adexo3
۸۹۳۱۳۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کونته: حال اینتر خوب است

سرمربی اینتر بعد از پیروزی برابر تاتنهام تاکید کرد که وضعیت تیمش در حال بهتر شدن است و نشانه‌های خوبی در نرآتزوری می‌بیند.

ایسنا: به نقل از مدیاست، اینتر که در تابستان با آنتونیو کونته قرارداد امضا کرده است در دیداری دوستانه به مصاف تاتنهام رفت. این دیدار در وقت‌های اصلی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود که در آن اینتر توانست بازی را به سود خود به پایان برساند و یک پیروزی روحیه بخش به دست آورد.

کونته، سرمربی اینتر از وضعیت تیمش راضی است. او بعد از بازی گفت: پیروزی برابر تیم خوب تاتنهام نشان می‌دهد که وضعیت اینتر خوب است و بازی به بازی در حال بهتر شدن و پیشرفت هستیم. شخصیت تیمی خود را در این دیدار نشان دادیم. بازی هجومی را بدون ترس از نام حریف به نمایش گذاشتیم و بی محابا حمله بردیم. در این دیدار نشانه‌های خوبی در تیم دیدم. تفکر اینتر تغییر کرده و این نشان خوبی برای ما است. بازیکنان اینتر از کار کردن لذت می‌برند و این نشانه خوب دیگری است.

سرمربی اینتر درباره جذب لوکاکو گفت: باید اعتراف کنم که من به این بازیکن علاقه دارم. از زمانی که در چلسی بودم دوست داشتم که لوکاکو را در تیم خود داشته باشم. نمی‌دانم آیا او را جذب خواهیم کرد یا نه. چند روز پیش رسانه‌ها از حضور لوکاکو در اینتر نوشتند و الان می‌نویسند که او به یوونتوس نزدیک شده است. تا زمانی که این انتقال نهایی نشود نمی‌توان چیزی گفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج