۹۴۰۸۵۱
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

امیری: به چیزی جز قهرمان شدن فکر نمی‌کنیم

ستاره بی‌حاشیه پرسپولیس گفت: لطف خدا بود که توپم گل شد. واقعاً خودم فکرش را نمی‌کردم ضربه‌ام وارد دروازه شود، ولی خدا دوستم داشت که توانستم برای پرسپولیس گلزنی کنم.

خبرورزشی: وحید امیری، ستاره بی‌حاشیه پرسپولیس در بازی مقابل سایپا توانست با یک ضربه برگردان و به طرز عجیبی گل بزند. وحید معتقد است گلی که زد، کار خدا بود و از این بابت بسیار خوشحال است. امیری که در هفته‌های اخیر کنار علیپور در خط حمله پرسپولیس به میدان می‌رود، در بازی امروز مقابل پارس جنوبی جم هم یکی از امید‌های گلزنی تیمش به حساب می‌آید. گفت‌وگوی ما را با بازیکن خوش‌اخلاق سرخپوشان در ادامه می‌خوانید:

*وحید از بازی با سایپا شروع کنیم.

به نظرم دیدار خوبی بود و تیم ما نمایش خوبی داشت. با احترام به تیم سایپا، ولی ما برتر از حریف بودیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم، ولی باز هم خدا را شکر که بردیم و توانستیم جواب محبت هوادارانی که به ورزشگاه آمدند را بدهیم. با توجه به اینکه ما در اوایل فصل چند بازی را باختیم، دیگر جای اشتباه وجود ندارد و به امتیازات کامل دیدارهایمان نیاز داریم تا از کورس قهرمانی عقب نمانیم.

*گل عجیبی هم به ثمر رساندی.

بله، لطف خدا بود که توپم گل شد. واقعاً خودم فکرش را نمی‌کردم ضربه‌ام وارد دروازه شود، ولی خدا دوستم داشت که توانستم برای پرسپولیس گلزنی کنم. راستش به این گل نیاز داشتم تا بتوانم جواب محبت هواداران عزیزمان را بدهم.

*آن‌طور که مشخص است هرچه از لیگ گذشته، کالدرون شناخت بیشتری پیدا کرده و این موضوع را می‌شود در نتایج هفته‌های اخیر پرسپولیس دید.

بله، کاملاً درست است. پرسپولیس چند فصل بود که با یک کادر فنی ثابت کار می‌کرد، ولی امسال کادر جدید اضافه شدند و طبیعی است برای شناخت فضای فوتبال ایران و بازیکنان نیاز به زمان داشتند. کالدرون مربی حرفه‌ای به حساب می‌آید و خدا را شکر توانست خودش را با شرایط فوتبال ایران وفق دهد و این موضوع کمک کرد تا پرسپولیس هم نتایج بهتری کسب کند و در کورس قهرمانی قرار بگیرد.

*اگر پرسپولیس بتواند برای چهارمین سال پیاپی قهرمان شود، یک اتفاق ویژه در فوتبال ایران رخ می‌دهد.

بله، قطعاً این یک اتفاق ویژه خواهد بود. واقعیت این است که ذهنیت همه تیم فقط قهرمانی است و به چیزی جز بالا بردن جام قهرمانی فکر نمی‌کنیم.

*درخصوص گروه پرسپولیس در آسیا چه نظری داری؟

به نظرم اصلاً بازی و تیم راحت در لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد. همان طور که می‌دانید الدحیل و الشارجه که در گروه ما حضور دارند، در لیگ‌های داخلی‌شان صدرنشین هستند و التعاون هم اختلاف زیادی با صدر جدول ندارد. همه تیم‌هایی که در آسیا حضور دارند، با هزینه زیاد و با تمام قوا در بازی‌ها حاضر می‌شوند. همه باید کمک کنند تا نتایج آبرومند و در شأن پرسپولیس و فوتبال ایران کسب کنیم.

*بعد از قطعی شدن جدایی ویلموتس، این روز‌ها مردم نگران آینده تیم ملی هستند.

بله، دقیقاً این نگرانی درست است. من به شخصه خیلی در جریان این اتفاقات نیستم، ولی امیدوارم هرکس سرمربی تیم ملی می‌شود، بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم تا دل مردم شاد شود.

*بازی امروز مقابل پارس جنوبی جم را چطور می‌بینی؟

قطعاً دیدار راحتی نخواهد بود به خصوص اینکه پارس جنوبی از حمایت هوادارانش برخوردار است و به طور حتم باید تلاش زیادی انجام دهیم تا بتوانیم دست پر به تهران برگردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین عزیز

      لنگی پر مدعا

    • بدون نام

      شما از همین حالا بلزی نکرده قهرمانیر.
      بخدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج