۹۲۰۱۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

الجبوری: نشان دادیم تیم پرقدرتی هستیم

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: نباختن به مدعیان در این فصل نشان داد تیم پرقدرتی هستیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

خبرگزاری تسنیم: احمد الجبوری در ارتباط با پیروزی تیمش برابر شهر خودرو در جام حذفی گفت: خوشحالم که برد بزرگی را در مشهد به دست آوردیم. آنها در جام حذفی هدفی جز قهرمانی نداشتند و ما یکی از بهترین تیم‌های ایران را در زمین خودش از پیش‌رو برداشتیم. باید دست هوادارانی که از مسجدسلیمان به مشهد آمده بودند را ببوسم، آنها تیم ما را به‌خوبی حمایت کردند و خیلی خوشحالم که ناراحت از ورزشگاه نرفتند.

مهاجم نفت مسجدسلیمان در ارتباط با دو گلی مهمی که در جام حذفی برابر گل‌گهر و شهر خودرو زد تا نقش مهمی در صعود تیمش داشته باشد، تاکید کرد: خیلی از این بابت خوشحالم هر چند بردهای ما نتیجه زحمات همه بازیکنان و کادر فنی است. گل زدن برای نفت مسجدسلیمان فوق‌العاده است و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم چنین حسی را تجربه کنم. تمام هدف من این است که بازیکن تاثیرگذاری برای تیمم باشم و با عملکردم هواداران را خوشحال کنم.

الجبوری در خصوص دیدار با شاهین بوشهر در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. تاکنون در لیگ برتر شکست نخورده‌ایم و باید این روند را ادامه دهیم. نباختن به مدعیان در این فصل نشان داد تیم پرقدرتی هستیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم عملکرد خوبی داشته باشیم. بازی با شاهین هم در زمین خودمان برگزار می‌شود و باید سه امتیاز این بازی را بگیریم تا وضعیت‌مان در جدول بهتر شود.

الجبوری: نشان دادیم تیم پرقدرتی هستیم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج