۹۳۲۲۱۰
۱۹ نظر
۵۰۰۰
۱۹ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو بازمی‌گردد؟

در روزهایی که تیم‌ملی فوتبال ایران نتایج مناسبی را کسب نکرده، دیدار برانکو ایوانکوویچ و سفیر ایران در کرواسی به برخی شائبه‌های مطرح شده بیش از پیش دامن زده است.

خبرگزاری ایسنا: کسی جز مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال ایران از مفاد قرارداد مارک ویلتموس سرمربی بلژیکی خبر ندارد و با توجه به ۲ شکست اخیر تیم ملی مقابل بحرین و عراق، سخت شدن صعود تیم‌ملی از مرحله مقدماتی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر و افزایش انتقادات ادامه این همکاری در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که در ادامه مسیر سرمربی بلژیکی روی نیمکت تیم‌ملی خواهد نشست یا فرد دیگری هدایت ملی‌پوشان را عهده‌دار خواهد بود.

آن‌گونه که عنوان می‌شود نزدیک به ۹۰۰ هزار یورو در استانبول به مارک ویلموتس پرداخت شد و تا قبل از واریز این مبلغ، سرمربی بلژیکی حاضر نشد به اردوی پیش از دیدار تیم‌ملی فوتبال ایران مقابل عراق ملحق شود، در نهایت هم پنج روز قبل از این دیدار به ایران آمد و تیم‌ملی نیز با نتیجه دو بر یک مقابل عراق شکست خورد.

مساله قابل توجه اینکه بعد از دیدار مقابل عراق نیز، ویلموتس به ایران نیامد و راهی بلژیک شد. حال به نظر می‌رسد ادامه همکاری ویلموتس با تیم‌ملی فوتبال ایران به مسائل مختلفی گره‌ خورده و شاید فسخ قرارداد با توجه به نبودن‌های متوالی وی دور از ذهن نباشد، هرچه هست اما رقم قرارداد بالای ویلموتس که از سوی رسانه‌های بلژیکی نزدیک به سه میلیون دلار عنوان می‌شود چالش جدی سئول‌نشینان است و باید منتظر ماند و دید در ادامه مسیر چه اتفاقی رقم می‌خورد.

از سوی دیگر حضور برانکو ایوانکوویچ در فوتبال ایران که این روزها از وی به عنوان یکی از نامزدهای سرمربی‌گیری تیم‌ملی فوتبال ایران و تیم فوتبال پرسپولیس یاد می‌شود با چالش‌های مختلفی روبرو است، از مالیات نزدیک به ۶۰۰ هزار یورویی گرفته تا دستمزد نزدیک به یک میلیون یورویی وی و دستیارانش که کماکان از سوی باشگاه پرسپولیس پرداخت نشده است.

قرارداد چهارساله این مربی کروات با باشگاه پرسپولیس حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار یورو بود و از این مبلغ باید حدود ۲۲ درصد به عنوان مالیات پرداخت می‌شد، رقمی نزدیک به ۷۰۰ هزار یورو که بخشی از آن طی سفرهای مختلف این تیم به خارج از کشور از سوی باشگاه پرسپولیس پرداخت شده است. ذکر این نکته نیز ضروری است که بر اساس قرارداد منعقد شده بین برانکو ایوانکوویچ و باشگاه پرسپولیس، سرخ‌پوشان موظف به پرداخت این مالیات بوده و هستند.

حال با توجه به دیدار برانکو ایوانکوویچ و سفیر ایران در کرواسی در برهه زمانی کنونی و انتشار تصویر آن از سوی سرمربی کروات پیشین تیم‌ملی فوتبال ایران و تیم فوتبال پرسپولیس، برخی گمانه‌زنی‌ها در ارتباط با بازگشت وی به فوتبال ایران قوت گرفته و باید منتظر ماند و دید که هدایت تیم‌ملی فوتبال ایران را در ادامه مسیر صعود به جام جهانی چه کسی بر عهده خواهد داشت.

زمزمه تغییر مربی تیم ملی در حالی در روزهای اخیر پررنگ شده که وزیر ورزش در حاشیه جلسه اخیر هیات دولت رسما اعلام کرد که حقوق سه ماه آینده ویلموتس به او پرداخت شده است. با این حال اگر فدراسیون‌نشین‌ها به دنبال تغییر مربی تیم ملی باشند باید پرسید که چه کسی مسوول خسارات مادی و معنوی وارده به فوتبال ایران درپی انتخاب ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی است؟

برانکو بازمی‌گردد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بذارینش مربی تیم ملی اگه نبردمون تو سید ۴ جام ملتهای آسیا
      فک کردین سلطانی فر میاد پنالتی بگیره براش؟؟؟؟.فک میکنین لیگ ایرانه؟؟؟؟؟ اگه از گروهمون بالا رفتیم دیگه هیچ وقت نمیگم لنگ حقیر میگم پیروزی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شمااستقلالی هاازدردبرانکومیسوزیدبنده خدا

    • $$$$$$$$$$

      فرانک و پولی َشده
      اگر‌او را بیاورید با اختلاس ها انجام خواهد شد
      این آشغال را نیاورید.

    • فریبا و جواد

      این از بازگشت به عقب هم خیلی بازگشت تره . فاتحه تیم ملیو خیلی غلیظ بخونید از الان اونم نه یه بار

    • فریبا و جواد

      آخه قحطی آدمه این پروفسور قلابی بی سوادو میخوان بیارن !!! نه که قبلا خیلی نتایج درخشانی گرفته که بازم این گوشت کوب احمق قراره بشه سرمربی تیم ملی

    • بدون نام

      واقعااین پولهای بی صاحب.900هزار یورو؟؟؟؟؟؟؟؟وای خدای من.

    • محمد جواد

      هر که بیاد ایران شما خبرنگارها و رسانه ها فراری میدید نمیزارید کسی ایران مار کنه مگر اینکه اونی که خودتون میخواهید.

    • بدون نام

      چه مملکت بی در ،پیکری شده، اینهمه پول مملکت را میدن برای دوتا مربی درپیتی که بعلت عملکرد ضعیف شان در کشورهای دیگه اخراج شده اند برانگو از عربستان، ویلموتس از افریقا، تو این شرائط بد اقتصادی با پولهای که برای عقد و وثق قرارداد ویلموتس می خواهند انجام بدهند و قرارداد جدیدی که می خواهند با دلال بزرگ فوتبال ایران یعنی برانگو که سابقه قالب کردن چندین بازیکن بی کیفیت به باشگاه پرسپولیس را درکارنامه داره و عملکرد ضعیف در تیم ملی وهمچنین فرار از ایران بعلت باخت تیم ملی در گذشته از کشور از ترس پاسخگوی، باز دلالان دست به کار شده اند که برای این مربی هزینه ودر کنار ان بخور بخور جدید راه بیندازند.وهیچکس هم جرائت ورود به این قراردادهای پنهان فدارسیون را ندارد لطفا یک چندسالی رفتن به جام جهانی را کنار بگذارید و به توسعه فوتبال از نظر سخت افزاری بپردازید پولهای کلانی که به این مربیان بی کیفت می دهید صرف احداث کمپ های ورزشی واستعداد یابی واقعی در فوتبال بپردازید ،البته نمی دانم چه کسی باید ورود بکند اگربگویم مجلس ونمایندگان ورود کنند که انها خودشان سردسته مافیا هستند نمونه اش نفوذ و ورود نمایندگان به خودرو سازان .

    • sh.

      علی دایی مربی تیم ملی میشد خیلی بهتر بود تا این مربی درجه 10 بلژیکی. فقط شکست پشت شکست و دلار های باد آورده عاید تیم ملی کرده.

    • sh.

      علی دایی مربی تیم ملی میشد خیلی بهتر بود تا این مربی درجه 10 بلژیکی. فقط شکست پشت شکست و دلار های باد آورده عاید تیم ملی کرده.

    • محمدرضا هلاکویی

      سلام.حیف این همه پول که صرف این مربی بلژیکی شد.خدا کنه هرچه زودتر برانکو بیاد و یا با یک مربی خوب ایرانی مثل آقای قلعه نویی قراداد بسته بشه

      پاسخ ها

      • علی بابا

        یادتون نیست مگه همین آقای قلعه نوعی توی تیم ملی فقط مساوی میکرد؟ بعدش دایی اومد و دوتا برد آورد و رفت. قلعه نوعی جز توی تیمهایی که پول زیاد داشته باشن و بتونن بازیکن حریف و داور و .... بخرن نمیتونه نتیجه بگیره. امیر مافیا

      • علی بابا

        یادتون نیست مگه همین آقای قلعه نوعی توی تیم ملی فقط مساوی میکرد؟ بعدش دایی اومد و دوتا برد آورد و رفت. قلعه نوعی جز توی تیمهایی که پول زیاد داشته باشن و بتونن بازیکن حریف و داور و .... بخرن نمیتونه نتیجه بگیره. امیر مافیا

    • S S

      بازهم برانکو و جنایتی دیگر در راه است . حال میتوان هدف اصلی فدراسیون در بکارگیری دلال کروات را اینطور توصیف کرد که این طرح و برنامه ریزی از طرف پسر وزیر نامحترم عمو سلطانی پرسپولیسیها اجرا شده است و میخواهند منبعد فقط کسانی در تیم ملی حضور داشته باشند که پرسپولیسی
      باشن .لذا صعود تیم ملی برایشان اصلا مهم نیست .چون اگه تیم ملی صعود نکنه مسلماً هیچ گناه و جرمی متوجه برانکو نیست و مقصر ویلموتس و بقیه خواهند بود

      پاسخ ها

      • فریبا و جواد

        مهم نیست چون تیم ملی ما استقلاله ، بذار تیم ملی دست لنگیا بمونه که حداقل وقتی میبازن یا جام جهانی نمیرن فحششم مال لنگیا باشه

    • بدون نام

      لعنت بر این تاج کثیف که به درد مردن هم نمیخورد

    • ایرج دهیار

      والا من که طرفدار تراکتور هستم از دو تیم جیره خور متنفرم بازم برانکو رو قبول دارم چون کاملا به فوتبال ایران و اسیا اشناست مطمعن باشین برانکو مربی تیم ملی بشه بدون دردسر به جام جهانی میریم چون همه تلاششو میکنه نشون بده دست کمی از کیروش کبیر نداره

    • کامران

      این دولت کلا لنگی است که انشاالله با اتمام دولت کثیف شون بروند گم شوند وتاآخرعمرپول های چپاول شده را کوفت کنندبرای ۷پشت!؟

    • برانکو

      چرا کیسه کش ها بهشون زور اومده ک برانکو رو میخان بیارن؟برانکو با ۱۳بازیکن رفت فینال آسیا.اونم بدون اینکه پولش بدن بابت ۴سال آقایی در فوتبال ایران .شفر بیارن بهتر نیست براتون سوت بلبلی بزنه بعدم پولش ببره و فرار کنه.از این میترسین ک بازیکنای بی کیفیت حذف میکنه و بجاش با کیفیتهایی مث شجاع و سید جلال دعوت کنه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج