سپاهان که نمی‌تواند بررسی کند، بلکه شورای تأمین، مقامات قضایی، نیروی انتظامی و... باید این مسائل را بررسی کنند. نمایندگان دادستانی هم در استادیوم بودند و همه چیز را رصد کردند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه او تعداد مصدومان را پنج نفر اعلام کرده بود اما اورژانس اصفهان تعداد مصدومان را بیش از ۱۴۰ نفر گفته بود، ادامه داد: متأسفانه فردی به نام خبیری مصاحبه‌ای کرد و به تحریف حرف‌های من پرداخت. من گفتم تا جایی که به من اطلاع دادند پنج نفر آسیب دیدند، اما به هر حال مسئولان اورژانس باید در این باره نظر بدهند. خبیری برای من اظهار تأسف کرده و من هم برای او متأسف هستم که فرافکنی می‌کند، چرا که او گفته من برای جان انسان‌ها ارزش قائل نیستم، اما باید بگویم که در تهران بیشتر از این مسائل سر ما آمد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره کار طرفداران شله زرد بوده آنها هم بخاطر نتیجه نگرفتنتان با آن همه بازیکن وهزینهای میلیاردی بوده. اینو اگر نفهمیدی واقعاً احمق هستید وبه درد مدیر عاملی نمیخورید.

    • هدا

      بابا تابش تو دیگه کی هستی .تو راننده شخصی داری و با ماشین دولتی تردد میکنی بقیه که ندارند.چقد تو دروغ میگی مردک تو تهرون هم شماها بودین که هرکاری دلتون خواست انجام دادین.والا خجالت خوب چیزیه .عین بچه ها حرف میزنی و استدلال میکنی. چی رو میخوای بپوشونی . نگران خودت و امیر مافیا نباش بازم میلیارد ی میگیرین. وجدانت یروز بیدار میشه و خفتتو میگیره.

    • بدون نام

      جناب تابش این کارهای شما مهندسی برای بردن بازی در بیرون زمین فوتبال هستش،به نظر من استخدام اراذل اوباش قهدریجان به دستور شخص شما و قلعه نویی هست برای فحاشی و ضرب و شتم هواداران تیم حریف،چون قلعه نویی از ابتدای مربیگری این فلسفه ش بوده که فیلمهای کنفرانس خبریش هم موجوده که خبرنگار و تهدید میکنه،این کارها منسوخ شده و بهتره که در زمین مسابقه بتونید بازی کنید و حریفتون رو ببرید

    • شاهین

      آیا مسابقات ورزشی بهانه ای برا آسیب زدن جانی وروانی برای طرفین باید باشدیاروح همدلی پهلوانی وجوانمردی.

    • H3

      این با ریش سفیدش خجالت نمیکشه این همه دروغ میگه،واقعا که

    • 666666

      برو بمیر خاک توسر فرهنگتون همین بوپ

    • بدون نام

      برو عوضی با حون مردم داری بازی میکنی تو...کثافت عوضی...

    • زند

      متاسفم برای مجموعه سپاهان که چننین مدیر نا لایقی را انتخاب کردد که بهر شکل میخواد از اصفهان و سپاهان دفاع کنه گویا یک کشور مستقل هستند ابدا احساس هم وطنی نداره دلسوزی برای ایرانی در وجودش یست

    • بدون نام

      لعنت بر دروغگو

    • لوییز ۳۳

      تابش بی شرف
      دونفر بینایی شو نو ازدست دادن ،
      کفتار پست فترت تو تهران که هواداران وحشی شما بودند
      که صندلی ها را شکستند وبه ماموران امنیتی حمله کردند.

    • بدون نام

      واقعا برای فوتبال مملکت متاسف باشیم که امثال تابش و خبیری و آذری و منزوی وووکه کارنامه شون روشن و سرتاپا خلاف و دروغ و بهتان وووواست هنوز در راس امور هستند

    • م.خ

      اصلا میخای بعد از این هر کس از درب منزلش پیاده بره تا استادیوم تا شما راحتتر باشین

    • باهوش

      اقای تابش پوخپولیسیا هرکاری کنن
      هیچکس نمیبینه

    • محمد حسین محمودی

      تو روز روشن دروغ می گه ما در تهران هر چه وحدتی گری بود اراذل سپاهانی بودند سپاهان کثیف ترین قهرمانی های مهندسی شده داره آن هم با یک مربی زیر میزی

    • حمید

      اره راس میگید تو تهران کیا رفتند بالا سر سپاهان و معذرت میخام از اون بالا ادرار کردند رو سر سپاهانیا.کیا قبل از شروع بازی فحش را شروع کردند.کیا ۹۰ دقیقه کامل به تماشاگرای سپاهان و مربی فحش دادند.کیا اول صندلی شکستند و سنگ زدند بازم بگم.دلامصب یه ذره وژدان داشته باشید تمام دولت که پشت شما بودند تا قهرمان بشید از فغانی گرفته تا عراقچی

    • تاجبش

      آن دو عزیزی که مصدوم و نابینا شدند باید از سیاوش یزدانی شکایت کنند چون اون با تحریک هواداران و خط دادن به اونها باعث این حوادث بوده است. مطمئن باشید با گرفتن یک وکیل هم حقتون را می گیرید هم باعث تنبیه تمام مقصران حادثه میشوید. از نظر حقوقی شخص تحریک کننده مباشر جرم است. از باشگاه وزین و قهرمان پرسپولیس درخواست داریم در این امر به این بیگناهان کمک کند تا هم درس عبرتی برای جنجال افرینان زرد باشد و هم در آینده تکرار نشود. باور کنید راه قانونی هرچند دیر ولی به شدت عادلانه و خردمندانه تر است. یکبار هم شده از راه قانون حرکت کنید.

    • بدون نام

      خاک تو سر اون مجموعه که احمقی مثل تو مدیر عاملشه با حیوانی مثل تو جو ورزشگاه اصفهان بهتر از این نباید باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج