۸۹۲۳۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مومنی: تفکرات اسکوچیچ تهاجمی است

مهدی مومنی، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با تمجید از سرمربی این تیم گفت که تفکرات مربی کروات زردپوشان آبادانی تهاجمی است.

خبرگزاری تسنیم: مهدی مومنی در مورد روند آماده‌سازی تیم صنعت نفت آبادان گفت: شرایط تیم ما خوب است و خوشبختانه اردوی بسیار خوبی را هم در تهران پشت سر گذاشتیم. چند بازی دوستانه هم در این اردو انجام دادیم و این بازی‌ها فرصت خوبی بود تا سرمربی ما تفکراتش را در تیم جا بیندازد و بازیکنان هم بیشتر با هم هماهنگ شوند.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یکی از مزیت‌های تیم صنعت نفت را حفظ اسکلت بندی این تیم از فصل گذشته دانست و اظهار داشت: حفظ بازیکنان فصل گذشته اتفاق خوبی است. امیدوارم بازیکنان جدید هم بتوانند در این فصل به تیم ما کمک کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم می‌تواند با اسکوچیچ بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیرد، بیان کرد: صنعت نفت فصل گذشته در پنج شش بازی پایانی نتایج خوبی گرفت و اگر در چند بازی دیگر هم نتیجه می‌گرفت قطعاً جایگاه بهتری به دست می‌آورد. مطمئناً هدف باشگاه، بازیکنان و کادر فنی این است که نسبت به سال گذشته نتایج بهتری بگیریم. اسکوچیچ هم یک مربی باتجربه است که تفکراتی تهاجمی دارد که امیدوارم با او بهتر از سال گذشته نتیجه بگیریم.

مومنی در پایان تصریح کرد: صنعت نفت یک تیم پرطرفدار است و هوادارانش با این تیم زندگی می‌کنند. وقتی صنعت نفت در خانه بازی می‌کند هواداری از تیم مقابل در ورزشگاه نیست و تمام ورزشگاه به تماشاگران تیم ما اختصاص دارد. بازی‌های خانگی امتیاز ویژه‌ای برای ما محسوب می‌شود و امیدوارم که در فصل جدید از بازی‌های خانگی نهایت استفاده را ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج