۹۲۴۴۱۳
۱۳ نظر
۵۰۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۲
پ

کابوس ۷۰۰ هزار یورویی بودیمیر برای پرسپولیس

مهاجمی که با سرو صدای زیاد به عنوان جانشین مهدی طارمی سر از قهرمان ایران درآورد تا خاطره ساز شود حالا با شکایت ۸۰ صفحه ای به کابوسی بزرگ تبدیل شده است.

ورزش سه: پنجره زمستانی فصل قبل برای پرسپولیسی ها با این خبر توام بود؛"ماریو بودیمیر مهاجم ۳۲ ساله باشگاه دیناموزاگرب سرخپوش شد".مهاجمی نسبتا سرشناس که برانکو ایوانکوویچ از او به عنوان جایگزین مهدی طارمی ستاره فصل قبل و تازه کوچ کرده به لیگ ستارگان نام برد و امیدوار بود که بتواند زوجی موفق تر از زوج طارمی - علیپور بسازد.

از همان روزهای اول ورود این مهاجم به اردوی پرسپولیس گمانه زنی ها در ارتباط با موفقیت بودیمیر در پرسپولیس آغاز شد. نمایش نه چندان خوب و فشارهایی که روی این بازیکن احساس می شد برانکو را وادار کرد تا با سیاست خاصی در پی جا انداختن گلزن سابق دیناموزاگرب در جمع سرخپوشان باشد از همین رو در نیم فصلی که پرسپولیس باید در سه جام به مصاف رقبای داخلی و آسیایی می رفت تنها در ۱۴ بازی به ماریو فرصت بازی رسید تا این بازیکن دو بار موفق به گلزنی شود که یکی از آنها در لیگ برتر مقابل پارس جنوبی جم در هفته سی ام بود که با این گل قهرمانی پرسپولیس مسجل شد.

بودیمیر یک بار هم در لیگ قهرمانان آسیا و در مصاف خانگی با پاختاکور ازبکستان به داد پرسپولیس رسید تا با گل او برانکو از شکست در خانه آن هم در اولین بازی فصل نجات پیدا کند. اما این عملکرد آن چیزی نبود که طرفداران انتظارش را داشتند چون رقم پرداختی برای خرید این مهاجم همین طور تعاریفی که از او شنیده می شود واقعا انتظارات را بالا برده بود و بودیمیر هم بازیکنی نشان نمی داد که بتواند از زیر بار این فشار خارج شود.

تابستان ۹۸ وقتی همکاری برانکو با پرسپولیس به خاطر کوچ مربی کروات به الاهلی عربستان به اتمام رسید عملا ماریو بودیمیر هم شانسی برای ماندن در تهران و ادامه همکاری اش با قهرمان ایران نداشت. از همین رو نام او در فهرست مازاد قرار گرفت تا بازیکن ۳۲ ساله کروات که هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت برای دریافت مطالبات و تعیین وضعیتش تهدید به شکایت از باشگاه ایرانی به فیفا را پیش بکشد، تهدیدی که حالا مدیرعامل پرسپولیس خبر از نهایی شدن آن و ارجاع از سوی فیفا به این باشگاه می دهد.

محمدحسن انصاری فرد در تشریح وضعیت این پرونده گفت:«ماریو بودیمیر قراردادی یک و نیم ساله با پرسپولیس داشت که مبلغ آن ۵۰۰ هزار یورو بود. از این مدت او نیم فصل برای تیم بازی کرد و ۲۵ هزار یورو هم دریافتی داشت. با توجه به این که طبق قوانین فیفا هر بازیکنی که دو ماه از حقوق و مزایای خود را دریافت نکند می تواند قراردادش را یکطرفه فسخ و شکایت کند این بازیکن هم ترجیح داد با شکایت به فیفا آن هم با نزدیک به ۸۰ صفحه توضیحات در پی دریافت مطالبات خود باشد. فیفا و وکیل این بازیکن شکایت را به ما ابلاغ کردند، شکایتی که نشان می دهد بودیمیر علاوه بر ۵۰۰ هزار یورو طلب خواستار پرداخت سود و جریمه نیز شده است تا رقمی نزدیک به ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار یورو روی دست باشگاه باقی بماند».

حال در شرایطی که بحران های مالی باشگاه پرسپولیس به خطری جدی برای قهرمان ایران تبدیل شده است ماریو بودیمیر هم با شکایت ۸۰ صفحه ای خود به فیفا بر این بحران ها افزود تا به کابوسی بزرگ برای طرفداران و مدیران باشگاه تبدیل شود، پرونده ای که شاید رسیدگی به آن طول زمان داشته باشد اما قطعا پرداختی سنگینی روی دست پرسپولیسی ها قرار خواهد داد که فرار از این شوک و کابوس چندان نمی تواند راحت باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لنگ هرچه خرج کندبایدفکری برای گاردون بکند بابرددیشب تاج ۴تای کردن تراکتور دستپاچه شدن حالا استرابه حسابتان میرسد خخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • محمد

        کیسه کش! زود جو گیر نشو. باکمک داور که دیاباته را اخراج نکرد و ناداوری هفته قبل در بازی با پارس جم دو تا برد آوردین. ضمنا" چه زود باخت دربی یادتون رفت. در بازی برگشت هم حالتونو میگیریم البته اگه مافیای داوری اجازه بده.666666

      • بدون نام

        اسم جدیدپرسپولیس چیپپولیس

    • بدون نام

      یعنی خدا وکیلی درسته این کار مدیران ،،،پول مفت بدن به این به اصطلاح بازیکن ها اون از استقلال این از پرسپولیس
      تمام دلخوشی من و امثال من شده فوتبال دل خوشیه دیگر ی که نداریم بجز فوتبال دیدن ،،اینم از کارهای مدیران باید هر روز بدن مون بلرزه

    • علی

      من نمیدونم سایت خبرنگاران جوان یورو روچند حساب کردن بدهی بابت بودمیر رو 70 میلیاردتومان تیتر زدن !!!!!!

    • بدون نام

      فتحی جان!
      الساعه یک سفر برو ترکیه چند بازیکین تاج را پیش فروش کن تا اربابت از شما راضی باشه.

    • عبدالله

      محض رضای خدایکنفر توضیح بدهددرفوتبال ایران چه خبره که این اتفاقها تکراوتکرارووومی شود چرابایدچنددلال ولاشخورهرکاری دلشون میخواددرویران ببخشیدایران بکنند چرا کشورصاخب پیدانمی کند چرا استرس کثافتکاری لاشخورهابردل هوادارن واردمبشه وچراهای دیگر که حال انسان بهم می خوردازنام بردنشان فقط بازارچپلوسی بیضه مالی داغ داغ مونده وبس

    • بدون نام

      ناراحت نباشید لنگیا وزیر هست پولشو میده.

    • بدون نام

      بابا مسعود از جیب ملت ایران پرداخت میکنه مثب باقیه مخارج لنگ

    • بدون نام

      شیرین ترین کابوس محرومیت لنگ از مسابقاته

      پاسخ ها

      • آسمان ابی بلداجی

        این حرفا نزن با این حرفا بخدا فوتبال ما ب جای نمیرسه باید از ریشه حل بشه هرچی ما طرفداران آبی وقرمز به جون هم بیفتیم برا بقیه امسال سپاهان وتراکتور خوبه چرا واقعا این دوتا تیم خصوصی نمیکنن جالبش اینه که میگن این دوتا تیم مایه ضررن واقعا اگه اینطوره بدین دست بخش خصوصی بخدا بهتره

    • بدون نام

      من ی استقلالیم اما چرا هواداران پرسپولیس الان باید نگران این بازیکن باشن؟؟؟چرا هوادار باید استرس اینکه باشگاه محروم میشه رو داشته باشه؟؟؟به گفته خود مدیران در سال 100 ملیارد از طریق سامانه هواداری به پرسپولیس میرسه بغیر هر چی که اقایان به جیب میزنن،حالا مدیران تیم نه پول بدهی قبل و دادن نه بازیکنان نه کادر فنی قبلی و نه کادر فعلی،پس این همه پول کجا رفته؟؟؟چرا نباید مدیران پاسخگو باشن؟؟؟اقای طاهری چرا نباید پاسخ بده اون همه پول و چکار کرده اقای گرشاسپی و عرب چرا پاسخگو نبستند؟؟؟البته استقلال هم همین مشکل و داره،وقتی میگن فوتبال ما کثیفه بعد اقایان شاکی میشن و کمیته انظباطی محروم میکنه،همین کارا نشانه فوتبال کثیفه که شخص وزیر ورزش فوتبال و به لجن کشیده،،چرا مدیران استقلال و پرسپولیس باید از راه روهای وزارت انتخاب بشن و بعد هم هر کاری دوسدارن بکنن و بدون هیچ پاسخی برن؟؟مگه استقلال و پرسپولیس با این همه پیشکسوت،دو نفر پیدا نمیشه که این دو تیم رو مدیریت کنن؟؟چرا مدیران آبی و قرمز وقتی که میرن هیچگونه حساب و کتابی نمیکنن؟؟؟وقتی فدراسبون فوتبال تو فساد غرق شده نتیجش همین میشه،امیر عابدینی ی سری از کثافتکاریهای ساکت و تاج و گفت اما متاسفانه همه چیز و نگفت،چرا مدیرانی فوتبالی مثل دادکان و صفایی فراهانی باید بیرون باشن اما اسخاصی مثل تاج که معلوم نیست چطور وارد فوتبال شده بشه شخص اول فوتبال و ساکت که ی راننده بوده بشه همه کاره فوتبال؟؟؟؟واقعا چررررررا؟؟
      تف به شرف نداشته همشون

    • آسمان ابی بلداجی

      واقعا چرا باید بازیکن خارجی بیان ایران وبعد برن شکایت کنن وپول مفت بگیرن وبرن پرسپولیس اون موقع که محروم بود که خیال طرفداراش راحت تر بود چرا باید مسولین تیما این کارارا میکنن وهوادارا همیشه باید استرس داشته باشن این حرفا برا تیم خودم استقلالم هست نمیدونم چرا خصوصی نمیکنن شاید اون موقع اینطوری نشه آخ اینا چ آب بخوری دارن مدیر عامل عوض میکنن هرکدومم که میان سر کار میگن کار قبلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج