۹۰۴۴۰۷
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

محمد نوری:

خیلی‌ها در استقلال کتک‌کاری کردند و فراموش شدند!

محمد نوری اعتقاد داشت بازیکنانی که هنوز از راه نرسیده در تمرینات استقلال درگیری ایجاد می‌کنند قطعاً تا امروز متوجه نشده‌اند به چه تیمی آمده‌اند.

خبرورزشی: محمد نوری اعتقاد داشت بازیکنانی که هنوز از راه نرسیده در تمرینات استقلال درگیری ایجاد می‌کنند قطعاً تا امروز متوجه نشده‌اند به چه تیمی آمده‌اند.

پیشکسوت استقلال در گفتگویی درباره اتفاقات اخیر رخ داده در تمرین تیم استقلال و البته نتایج تیم حرف زد.

از استقلال خبر دارید؟

مگر می‌توانیم بی‌خبر باشم؟ متأسفانه تیم در دو دیدار اول لیگ بد بیاری آورد و نتوانست نتایجی که مد نظر کادر فنی و هواداران بود را به دست بیاورد. اینکه در واپسین دقایق گل بخورید و بازی مساوی را با باخت یا برد را با تساوی تمام کنید خیلی سخت است. بازیکنی که در استقلال توپ زده می‌تواند درک کند من چه می‌گویم.

تکلیف هواداران چیست؟

الان باید از استقلال حمایت کرد. تیمی که توانسته پس از این همه تغییر در کادر بازیکنانش فوتبال قابل قبولی را به نمایش بگذارد حتماً در ادامه لیگ می‌تواند نتیجه لازم را بگیرد.

استراماچونی بین دو نیمه دیدار با فولاد نشان داد مربی خوبی است، چون بازی که از استقلال در نیمه دوم دیدیم خیلی متفاوت با نیمه اول بود و همه بازی در دست تیم ما بود. از این رو باید بیشتر از تیم حمایت کنیم.

الان هم تقریباً همه پیشکسوتان از استقلال حمایت می‌کنند؟

بله ولی هنوز هم از بیرون حاشیه‌سازی‌هایی برای تیم صورت می‌گیرد. عده‌ای دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد و برای همین از تمام توان‌شان استفاده می‌کنند تا این تیم به دردسر بیفتد.

ولی درگیری درون تیم بین دشتی و یکی، دو نفر دیگر که ربطی به حاشیه‌سازی از بیرون ندارد؟

من هم از شنیدن این موضوع خیلی متعجب و البته ناراحت شدم. فکر می‌کنم این بازیکنان هنوز نمی‌دانند به چه تیمی آمده‌اند و در چه باشگاهی عضویت دارند.

بروز این اتفاقات خیلی زود نیست؟

این نفرات متوجه نیستند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند. نمی‌دانند این لباس بر تن چه کسانی بوده و قداستش را حفظ نمی‌کنند.

این موارد چه لطمه‌ای به تیم می‌زند؟

قطعاً بیشتر از هر کس به خود آن‌ها لطمه می‌زند. این رفتار‌ها به ضررشان تمام می‌شود و عمر فوتبال‌شان را کم می‌کند.

بسیار بازیکنانی بودند که در استقلال و پرسپولیس آمدند و بعد از یک فصل رفتند و دیگر اسمی از آن‌ها ندیدیم. این بازیکنان تازه دو روز است به استقلال آمده‌اند و هنوز چهارتا بازی نکرده این‌گونه رفتار می‌کنند خدا به داد برسد بعد از یک نیم‌فصل لابد خدا را بنده نیستند!

چه باید کرد؟

کادر مدیریتی و فنی باید با آن‌ها برخورد کند وگرنه این وضعیت به بقیه تیم تعمیم پیدا می‌کند و دیگر نمی‌توان تیم را جمع کرد. باید درک کنند کجا آمده‌اند و کوچکترین رفتارهایشان بزرگترین بازتاب‌ها را در رسانه‌ها و کل مملکت خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیسه سوز

      کیسه را فقط نوری میدونه چه تیم بزرگیه!!!خخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام. کیسه سر گشاد آن برسر پیروی تهران است . زنده باد بازی که نتیجه آن ۷بر ۳ به نفع باشگاه استقلال تهران بوده است و خواهد بود و خواهد ماند. مهدی مو زرد ساکن شهر اسلام آباد غرب واقع در استان کرمانشاه هستم.

    • amir armani

      اتفاقا میدونند تو چه تیم سوراخی اومدن که هار شدن افتادن ب جون همدیگ... اومدن تیم کیسه دیگ ... همچنان میگ ک نمیدونند به چه تیمی اومدن کسی ندونه فکر میکنه اومدن منچستر،خوب میدونند که به چه تیم سوراخی اومدن.

    • بدون نام

      آقای نوری متاسفم که به عنوان یک پیشکسوت و با این سن و سال و سابقه هر وقت مصاحبه میکنی احساسی حرف میزنی تا عقلانی و با حرفات جو را متشنج میکنی و بین هموطنان تفرقه میندازی . فوتبال یعنی جو دوستی و رفاقت نه میدان جنگ اما امثال تو بخاطر اینکه خودتان را بین هواداران محبوب کنی دروغ پردازی و شایعه سازی میکنی و استقلال از درون ضربه میخوره نه از بیرون

    • بدون نام

      پیکسوتانی مثل محمد نوری میدونن مذاق هواداران چجوریه و برای اینکه خودشون را بین هواداران لوس کنن و محبوب بشن دروغ زیاد میگن و متاسفانه تو جامعه ما دروغ بیشتر از حقیقت طرفدار داره

      پاسخ ها

      • نفهم.مثل کیسه

        اصلا ذات کیسه دروغه نطفشون از اصل خرابه

    • بدون نام

      همین اقای نوری و روشن و... اگر پست و مقام تو باشگاه بهشون بدن یهویی مواضع شون 360 درجه تغییر میکنه . خیلی وقتا سکوت کردن بهترین راه کمک به تیم مورد علاقه است پس برخی اقایون بهتره روزه سکوت بگیرن تا تیم موفق بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج