۹۳۰۸۶۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

نوراللهی: می‌خواهیم هیجان را به هواداران بر‌گردانیم

احمد نوراللهی هافبک گلزن پرسپولیس و تیم ملی از شرایط این فصل تیمش برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی حرف زد و از این نکته صحبت کرد که برای پرسپولیس در لیگ نوزدهم کاری ناشدنی نیست.

ایران ورزشی: احمد نوراللهی هافبک گلزن پرسپولیس و تیم ملی از شرایط این فصل تیمش برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی حرف زد و از این نکته صحبت کرد که برای پرسپولیس در لیگ نوزدهم کاری ناشدنی نیست.

در خصوص بازی دشوارتان با تیم نفت مسجدسلیمان چه صحبتی دارید؟

بازی خیلی سختی را با تیم مسجد سلیمان پیش رو داریم. حریف روز جمعه ما تیمی است که تاکنون نباخته و از مربی و بازیکنان خوبی هم بهره می‌برد اما تیم ما هم در چهار بازی اخیرش روند خیلی خوبی پیدا کرده و سه بازی از چهار بازی‌اش را برده و فقط یک تساوی کسب کرده که در دیدار با ماشین‌سازی هم اگر خوش‌شانس بودیم حتماً می‌توانستیم در چهار بازی اخیرمان به چهار برد برسیم. در حال حاضر هم ما باید امتیازها را جمع کنیم و یک بازی خوب انجام دهیم تا پیروز شویم.

قادر به شکستن طلسم شکست‌ناپذیری مسجدسلیمان هستید؟ تیمی که تا به اینجا به تیم‌های مدعی دیگر نباخته؟

بله مسجد سلیمان حداقل امتیازها را با تیم‌های مدعی دیگر جمع کرده و ما هم خیلی امیدواریم که با انجام یک بازی خوب ان‌شاءالله ببریم و طلسم مسجد سلیمان را بشکنیم و مهم‌تر اینکه هیجان را به تیم‌مان و هوادارانمان برگردانیم همان هیجانی که هوادارانمان منتظرش هستند و ما هم برای جمع کردن سه امتیازها در این مقطع همه تلاشمان را به کار خواهیم بست.

در مورد بازی با تیم چغر مسجدسلیمان به آنالیز خوبی رسیدید؟

ما خوب می‌دانیم که مقابل چنین تیم‌هایی که در عقب جمع می‌شوند و ... گل زدن کمی سخت می‌شود اما حتماً با تدابیرکادر فنی‌مان برای بازی با مسجد سلیمان با تدابیر ویژه‌ای وارد بازی می‌شویم.

احتمالاً کالدرون روی شوت‌های تو حساب خاصی باز کرده؟

مهم نیست در بازی با مسجدسلیمان من گل بزنم یا بازیکن دیگری گل بزند. نکته مهم کسب سه امتیاز است که ما بتوانیم آن را به جمع امتیازاتمان اضافه کنیم. گل زدن همیشه حس خیلی خوبی دارد و حس وصف ناپذیری را به بازیکن منتقل می‌کند و بسته به دقایق بازی و حساسیت آن برای یک تیم و بازیکن ارزش خاصی پیدا می‌کند.

به لحاظ روانی و فنی فکر کردی شاید کارتان و بازی‌تان مقابل حریفی مانند نفت مسجدسلیمان به مشکل بخورد؟

بله حتماً ما می‌دانیم تیم‌هایی که عقب جمع می‌شوند و با تراکم بالا بازی می‌کنند شرایط را سخت می‌کنند و همانطور که گفتم کادر فنی‌مان قطعاً برای دقیقه به دقیقه بازی برنامه‌های خاصی را برای ما مدنظر قرار خواهند داد تا به مشکل احتمالی نخوریم.

قادر به کسب چهارمین قهرمانی متوالی‌تان در لیگ هستید؟

ماراتن سختی در لیگ پیش روی ماست و ما خیلی امیدواریم که با ارائه نمایش‌هایی قشنگ و زیبا کار را برای تیم‌مان در آوریم هر چند که امسال چهار تیم مدعی دیگر به غیر از پرسپولیس هم در لیگ حضور دارند و این به زیبایی بیشتر لیگ کمک می‌کند تا در لیگی جذاب‌تر همگی برای موفقیت و قهرمانی بجنگیم. در پرسپولیسی هم که در این چند ساله ۷ جام کسب کرده کار نشدنی وجود ندارد.

در رابطه با بازگشت کمال چه صحبتی داری بازیکنی که با بازگشتش زمینه را برای بازی تهاجمی تو هموار‌تر می‌سازد؟

هم من و هم کمال و محسن ربیع‌خواه هر سه هافبک‌های دفاعی تیم‌مان هستیم. قطعاً از بازگشت کمال خوشحالیم همانطور که از بازگشت شجاع و فرشاد که چند هفته نبودند و برگشتند خوشحال شدیم. امیدوارم یک تیم کامل شویم و با شرایط بهتری برای ادامه فصل خصوصاً در بازی‌های تعیین کننده و مهم نیم فصل دوم بازی کنیم و در لیگ و آسیا با بهترین شرایط بجنگیم و با موفقیت به جلو برویم.

در مورد بازی‌تان در روز جمعه انتظار داری که چه تعداد از هواداران‌تان در ورزشگاه حاضر شوند؟

خیلی امیدواریم که هواداران‌مان مثل همیشه از ما حمایت کنند و مسلماً خیلی خوشحال‌تر می‌شویم زمانی که ببینیم هوادارانمان تمام سکوها را پر کرده‌اند و در این بین ما هم با انرژی مثبتی که از حضور آنها پیدا می‌کنیم با حرارت و روحیه بالاتری برای قهرمانی می‌جنگیم تا موفق شویم.

سوال آخرمان هم به باخت مقابل عراق و شرایط خاص تیم ملی‌مان برای صعود باز می‌گردد. در این رابطه چقدر امیدواری که صعود کنیم و شرایط را برگردانیم؟

ان‌شاءالله با حمایت هواداران با انگیزه بالا در سایر بازی‌های‌مان حضور یافته و بازی می‌کنیم و دیدارهای باقی مانده را می‌بریم و مطمئن باشید که صعود می‌کنیم و سربلند می‌شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • استقلال کبیر . چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      حتمابا کالدرون و این تیم داغون؟ درعجبم بازی لنگ رو لغو کردن انداختن روز جمعه ک هوادار بیشتری بیاد.‌ساپورت لنگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج