جاباما
۹۲۱۰۷۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نگرانی هواداران ذوب‌آهن از وضعیت تیم

در صورتی که سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن نتواند تیمش را از بحران خارج کند، ممکن است محبور به ترک این تیم شود.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان شب گذشته (دوشنبه) در هفته هفتم لیگ برتر میزبان تیم شهرخودرو مشهد بود و با یک گل از این تیم شکست خورد.

ذوب‌آهن که فصل گذشته را به خوبی به پایان رساند این روزها، وضعیت جالبی ندارد و در حالی که ۷ هفته از بازی‌ها سپری شده، هنوز تیم علیرضا منصوریان طعم برد را نچشیده است. این در شرایطی است که ذوبی‌ها تا اینجا ۴ تساوی داشتند و ۳ بازی را هم واگذار کرده‌اند.

با نگاهی به عملکرد ذوب‌آهن در اوایل فصل پیش، می‌توان فهمید که اگر وضعیت منصوریان بدتر از تیم نمازی نباشد، از نظر نتیجه خیلی هم بهتر نیست. ذوب‌آهن این روز‌ها در جایگاه چهاردهم جدول لیگ نوزدهم قرار دارد و این برای تیمی که فصل پیش را با رتبه ششم به پایان رسانده و در لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج نسبتا خوبی کسب کرده، اصلا اتفاق خوبی نیست.

هواداران ذوب‌آهن که از شکست ۴ بر ۲ مقابل مس کرمان و حذف تیم‌شان از جام حذفی به شدت ناراحت بودند امیدواری زیادی داشتند که در بازی با شهرخودرو تیم محبوب‌شان نتیجه بهتری کسب کند. با این حال این اتفاق رخ نداد و در پایان بازی با شهرخودرو برخی از هواداران ذوب‌آهن شروع به دادن شعار علیه منصوریان کردند.

با این شرایط به نظر می‌رسد هواداران ذوب‌آهن از حالا نگران تیم‌شان هستند. شاید با گذشت ۷ هفته از بازی‌ها نشود قضاوتی در مورد تیم منصوریان کرد، اما بدون شک از دست دادن امتیازات در ابتدای فصل می‌تواند شرایط را در ادامه رقابت‌ها برای ذوب‌آهن سخت کند. به خصوص اینکه از چند هفته پیش شایعات جدایی منصوریان هم به گوش رسیده و به نظر می‌رسد او این روز‌ها به شدت تحت فشار است و شاید ادامه این روند منجر به جدایی او شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخرعاقبت کارمنصوریان همیشه ازاین بهترنمیشود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج