adexo3
۹۰۲۷۴۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فن‌دایک: لیورپول به خود غره نمی‌شود

با وجود پیروزی دیروز لیورپول مقابل برنلی که سیزدهمین پیروزی پیاپی این تیم بود ویرژیل فن‌دایک می‌گوید لیورپول به خود غره نمی‌شود چرا که هنوز جامی بدست نیاورده است.

ورزش سه: لیورپول دیروز مقابل برنلی با نتیجه ۳-۰ به پیروزی رسید تا سیزدهمین پیروزی پیاپی خود در لیگ برتر را جشن بگیرد. ولی با وجود این آمار درخشان، ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی لیورپول و مرد سال فوتبال اروپا می‌گوید لیورپول به این موفقیت‌ها غره نشده و به پیروزیهای بیشتر ادامه می‌دهد چرا که این پیروزی‌ها به معنای فتح جام و کسب عنوان قهرمانی نیست.

فن‌دایک که از عملکرد تیمش در این بازی و ثبت یک کلین‌شیت دیگر توسط خط دفاع و دروازه‌بان لیورپول خوشحال بود بعد از بازی گفت:" پیروزی در ۱۳ بازی پیاپی لیگ برتر موفقیت بزرگی است ولی ما هنوز هیچ جامی نبرده‌ایم. حالا با یک فرصت استراحت مواجه شده‌ایم که باید از آن برای موفقیت‌های بیشتر و پیروزی‌های بعدی استفاده کنیم".

ستاره هلندی لیورپول در ادامه گفت:" با کیفیتی که این تیم دارد، چه در زمین و چه روی نیمکت، همه می‌دانند که ما چقدر می‌توانیم خوب باشیم. حالا تمرکز ما روی بازی بعدی است. بازی در خانه برنلی برای هر تیمی دشوار است و این نتیجه برای ما نتیجه خوبی است".

مرد سال فوتبال اروپا در ادامه گفت:" بازی با برنلی همیشه چالش متفاوتی است. ما این هفته دقیقا طوری تمرین کردیم که برای این بازی آماده شویم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج