adexo3
۹۰۸۳۹۷
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

سخنگوی دولت: برای زنان بلیت فروشی می‌شود

سخنگوی دولت گفت: آقای سلطانی فر تدبیر اندیشیده و در بازی اخیر با کامبوج زنان حضور خواهند داشت و این حضور پله ای افزایش پیدا می‌کند.

ورزش سه: سخنگوی دولت گفت: آقای سلطانی فر تدبیر اندیشیده و در بازی اخیر با کامبوج زنان حضور خواهند داشت و این حضور پله ای افزایش پیدا می‌کند.

علی ربیعی در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه و حرف متناقض رییس دفتر ریاست جمهوری با وی گفت: صحبت های آقای واعظی در تناقض با گفته‌های من نبود، وی اعلام کرده بود که نگرانی‌هایی در خصوص حضور زنان در ورزشگاه‌ها وجود دارد.

ما معتقد هستیم زنان می‌توانند در ورزشگاه باشند و شما هم می‌پذیرید که عده ای وجود دارند که از اتفاق نگرانی دارند. ما معتقد هستیم در مورد حضور زنان باید تغییرات جمعیتی صورت گرفته و نمی‌توانیم با سیاست‌هایی که به خواست زنان پاسخ نمی‌دهد مواجه بشویم که ناگواری به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: من باز هم تاکید می‌کنم که آقای سلطانی فر تدبیر اندیشیده و در بازی اخیر با کامبوج زنان حضور خواهند داشت و این حضور پله ای افزایش پیدا می‌کند.

سخنگوی دولت در خصوص حضور انتخابی و سفارشی بانوان گفت: اینگونه نیست و بلیت فروشی خواهد شد و مطمئن هستم و قصد دارم برای بازدید از ورزشگاه همراه وزیر ورزش به استادیوم بروم و مسیرها را نگاه کنیم.

من یک مسابقه والیبال را دیدم که بلیت فروشی به اتمام رسیده است. اما وقتی که پیگیری کردم در آن مسابقه خاص داوطلب رفتن به ورزشگاه نبوده است و گاهی وقت ها این اتفاق رخ می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بلیطمیفروشند پول هم میگیرند ولی راه نمیدن

      پاسخ ها

      • غ نخست

        مگه فکر کردی خرید بلیط صرفا بنعنای ب ورزشگاه رفتنه؟؟؟ نه عزیزم فروش و خریدن بلیط فقط بمعنی اینه ک شما مبلغی پرداخت و بلیطی را دریافت و از موجودی بلیطها کاسته
        بشه . همین .
        آغا رو

    • اصلان

      زرشک بلیط فروشی برا بانوان!!!!
      البته میتونندچون از اقایون برا این بازی ممکنه هزارنفربیشترنرن
      پس میتونند برا سروران هم ازاد کنند اصلا مجانی کنند.
      گرچه خیلی وقته فقط مسئولان حرف میزنند.

    • بدون نام

      یعنی تو قرن بیست و یکم با وجود این همه امکانات و تکنولوژی هنر ی برنامه ریزی را ندارید . وای بر این مسولین که فقط بلدن پول بیت المال را یا بخورن یا هدر بدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط نظر 14/14 رو بخون میفهمی چرا داریم تو قرن بیست و یکم اینجوری زندگی میکنیم

    • بدون نام

      انجایی که افراد خبره و دلسوز و بدون حاشیه و حف حدیث تصمیم گیری میشه هزار اشتباه وجود دارد ؟در اینجا که نظریه دهندگان بچه و مجریهای فوتبال اکثرا جوان و بدون تفکر اجتماعی سیاسی در حال و هوای جوانی منفعت و دیده شدن بخواهند تصمیم بگیرند چه شود ؟الان ما در اینجا اصلا نباید به مخالفین خرده بگیریم باید فکر کرد این موضوع رفت زنان و مسئله شدن از کجا و چه کسانی دنبال میکنند اصلا خود خانمها دنبال این موضوع نیست و عده ای با حرفهای تحریک امیز انگار در ایران با نرفت حقش پایمال با رفتن همه حق زن ایفا اصلا سوال این که خب زنان ورزشگاه دارند برن تماشا هیچ زن ایران دنبال رفتن ورزشگاه در جمع مردان نیست و شاید از جمعیت چهل ملیون ۵۰هزار هم بخاطر سیاسی نظر منفی ایا باید بشود معضل اجتماعی این کارسیاسی و با اینکار داریم معضل دیگری میسازیم دوباره دعواهای ناموسی و قمه قداره کشی هزاران مشکل البته شاید انگشت شماری باشند الان ادعا حق حقوق کنند حقوق زنی که با رفتن به جمع مردان براورده شود معلوم است که بهره و خواسته نتیجه چیه پی زنان دنبالش نیستند الا مفسده گران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از طرف خودت حرف بزن تو که تو غار زندگی میکنی از کجا میدونی هیچ زنی نمیخواد بره ورزشگاه خانما زیادی هم میخوان بزن ورزشگاه منتهی جایگاهی که فقط واسه بانوان باشه و آقایون جدا باشه. از طرف خودت حرف بزن حرف تو دهن بقیه خانما نذار تو حق نداری از طرف بقیه به خصوص خانما حرف بزنی فهمیدی؟

      • سارا

        چقدر طولانی چرت گفتی. خیلی طولاااانی

    • بدون نام

      برترین چرا نظراتو تازگیا منتشر نمیکنی ها؟؟ چت شده؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج