۹۱۷۹۰۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

دشان: دعوت نکردن بنزما برای تیم بهتر است

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه بار دیگر تاکید کرد که کریم بنزما را در فهرست خود قرار نخواهد داد.

ایسنا: به نقل از الموندو، کریم بنزما از سال ۲۰۱۵ به خاطر حاشیه‌سازی و جنجالی که با مئو والبونا داشت به تیم ملی فرانسه دعوت نشده است. با وجود آن که این بازیکن از آمادگی بالایی در فصل جاری برخوردار است اما بار دیگر دیدیه دشان تاکید کرد که او را دعوت نخواهد کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه گفت: دعوت نکردن بنزما یک تصمیم فوتبالی و ورزشی است. براین باور هستم که دعوت کردن بنزما برای تیم خوب نخواهد بود و این چیزی است که به آن باور ندارم.

او ادامه داد: من کارهایی را که انجام می دهم که بهترین تصمیم برای تیم باشد. باید کسانی این پیراهن را بر تن کنند که بهترین باشند. برای یک چیزی اشکال مختلفی ممکن است وجود داشته باشد اما واقعیت و حقیقت آن چیز تنها یکی است. من با کسانی که حقیقت را به اشکال مختلف می بینند مشکل دارم و چنین چیزی را نمی‌توانم قبول کنم. برای دیدن و اعتقاد به چنین چیزی های در فوتبال حضور ندارم.

بنزما رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ که با نایب قهرمانی فرانسه و جام جهانی ۲۰۱۸ را که با قهرمانی خروس ها به پایان رسید از دست داد و با توجه به ادامه حضور دشان در یورو ۲۰۲۰ قطعا این رقابت ها را هم از دست خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا حق داری ....بنزما واقعا حاشیه داره اون از پرونده والبوئنا اون از پرونده پول دادن به یک کوکائین فروش یا مافیای مواد مخدر تو الجزایر نمیدونم آدم ربایی و کلا این همه پرونده برای یه فوتبالیست از نظر ورزشی نمیشه تصور کرد چه برسه که این تو باشگاه مطرح و حتی سطح اول جهان تو تیم ملی ای که دوره گذشته قهرمان جام جهانی شده ......به معنای واقعی بیشتر شبیه به اعضای یک باند مافیای هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج