۹۳۶۹۵۱
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

استراماچونی مقابل پیکان روی نیمکت است

استراماچونی شنبه استقلال را تمرین نداد تا شایعات درباره قهر و حتی احتمال قطع همکاری مطرح شود.

فرهیختگان: استراماچونی شنبه استقلال را تمرین نداد تا شایعات درباره قهر و حتی احتمال قطع همکاری مطرح شود. تیمی که بعد از ۱۳۰۰ روز پرسپولیس را در جدول گرفت؛ تیمی که بعد از سه فصل‌ونیم به صدر رسید و تیمی که بعد از هفت سال حالا شانس جدی قهرمانی لیگ برتر به شمار می‌رود و به بردن عادت کرده با این خبر درگیر حاشیه دوباره شد. شایعه شده که سرمربی موفق این تیم به خاطر دو ماه عدم پرداخت مطالباتش از استقلال بلیتش را به مقصد رم رزرو کرده و قصد دارد همه دستاوردها و میراثش را به یک باره رها کرده و از ایران برود. اما داستان چیست؟

مشکل مالی، خانواده یا لیگ قهرمانان؟

استرا و دستیارانش دو ماه از استقلال حقوق عقب‌افتاده طلب دارند، با این توضیح که مطالبات دستیاران سرمربی ایتالیایی با خود این مربی بوده و وی از حقوقش، دستمزد کادر خارجی استقلال را پرداخت می‌کند. پس دو ماه حقوق عقب‌افتاده خیلی نمی‌تواند دلیل موجهی برای رفتن از تیمی باشد که تازه جان گرفته و به صدر رسیده، آن هم برای مربی‌ای که در کارنامه‌اش تا قبل از استقلال چیزی جز اخراج دیده نمی‌شود.

به صورت منطقی استراماچونی برای تثبیت شایستگی‌هایش هم که شده حداقل در این مقطع استقلال را رها نمی‌کند تا با موفقیت و قهرمانی احتمالی در ایران این کارنامه را کمی بازسازی کند. این در حالی است که طبق اطلاعات دریافتی قرار است تا فردا مطالبات دو ماه اخیر این مربی پرداخت شده و با وی تسویه‌حساب صورت گیرد.از سوی دیگر برخی اخبار حکایت از نارضایتی خانواده این مربی از زندگی در ایران دارد که آن هم با سر زدن به پیج شخصی همسر این مربی این موضوع رنگ باخته و ناخودآگاه تکذیب می‌شود.

دالیلا همسر استرا در پست آخرش چنان از ایران و دوستانش و مردم کشورمان تعریف و تمجید کرده که گویا ایران وطن دومش است و از زندگی در تهران به اندازه‌ای که باید لذت می‌برد. برخی بیزینس‌های مرتبط با مدلینگ و ارتباط با دوستان ایرانی حتی او را به این کشور بیشتر نزدیک کرده و این موضوع نشان می‌دهد که خانواده استرا در اینجا راحت هستند ولی... .

وقتی تاج کار را خراب کرد!

چند روز پیش به نقل از یک مقام آگاه در «فرهیختگان» نوشتیم که از روز اول در این باشگاه می‌دانستند سهمیه ایران برای لیگ قهرمانان آسیا در فصل پیش‌رو ۲+۲ بوده و حرف تاج مبنی‌بر ۳+۱ بودن سهمیه کشورمان برای فصل ۲۰۲۱ است و ربطی به فصل جدید این رقابت‌ها ندارد. این در حالی است که اگر هم در باشگاه از چنین موضوعی مطلع بودند یا آن را به استراماچونی و کادر این تیم نگفته‌اند یا با تعامل با فدراسیون نخواسته‌اند از اصل قضیه که چرا ۳+۱ جایش را به ۲+۲ داده است، صحبت کنند.

اتفاقا پیگیری‌های خبرنگار ما از نزدیکان استرا به آنجایی رسید که محرز شد این سرمربی مشخصا این روزها به دلیل آنچه از روز اول به او گفتند با آن چیزی که امروز در حال اجرا شدن است و تفاوت‌های ماهیتی آن دلخور و نگران بوده و با برخی روش‌ها ازجمله تمرین ندادن تیم و... می‌خواهد اعتراضش را به مدیران استقلال بیان کند. با صحبت‌های چندباره تاج طی چند ماه اخیر استقلال طبیعتا باید از مرحله گروهی کارش را در فصل جدید لیگ قهرمانان آغاز می‌کرد اما برخی اتفاقات و شاید معاملات باعث شده تا تیم سوم و پرطرفدار ایران در فصل گذشته لیگ برتر کارش را از دو دیدار سخت پلی‌آف آغاز کند. مانند اتفاقی که در فصل گذشته لیگ قهرمانان نیز رخ داد و در حالی که صحبت از حضور ذوب‌آهن در مرحله گروهی بود این تیم نیز به پلی‌آف رفت.

برنامه استقلالی‌ها تغییر کرد

حالا این برنامه جدید باعث شده تا همه برنامه‌های قبلی سرمربی استقلال نقش برآب شده و برنامه‌ریزی‌ها برای آبی‌پوشان در آینده نزدیک در ابهام قرار بگیرد. استقلالی‌ها قرار بود بعد از چند روز استراحت در پایان نیم‌فصل، راهی اردوی خارجی شوند و خود را آماده نیم‌فصل دوم و مرحله گروهی لیگ قهرمانان کنند اما اضافه شدن دو بازی دردسرساز به‌خصوص بازی احتمالی با الریان در قطر عاملی شده تا کادرفنی هم به دردسر بیفتند.

از یک‌سو استقلال دوران اوجش را سپری می‌کند و هواداران این تیم توقع دارند تا درخشش پسران آبی در آسیا نیز تداوم داشته باشد و همین موضوع کار سرمربی ایتالیایی را دشوار کرده و از سوی دیگر استرا نمی‌تواند به سرنوشت آبی‌ها در قاره کهن بی‌تفاوت مانده و این تیم را در آستانه این رقابت‌های مهم به امان خدا رها کند.

پس جمله این مشکلات باعث شده تا استراماچونی بیش از پیش به‌هم ریخته و با تمرین ندادن یا رسانه‌ای کردن مبهم بعضی دلخوری‌ها از سوی نزدیکانش؛ گلایه‌ها و اعتراضاتش را به نوعی بیان کند و صدالبته که کاملا نیز حق دارد پیگیر مطالباتش و دیر پرداخت شدن آنها باشد.

نه بلیتی رزرو شده، نه استرا می‌رود

از روزی که استراماچونی آرامشش را حفظ کرد استقلال به اوج شکوفایی رسید و حالا دوباره این مربی با برخی رفتارش نشان می‌دهد به گذشته خشمگین خود بازگشته و شاید تیمش هم به تأسی از رفتار او دوباره در بازی‌های حساس آینده ضربه‌پذیر و شکننده ظاهر شود. با این حال هرچه که هست طبق آخرین اخباری که «فرهیختگان» به دست آورده؛ آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال بلیتی به مقصد رم رزرو نکرده و قرار است در بازی با پیکان که فردا برگزار می‌شود روی نیمکت این تیم بنشیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آزاد رها

      آخه لنگی تیم سوم کجا بود؟ خخخخ تیم سوم شمایید ک ستاره جعلی زده بابت قهرمانی پوشالی تیم حکومتیتون... لنگپولیس

    • استراماچونی

      لعنت بر حاشیه ساز ممنون از شفاف سازی

    • کیسه فروش حمومیم

      تیمهای درجه ۲ میرن پلی اف معمولا مثل کیسه فروشان

    • M.

      لنگیا به ما نمیخورید

    • کیسه فروش حمومیم

      بره گمشه اجنبی پول پرست ببین توهم مثل شوفرررررر
      بدون جام اخراجی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج