جاباما
۹۳۰۲۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کومان، معمار جدید فوتبال ملی هلند

یک نشریه معتبر چاپ آمستردام با اشاره به راهیابی «لاله‌های نارنجی» به یورو ۲۰۲۰ از رونالد کومان به عنوان معمار جدید تیم ملی هلند نام برد.

خبرگزاری فارس: از تساوی بدون گل تیم ملی هلند و ایرلند شمالی ۲ روز گذشته و صعود تیم تحت هدایت «کومان» به مسابقات جام ملت‌های اروپا محرز شده است.

رسانه‌های هلندی همچنان در ارتباط با موفقیت حاصل شده گزارش منتشرکرده و در اختیار عموم مخاطبان خود قرار می‌دهند.

روزنامه پرتیراژ «فولکس‌کرانت»‌از این دسته رسانه‌هاست که در مقاله‌ای امروز از دستاوردی که مربی ۵۶ ساله برای فوتبال ملی کشورش کسب کرد،‌به نیکی یاد کرد.

این نشریه نوشت:هلند به یورو رسید، در این مسابقات تیم ملی جزو مدعیان اصلی نخواهد بود. بلکه بعد از غیبتی در این پیکارها به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی حضور می‌یابد.به خاطر راهیابی به چنین جامی‌،باید به کومان تبریک گفت.او تیمی را شکل داد که اکنون بسیار مورد علاقه هواداران و محبوب است.هرچند که محبوبیت تیم ملی، شکننده است و کاملا به عملکرد تیم بستگی مستقیم دارد.

فولکس کرانت ادامه داد:بدیهی است کومان برای خلق استعدادهای مثل ماتیس دلیخت و فرانکی دیونگ،‌کار بسیار زیادی انجام نداد اما به حق باید او را معمار موفقیت حاصل شده نامید.تحت هدایت او بود که فیرگیل فان‌دایک به فرماندهی بزرگ تبدیل شد و دیگران نیز جایگاه مناسبی پیدا کردند.

حالا هلند به عنوان مدعی به بازی‌ها وارد می‌شود و البته با کاستی‌های هم مواجه است. به عنوان مثال در درون دروازه،‌گلری با کلاس جهانی ندارد و همچنان برای جناح راست خط دفاعش،‌دنبال بازیکنی مناسب می‌گردد.البته کومان از بازیکنانی مثل مارتن دورون و ریان بابل استفاده کرد اما اکنون این تردید وجوددارد که چنین فوتبالیست‌های بتوانند در یک تورنمنت سطح بالا مثل جام ملت‌ها،‌به قدر کافی نیاز تیم ملی را برطرف کنند.

کومان ۵۶ ساله که بعد از غیبت تیم کشورش در مسابقات یورو ۲۰۱۶ و جام جهانی ۲۰۱۸ موفق شد تیم ملی هلند را به یک تورنمنت مهم برساند،‌ در سال ۲۰۱۸ سکان هدایت نارنجی‌پوشان را برعهده گرفت.

وی که در گذشته تجربه کمک مربیگری همین تیم و باشگاه بارسلونا را داشت،‌همینطور در تیم‌‌های ویتسه،‌آژاکس،‌بنفیکا،‌آیندهوون،‌والنسیا،‌آ.زدآلکمار،‌فاینورد، ساوت‌همپتون و اورتون به عنوان سرمربی کارکرده بود،‌تمام تجربه‌اش را بکارگرفت تا تیمی را شکل داد که به جام ملت‌ها راه یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج