adexo3
۹۳۲۲۱۳
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

تاج برای حذف ویلموتس به قطعیت رسید

ویلموتس بعد از بازگشت به ایران بلافاصله به کشورش رفت، تیم ملی هم بازی دوستانه در پیش ندارد و شاهد یکی از بی‌برنامه‌ترین تیم‌های ملی در تاریخ فوتبال ایران هستیم.

ایران ورزشی: تیم ملی ایران با توجه به تساوی عراق و بحرین این فرصت را دارد تا به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی شود، با این حال عملکرد ملی‌پوشان همه را نگران کرده تا جایی که خیلی‌ها می‌گویند حتی اگر راهی مرحله نهایی شویم، شانس چندانی برای موفقیت نداریم، چراکه آنجا دیگر خبری از بحرین و عراق نیست و باید با بزرگان قاره مثل ژاپن، کره و استرالیا رقابت کنیم، آن هم درحالی که نمی‌توانیم به‌سادگی از پس تیم‌هایی در حد بحرین بربیاییم.

ویلموتس بعد از بازگشت به ایران بلافاصله به کشورش رفت، تیم ملی هم بازی دوستانه در پیش ندارد و شاهد یکی از بی‌برنامه‌ترین تیم‌های ملی در تاریخ فوتبال ایران هستیم. همزمان نیز رسانه‌ها دست به گمانه‌زنی زده و از فسخ قریب‌الوقوع قرارداد سرمربی بلژیکی خبر می‌دهند، آن هم درحالی که به‌تازگی بخش اعظم قراردادش را بعد از یک قهر چند روزه دریافت کرده است.

فارس در این خصوص نوشت: «ویلموتس بلافاصله بعد از بازگشت با تیم ملی به تهران، عازم بلژیک شد و شاید انتقادات فوتبالی‌ها در ایران را چندان حس نکرد، اما بدون‌شک در این راه فدراسیون متحمل انتقادات فراوانی شد. در این بین، مسئولان فدراسیون بلافاصله با ویلموتس صحبت کرده و بعد از نشست هیات‌رئیسه، با این مربی تماس‌هایی را برقرار کردند و از وی خواستند به تمامی مباحث قراردادی که در ابتدا امضا شده، متعهد باشد. ضمن آنکه با توجه به اهمیت دیدارهای آینده تیم ملی، باید بیشتر در ایران حضور داشته باشد تا شرایط آماده‌سازی روند بهتری به خود بگیرد. در این بین، قرار است ویلموتس در هفته جاری درخصوص درخواست‌های فدراسیون پاسخ نهایی را ارائه کند. باید دید درصورتی که ویلموتس نتواند خواسته‌های فدراسیون را تامین کند یا درصورتی که با برخی درخواست‌ها مخالفت کند، همچنان در تیم ملی ماندنی است یا خیر؟ شاید در این صورت فدراسیون که قویا تاکید به ماندن سرمربی تیم ملی در سمت خود دارد، دستی بازتر برای پایان همکاری با مربی بلژیکی داشته باشد.»

تسنیم هم با انتشار گزارشی از احتمال برکناری ویلموتس خبر داد و نوشت: «موضوعی که این روزها حائز اهمیت شده است، مساله پروازی بودن یا نبودن ویلموتس نیست بلکه به وضعیت همکاری او با فدراسیون فوتبال باز می‌گردد. سرمربی بلژیکی تیم ملی در شرایطی قرار گرفته که هر لحظه امکان قطع همکاری او با فدراسیون فوتبال وجود دارد. با وجود کسب نتایج نامطلوب، فدراسیون فوتبال هم بدش نمی‌آید قرارداد این مربی به سمت فسخ برود تا بدون هزینه‌ دست به تغییر سرمربی بزند. در شرایط فعلی به نظر می‌رسد فدراسیون فرصت مناسبی برای تغییر سرمربی تیم ملی دارد. فدراسیون فوتبال تا فیفادی بعدی که تیم ملی دیدار مقابل هنگ‌کنگ و کامبوج را پیش‌رو دارد، چهار ماه زمان خواهد داشت و این فرصت مناسبی خواهد بود تا سرمربی جدید به شناخت خوبی از وضعیت تیم و رقبا برسد. ضمن اینکه دیدارهای اصلی تیم ملی خردادماه ۹۹ مقابل بحرین و عراق در تهران برگزار خواهد شد که به‌نوعی سرنوشت صعود تیم ملی به مرحله سوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ را مشخص می‌کند. به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال کار بسیار سختی هم برای انتخاب جانشین ویلموتس نداشته باشد. صحبت‌هایی از برانکو ایوانکوویچ مطرح شده است تا سرمربی تیم ملی در جام‌جهانی ۲۰۰۶ بار دیگر روی نیمکت تیم ملی بنشیند.»

تاج به قطعیت رسیده

پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که رئیس فدراسیون فوتبال برای کنار گذاشتن سرمربی بلژیکی به قطعیت رسیده و به دنبال راهی است که طبق بندهای قرارداد، با کمترین هزینه، قرارداد ویلموتس را فسخ کند. نکته مهم این است که کسی از مفاد قرارداد باخبر نیست، با این حال منابع آگاه تاکید دارند عمر حضور مربی بلژیکی در فوتبال ایران اصلا زیاد نیست.

پرداخت 2 میلیون یورویی در ترکیه!

خبر مهم دیگر این است که طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان»، ویلموتس در ترکیه حدود دو میلیون یورو دریافتی از ایران داشته که البته این مبلغ برای وی و تمام دستیارانش پرداخت شده است. احتمالا با پرداخت این مبلغ کار برای قطع همکاری با مرد بلژیکی زیاد هم نباید سخت باشد مگر اینکه پای بندهای دردسرساز در قرارداد به میان بیاید و عجیب هم نیست اگر بفهمیم این قرارداد هم مثل سایر قراردادها (با خارجی‌ها) کاملا به نفع طرف مقابل بسته شده باشد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط به ملت بگید ویلموتس رو ازکجا آوردید!؟؟؟؟

    • بدون نام

      فقط به ملت بگید ویلموتس رو ازکجا آوردید!؟؟؟؟

    • ایرانیه نگون بخت

      چقدر هالو و ساده هستین . فدراسیون از خداشه که هر ماه مربی عوض کنه . شما روزنامه ها هم باهاشون شریک هستین . خودتون میدونین منظورم چیه . تعویض مربی و بازیکن برای مدبران فوتبالی شده درآمد رویایی . دشمنان مملکت و بیت المال همین بیخ گوش خودمون هستن و ما چشممون به اونطرف مرزهاست .

    • عمار

      مشکل فوتبال خود تاج و دارو دسته اش هستند

    • محمد رضا

      تاج هم باید بره

    • بدون نام

      باهرعوض بدل کردن مربی وبازیکن فقط خدامیدونه چقد دلارازمال بیت المال واردجیب همین مسئولین فدراسیون میشه که خودشون ازهردلالی بدترن....بعد ما میگیم مرگ برفلان کشور درحالی که دشمنای اصلی ملت همین خودفروشای داخلی هستن

    • بدون نام

      با رفتن کی روش مافیای فوتبال و دلال بازی شروع شد

    • بدون نام

      تاج اصلا کی هست ک شده ریس ....

    • چُس توقهرمانی لجن پولیس

      به یکتایی خداوندقسم اگرتاج ودارودسته اش دست ازسرتیم ملی بردارندوتیم ملی رابدن به یه مربی داخلی نمیگم بدون باخت ولی تیم اول گروه صعودمیکنه،بابابه خداویلموتس ازاین گاوچرون لُنگی هم احمقتره،حیف پول که به این کثافت هامیدنش.

    • محمدرضا هلاکویی

      سلام خدا را شکر.منتظر برانکو و یا امیر قلعه نوعی هستم

    • بدون نام

      احمقها می خوان برانکو رو بیارن، ولی تیم ملی پرسپولیس نیست که فدراسیون و هییت داوران و وزارتخانه و زمین و اسمان براش پارتی بازی کنن که قهرمان بشه اون بدبخت فکر می کرد عربستان هم مثل ایرانه فکر می کرد قدرت خودشه که پرسپولیس قهرمان میشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج