۸۸۹۸۷۱
۱۸ نظر
۵۰۰۷
۱۸ نظر
۵۰۰۷
پ

سومین مازاد پرسپولیس ۲میلیارد و ۷۰۰ آب خورد

سومین بازیکنی که در فهرست مازاد سرمربی جدید پرسپولیس قرار گرفت در طول حضورش در جمع سرخپوشان دقایق اندکی را به میدان رفت اما قرارداد سنگین او نزدیک به سه میلیارد برای سرخ‌ها آب خورد!

خبرگزاری مهر: مهدی شریفی پس از شایان مصلح و سروش رفیعی از لیست بازیکنان فصل آینده پرسپولیس کنار گذاشته شد. گابریل کالدرون در حالی شماره ۱۰ تیمش را به لیست مازاد سرخپوشان اضافه کرد که این بازیکن یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

هافبک تهاجمی پرسپولیس که در زمان بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم با قراردادی نزدیک به یک میلیارد و دویست هزار تومان به پرسپولیس آمد فرصت بازی برای این تیم را تنها در نیم فصل دوم رقابت های فصل گذشته لیگ برتر داشت اما برانکو ایوانکوویچ ترجیح داد او را روی نیمکت پرسپولیس بنشاند.

شریفی در حالی شماره ۱۰ پرسپولیس را بر تن داشت که در لیگ برتر فوتبال ایران فقط ۱۱۶ دقیقه برای این تیم در هجدهمین دوره این مسابقات بازی کرد. آمار ضعیف او در لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ آسیا تنها ۱۰ دقیقه بود. او در بازی برگشت پرسپولیس و السد قطر که با پیروزی دو بر صفر سرخپوشان همراه بود در دقیقه ۸۰ به جای سروش رفیعی به میدان رفت اما حتی یک پاس هم نتوانست در همان ۱۰ دقیقه به هم تیمی هایش بدهد. آماری که معمولا هیچ بازیکنی با شماره ۱۰ در لیگ های آماتور باشگاهی هم ندارد اما شریفی با پیراهن قهرمان سه دوره متوالی لیگ برتر از آن خود کرده است.

آمار ضعیف شریفی در فصل گذشته انتقادات فراوانی را نسبت به خرید او توسط برانکو ایوانکوویچ به همراه داشت اما سرمربی سرخ ها دفاع تمام قدی از این بازیکن داشت و او را در پاداش های آسیایی تیمش شریک می کرد. پاداش هایی که برانکو با دستور باشگاه به یورو و دلار برای بازیکنان تیمش در نظر می گرفت تا شماره ۱۰ پرسپولیس هم که هیچ تاثیری در بازی های تیم نداشت شامل حالش شود.

با این حال کالدرون که مدت هاست برای جذب مهاجم خارجی منتظر تایید مسئولان باشگاه هستند تصمیم گرفت مهدی شریفی را از لیست تیم خارج کند تا شرایط را برای حضور بازیکن جدید فراهم کند.

باشگاه پرسپولیس با توجه به حضور شریفی در لیست مازاد مجبور است قرارداد فصل آینده او را تمام و کمال پرداخت کند. قراردادی که یک میلیارد و پانصد میلیون تومان برای پرسپولیس آب خورده است و باید دید ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با این موضوع چگونه برخورد می کند.

مدیری که هنوز نتوانسته با شایان مصلح و سروش رفیعی، دو بازیکن مازاد دیگر سرخ ها نیز با توجه به مبلغ گرانقیمت قراردادهایشان به توافقات لازم برسد.

شریفی در حالی با پیراهن شماره ۱۰ سرخ های پایتخت خداحافظی می کند که عکس های یادگاری اش با این تیم روی نیمکت ورزشگاه های مختلف کشور با لبخند دیده می شود. لبخندی که خیلی گران برای پرسپولیس تمام شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برانکو خرید به پرسپولیس رفت

      پاسخ ها

      • امین تسلا

        همه اینایی که دلال کروات آورده بود دیپورت میشن چرا؟؟
        کاش طرفدارای پیروزی تهران یکم بیندیشن

    • بدون نام

      لنگی مفتخور...چرااینقدرلنگ منفورشده

      پاسخ ها

      • منصور

        این نظر شما مثلثای تاسه
        که بابت قهرمانیای پرسپولیس فشار بهتون اومده
        تو زمین که نتونستید حالا از این راه کثیف وارد شدید

    • ممد دانیالی

      برای همچین بازیکن ظعیفی نزدیک به دو میلیارد دادن بعدش هی ناله میکنن خدا میدونه بازیکنای فیکسشون چقدر بستن و هر سال هم شاکله رو حفظ میکنن و چند تا بازیکن تاپ هم میگیرن وزیر هم لونگی نیست فدراسیون و کمیته داوران هم بازی های رو بخاطر وزیر و پسزش مهندسی نکردن و حتما هم متوهم ماییم.... هه گند زدن به فوتبال تو این چند سال

    • تاج کبیر آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی آسیا

      بعد چشمی و کریمی یکو هشتصد میخاستن و حسین حسینی سالی یکونیم و پاتوسی با اونهمه خوبی ششصد هزاردلار دائمی میشد رسانه ها کردن تو بوق وکرنا ک گرونن. ج خبره. حالا شریفی بدون گل زده و ی فصل کامل با صد دیقه بازی دو ملیارد و خورده ای گرفت. این قرارداد یکی از باززیکنای درجه دوشونه . قرارداد بلال و ترابی و شجاع و نعمتی و کمال و نورالهی و و و و..... بیرانوندو ک نگم براتون. اینا هرکدومش کمترازهشت تومن نمیگیرن. واس همینم تمدید شدن چون پول خوبی بهشون میدن و رسانه ای هم نمیشن چون مصونیت داره لنگ

      پاسخ ها

      • منصور

        چه مسخره
        قرارداد های بازیکنای تیم تون رو یک چهارم هم نگفتی
        اونوقت پرسپولیسیارو دوسه برابر نوشتی
        چقد بی منطق هستید شما استقلالیا
        بعدم چقد مول حیف و میل کردید بابت این همه بازیکن که گرفتید و رفتند
        اونارو هم درست حسابی بگو با منطق

    • بدون نام

      به اندازه صد سال حقوق یک کارگر اونوقت ما خودمون جر میدیم که استقلال چند گرفت پرسپولیس چند گرفت

    • بدون نام

      سلطانی فر بیاد جواب بده حالا .

    • ایرانی اصل.

      وقتی برانکوی بزدل این بنده خداروبه نیمکت میخکوب کرده بودچزورمیتونست با10 دقیقه بازی موثرباشه.

      پاسخ ها

      • ممد دانیالی

        تو ایرانی اصل نیستی تو ایرانی فیک هستی عزیزم... دقیقا قبل از رفتن برانکو کامنتهای شخص تو رو تو همین اپ میخوندم برانکوی کبیر بود برات حالا شد بزدل؟؟ شماها افتاب پرست بودن و رنگ عوض کردن تو مکتبتونه و کاریش نمیشه کرد..
        مثله گلرشون منقاروند که بالای ده تا مصاحبه دارم ازش که میگفت استقلالی هستم و چندین فیلم و عکس ازش هست که میگه از بچگی استقلالی هستم و وقتی دید رحمتی تو استقلاله و نمیتونه بیاد فیکس شه 360 درجه رنگ عوض کرد و شد لنگی دو اتیشه میگی نه یه سرچ ساده کنی تو نت تمام اسنادش هست

      • ممد دانیالی

        لنگی بی منطق هر سال بزنن ارامش تیم رو بهم بزنن و کل بازیکنای اصلیشو فراری بدن بجاش به قول تو 30 تا بازیکن درپیت بیارن این خوبه؟؟ هر چی باشه بازم همونا نصف مبلغ بازیکن نیمکت نشینتونم نمیگیرن چون بابا مسعودتون بجز مهندسی کردن نتایج تمام بودجه رو هم برا باشگاه کثیف شما هزینه میکنه لنگگگگگییییییی

    • بی نام

      عیب نداره حیف و میل بیت المال برا پرسپولیس مهم نیست اونکه میخواد خودش پرداخت میکنه نگران نباشید .

    • کیسه کش غارنشین

      برانکوهرکاری کردهفت تاجام داشت .امان ازتیمهایی که سالی سی تابازیکن میگیرندوفقط برای سلامتی فوتبال بازی میکنند.برانکوهمه مخارجش رابانتایج درخشانش توی اسیاوایران پوشش داد.

    • سیدرضا حسینی

      وقتی که حساب میکنم سی سال کارگر دولت بودم ،یک دهم پول آقای شریفی راطی این سی سال نگرفتم،اول دلم برا خودم وبد برا مردم می سوزه ،خدا ازتو نگزه،ای کاش شریفی مرد باشه آخرش بگه از این دومیلیادو هفتصد میلیون ،چقدر بهش دادن ،..............عجب طرفدارهای هستیم که ازگلوی خانواده میزنیم که آقایون بی لیاقت میلیاردمیلیارد آتیش بزنند وقهقهه مستانه سر بدن ،بخندید به ما که یه روزی باید جواب خداروبدید ،

      پاسخ ها

      • پرسپولیس قهرمان

        اس دق لالیهای برید در مورد تیم خودتون نظر بدین
        شمادرحدی نیستین که در مورد پرسپولیس قهرمان و برانکو نظر بدین

    • رضا

      اخه این کی بود که یک میلیارد بگیره نه اسمی نه هنری کی این رقمارو میبنده

    • محسن آبی دل

      اونروزی که میان سامانه میزارن هوادارا پول بریزن فک کردید این پولا چی میشه آخرس..یه مفت خور عین همینا میچاپه میره و وای به حال من وتو و همه..که هی فوش بار هم میکنیم..که تو لنگی اون کیسه..وای به حال ما که حقمونه بدبختی..خدا تو کدوم قوطی از عطار دربیارم دومیلیاردو خورده ای برا صد دقیقه. بخدا علف خرس هم بود باز اصراف بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج