adexo3
۹۲۵۰۹۳
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

۱۵ مهاجم، گزینه جانشینی جونیور

پرسپولیس هنوز تیم دلخواه هواداران در رقابت‌های لیگ برتر نیست. توقف مقابل ماشین‌سازی در تهران دلخوری هواداران این تیم را به همراه داشته و کالدرون خوب می‌داند بازی به بازی کارش در این تیم سخت می‌شود.

فرهیختگان: پرسپولیس هنوز تیم دلخواه هواداران در رقابت‌های لیگ برتر نیست. توقف مقابل ماشین‌سازی در تهران دلخوری هواداران این تیم را به همراه داشته و کالدرون خوب می‌داند بازی به بازی کارش در این تیم سخت می‌شود. شاید اگر پنالتی علیپور گل می‌شد، پرسپولیس وضعیت بهتری داشت، اما همین تساوی و بردهای رقبا کار را برای کالدرون و شاگردانش سخت‌تر کرده است.

با وجود این، پرسپولیس در تلاش است فعلا مشکلات خود را بیرون از مستطیل سبز برطرف کند. گزارش تازه از آخرین وضعیت پرسپولیس نشان از روزهای پرکار انصاری‌فرد و مدیریت این باشگاه دارد.

بودیمیر رو نشان نمی‌دهد!

شکایت ۵۰۰ هزار یورویی ماریو بودیمیر بدجور کار دست پرسپولیسی‌ها داده است. ظاهرا اگر عرب این روزها را درست پیش‌بینی می‌کرد، با بودیمیر برای جدایی به توافق می‌رسید، اما حالا باشگاه پرسپولیس می‌داند در این شکایت هیچ شانسی ندارد و هرگونه تعلل، رقم ۵۰۰ هزار یورو را بیشتر خواهد کرد. شنیدیم باشگاه تلاش داشته با این بازیکن تماس بگیرد و او را پای میز مذاکره بکشاند، اما این بازیکن حاضر به مذاکره نیست.

این بازیکن از ۱۵۰هزار یوروی نیم‌فصل قبل فقط ۲۵ هزار دلار دریافت کرده و الان، هم این پول را طلب کرده هم ۳۵۰ هزار یوروی فصل جدید را. او در شکایتش قرارداد خود با پرسپولیس و لوکوموتیو کرواسی را به فیفا ارائه کرده و در آن قید کرده مبلغ ماهیانه دریافتی‌اش از تیم جدید ۱۵۰۰ یورو است، اما در پرسپولیس این رقم ۳۰ هزار یورو بوده و برای همین پرسپولیس باید ما‌به‌التفاوت این پول را بدهد، ضمن اینکه مبالغ دادرسی را هم برعهده باشگاه پرسپولیس گذاشته است.

ظاهرا بودیمیر چون می‌داند در این پرونده قطعا پیروز است، حاضر نیست با مسئولان باشگاه پرسپولیس نشستی داشته باشد. پیش از این، مانوئل ژوزه به خاطر تعلل باشگاه پرسپولیس توانست از این باشگاه یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو بگیرد و این درحالی بود که محمد رویانیان طلب این مربی پرتغالی را ۴۰۰ هزار یورو و علی‌اکبر طاهری آن را ۸۰۰ هزار یورو اعلام کرده بود! پرسپولیسی‌ها سر این پرونده در مخمصه بدی قرار گرفته‌اند.

کالدرون هم از عرب پول گرفته هم از انصاری‌فرد

گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس هم زمان مدیریت عرب از باشگاه پرسپولیس پول گرفته است هم زمان انصاری‌فرد. او در زمان مدیریت عرب مبلغ ۸۰ هزار یورو دریافت کرده بود و در زمان مدیریت انصاری‌فرد هم ۴۰ هزار یورو دریافت کرده است. ظاهرا او در زمان مدیریت انصاری‌فرد پول بلیت پروازش را خود پرداخت کرده و باشگاه باید این پول را به او برگرداند، اما مسئولان کنونی باشگاه هنوز به‌طور دقیق نمی‌دانند کالدرون در زمان مدیریت عرب چه هزینه‌هایی را از جیب خود داده و درحال بررسی دقیق این موارد هستند.

پرسپولیس از قبل منتظر نامه شکایت برانکو است

برانکو در مصاحبه‌ای تازه اعلام کرده باشگاه پرسپولیس منتظر نامه شکایت او -که فیفا ارسال خواهد کرد- باشد، اما باشگاه پرسپولیس تاکید دارد شکایت برانکو مدت‌ها قبل به فیفا ارسال شده و آنها منتظر ارسال این نامه هستند و این اتفاق تازه‌ای برای آنها نخواهد بود. باشگاه پرسپولیس می‌گوید قانون مربوط به عدم پرداخت ۲ ماه دستمزد جهت فسخ یکطرفه قرارداد فقط برای بازیکنان اجرایی است و این داستان برای مربیان فرق می‌کند.

در بندی از قرارداد برانکو قید شده اگر ۳ ماه پول با تاخیر پرداخت شود، این مربی می‌تواند یکطرفه فسخ قرارداد کند و ظاهرا این اتفاق برای برانکو نیفتاده و او هم به باشگاه اخطار پرداخت داده و هم مهلت که مدارکش موجود است و قرار است این مدارک به فیفا ارسال شود. البته باشگاه تاکید دارد که می‌خواهد مسالمت‌آمیز این مشکل را با برانکو حل کند و از او تخفیف می‌خواهند و برانکو هنوز زیر بار این درخواست نرفته و مبلغ کمی (۵ درصد) را برای تخفیف در نظر گرفته است.

چرا انصاری‌فرد از شکایت صحبت کرد؟

خیلی‌ها گفتند چرا محمدحسن انصاری‌فرد در مصاحبه‌اش گفته از برانکو شکایت خواهد کرد. اما شنیدیم او چاره‌ای جز این کار نداشته و برای دفاع از حق و حقوق پرسپولیس باید به موارد قانونی هم اشاره می‌کرده است. اسناد موجود در باشگاه درمورد نحوه جدایی برانکو باعث شده انصاری‌فرد مجبور باشد نسبت به این پرونده چنین واکنشی نشان دهد وگرنه او باید درمورد عدم واکنش خود به مدارک اندک موجود پاسخگو باشد.

خبر خوش اسپانسر جدید برای سرخ‌ها

ظاهرا به‌زودی بخشی دیگر از طلب سرخ‌پوشان و البته کالدرون و دستیارانش پرداخت می‌شود. اسپانسر جدید که قرار است از برند و نام پرسپولیس استفاده‌های ویژه اقتصادی کند، قرار است طی یکی دو روز پیش‌رو مبلغی را به باشگاه پرسپولیس بپردازد. گفته می‌شود با این پول مبالغی بین ۱۰ تا ۲۰ درصد قرارداد به سرخ‌پوشان و البته کالدرون و دستیارانش پرداخت خواهد شد.

تلاش پرسپولیس برای جذب اسپانسر یورویی

باشگاه پرسپولیس با یک شرکت فعال خارجی برای عقد قرارداد اسپانسری یورویی تا آستانه عقد قرارداد پیش رفت، اما درنهایت توافق حاصل نشد و قرارداد به امضا نرسید. تلاش‌های باشگاه در این مورد ادامه دارد و مذاکره با یک شرکت دیگر آغاز شده است. پرسپولیسی‌ها خیلی امیدوارند با عقد چنین قراردادی مشکلات مالی با اعضای خارجی خود را حل کنند.

بررسی رزومه 15 مهاجم خارجی

پرسپولیسی‌ها برای نیم‌فصل دنبال مهاجم خارجی می‌گردند. پیگیری‌های «فرهیختگان» نشان می‌دهد رزومه ۱۵ بازیکن در اختیار محمدحسن انصاری‌فرد قرار گرفته و او از حالا مشغول بررسی این رزومه‌هاست. قرار است در ابتدا بازیکنان با شرایط فنی خوب گلچین شوند و بعد بررسی وضعیت قرارداد آنها با تیم‌هایشان مورد بررسی دقیق قرار بگیرد. ضمن اینکه قرار است کالدرون هم درنهایت درمورد نفرات گلچین‌شده نظر بدهد. البته گفته می‌شود او یکی دو بازیکن هم مدنظر دارد که خودش به باشگاه قرار است معرفی کند و گفته می‌شود جونیور نیز در نیم‌فصل رفتنی‌ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بچه گیر آوردید؟خارجی ها دولت مارا تحریم کرده اند وباما مراوده مالی ندارند اونوقت انصاریفرد میخواهد یورو واردکند؟قبلی ها بلدنبودند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        7 میلیارد واسه این جونیور دادن تو یک نیم فصل من تا اخر عمرم کار کنم به این مبلغ نمیرسم . نصف این میدادن یه بازیکن ایرانی

    • حمید موحد

      واقعا جای بسی تاسف ملت برای یک لقمه نان روزی ده ساعت میدوند بعد باشگاه هاپولهای این کشور را را به باد هوا میدهند ومتاسفانه هیچ وقت ما ندیدیم با مدیران بی لیاقت و خاطی برخورد شو د این اخبار که میشنویم کام ملت را تلخ میکنه اگر ما از اول عمرمان تا صد سال هم بدویم نصف این مبلغ ها را نمیتونیم در بیارم اونوقت یکشبه عده ای ره هزار ساله برمیدارن

    • بدون نام

      میگم کالدرون حاشیه ساز نظرت درباره پول برانکو وبودمیر وجونیور چیست پولش از کجا میاد وزیر بهتون نمیده وزیر نمیتونه بیشترازاین دیگه کمک کنه اخه اگه وزیر نبود سه قهرمانی وسوپر جام رو با هوچی گری نمی بردید کالدرون فقط حاشیه هستش بار مثبت نداره

    • مهرعلی

      سنگ بزرگ برداشتن نشانه نزدنه
      15 مهاجم حتما گمنامند مثل جونیور و بودیمیر و شرکا
      10 تاش پرنده فروش و ماهیگیرند 5 تا هم بازیکن

    • بدون نام

      باور کنیم این یارو اصلا فوتبالیست نیست اصلا برزیلی نیست اسمشم جونیور نیست جونوره

    • کامران

      رئیس کمتیه داوران یاحداقل پسرش رابگذارنوک حمله ازهمه بهتره!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج