adexo3
۹۰۱۶۴۷
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

نصرتی: برگ برنده تراکتور، دنیزلی است

محمد نصرتی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به واسطه سه قهرمانی متوالی توقعات از تیم پرسپولیس بالا است، اما امیدوارم انصاری‌فرد بتواند از عهده این مسئولیت سنگینی که بر عهده او قرار داده شده بربیاید.

خبرگزاری میزان: محمد نصرتی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی را برای هر دو تیم پیش‌بینی می‌کنم، چون این دو تیم هنوز به شرایط لازم نرسیده‌اند و کنار آن هم سرمربیان‌شان تغییر یافته و برای آشنا شدن با تفکرات کادرفنی به چند هفته زمان نیاز دارند، اما تراکتور به واسطه میزبانی از شرایط بهتری برخوردار است. با توجه به نفراتی که دو تیم در نقل و انتقالات جذب کرده‌اند، پیش‌بینی می‌کنم بازی جذاب شود. در نهایت امیدوارم بازی به دور از هر گونه حاشیه‌ای و به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

وی ادامه داد: هر دو تیم مدعی قهرمانی در لیگ نوزدهم هستند و به همین دلیل حساسیت بازی زیاد است. هر تیمی که برنده شود قطعا گام موثرتری برای موفقیت در بازی‌های ادامه فصل خواهد برداشت. البته تازه در هفته دوم قرار داریم و نمی‌توان از الان قهرمان لیگ را پیش‌بینی کرد. برگ برنده تراکتور در این دیدار می‌تواند حضور مصطفی دنیزلی روی نیمکت تیم تراکتور باشد، آن هم با توجه به شناختی که از فوتبال ایران دارد.

بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص انتخاب انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه گفت: ابتدا به انصاری‌فرد تبریک بگویم. امیدوارم کسانی که خاک این فوتبال را خورده‌اند به حقشان در این فوتبال برسند. به نظرم کسانی که از جنس فوتبال نیستند کار سختی برای موفقیت در تیم‌هایشان دارند و برعکس آنهایی که از جنس فوتبال هستند رویکرد و اثرگذاری بهتری برای تیم‌هایشان خواهند داشت. قطعا به واسطه سه قهرمانی متوالی توقعات از تیم پرسپولیس بالا است، اما امیدوارم انصاری‌فرد بتواند از عهده این مسئولیت سنگینی که بر عهده او قرار داده شده بربیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تراکتور اگه کتاب برنده هم داشته باشه جلو پرسپوليس کاری نمیتونه انجام بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوران ناکامی پرسپولیس با رفتن برانکو شروع شده

    • بدون نام

      شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد که دانه دانه دوران نکبت شما آغاز شده بیدار شو داداچ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج