۹۱۸۲۵۶
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

سیدجلال؛ کاپیتانی که نمی‌خواهد نیمکت‌نشین باشد

حالا و در روزهایی که لیگ به خاطر مسابقات تیم ملی تعطیل است، برخی منابع می‌گویند باید منتظر بازگشت حسینی به ترکیب پرسپولیس باشیم و جالب اینکه خبر برطرف شدن مصدومیت او نیز منتشر شده است!

فرهیختگان: چند روز قبل از دربی تهران خبر رسید که سیدجلال حسینی مصدوم شده و مشخص نیست در این بازی حاضر شود یا نه. آن هم دقیقا بعد از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته سوم لیگ برتر که کاپیتان قرمزها نیمکت‌نشین محمدحسین کنعانی‌زادگان شد و پرسپولیس هم با گل همین مدافع ملی‌پوش سه امتیاز گرفت تا شاگردان کالدرون با روحیه بالاتری به دربی برسند. آن زمان کسی نمی‌دانست حسینی که بدون مشکل در تمرینات حضور داشت، دقیقا چگونه دچار مصدومیت شده و بعدا نیز اعلام شد او مشکل عضلات شکم دارد و به همین دلیل نمی‌تواند بازی کند.

مشکل قدیمی و نه‌چندان جدی

وقتی با برخی از نزدیکان تیم صحبت کردیم، عنوان کردند که سیدجلال مشکلی قدیمی در ناحیه عضلات شکمی‌اش دارد، اما آنقدر حاد نیست که نتواند بازی کند و تا الان هم با همین مشکل در مسابقات حاضر شده است. درواقع می‌شد به این نتیجه هم رسید که حسینی به خاطر اطمینان از نیمکت‌نشین ماندن در دربی تصمیم گرفته مشکل قدیمی را بهانه کند و در لیست تیمش قرار نگیرد.

این روند در بازی‌های بعدی نیز ادامه پیدا کرد؛ وی در برخی تمرینات حضور یافت، اما همزمان با فیکس شدن کنعانی، حسینی نیز بازی‌های بعدی را از دست داد. همان زمان شایعاتی نیز مطرح شد که کالدرون اعتقادی به کاپیتان مسن تیمش ندارد و حتی در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد در بازی با ماشین‌سازی در جام‌حذفی با توجه به غیبت خلیل‌زاده شاهد بازگشت حسینی باشیم، سرمربی آرژانتینی حاضر نشد به کاپیتان تیمش بازی بدهد و محمد انصاری در دفاع میانی قرار گرفت و حسینی هم اصلا به تبریز نرفت!

آتش‌بس موقت

اوضاع برای بازی با شهرخودرو هم تغییری نکرد و کالدرون هم که تیمش متحمل سومین باخت مهم شد، در واکنش به انتقادها درباره بازی ندادن به سیدجلال اعلام کرد بازیکن ۳۷ ساله‌ای که دو هفته تمرین نکرده، نمی‌تواند به میدان برود که جنجال بزرگی به راه انداخت و بحث اختلاف سرمربی و کاپیتان را مطرح کرد؛ بحثی که البته ظاهرا به آتش‌بس انجامیده و اخیرا دو طرف دیداری (به خواست مدیران باشگاه) داشته‌اند تا مشکل موقتا حل شود.

بازگشت کاپیتان؟

حالا و در روزهایی که لیگ به خاطر مسابقات تیم ملی تعطیل است، برخی منابع می‌گویند باید منتظر بازگشت حسینی به ترکیب پرسپولیس باشیم و جالب اینکه خبر برطرف شدن مصدومیت او نیز منتشر شده است! قرمزها در هفته هفتم لیگ برتر باید به مصاف پیکان بروند و خلیل‌زاده که هم مصدوم است و هم محروم، در این بازی حضور نخواهد داشت.

اخیرا مدیرعامل پرسپولیس هم جلسه‌ای با کالدرون داشته و بعید نیست در این جلسه به سرمربی آرژانتینی تاکید شده باشد که برای دوری از حاشیه سعی کند کاپیتان تیمش را بیشتر تحویل بگیرد، خصوصا آنکه حسینی هنوز در آمادگی به سر می‌برد و نقش پررنگی در موفقیت‌های پرسپولیس در فصل‌های اخیر داشته است. البته ممکن است کالدرون مانند بازی با ماشین‌سازی تصمیم دیگری بگیرد و دوباره از زوج انصاری و کنعانی استفاده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.ر.ا

      آخ جون دعوای لنگیها

      پاسخ ها

      • vahid

        گمرو کیسه کش

    • بدون نام

      بلال خماری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج