adexo3
۹۴۲۳۸۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

استقلال مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان ندارد

روز گذشته درخصوص برنامه‌های استقلال نوشتیم و خبر دادیم زمان بازگشت استراماچونی از سفر ایتالیا و مشخص شدن برنامه‌‌های استقلال به زمان برگزاری هفته هفدهم و مشخصا زمان برگزاری دیدار این تیم با فولاد در اهواز مرتبط است.

فرهیختگان: رقابت‌های لیگ برتر نیم‌فصل خود را درحالی سپری کرد که شاخصه اصلی آن نظم در برگزاری طبق روال هر ساله نبوده و با یک بازگشت حدود یک دهه‌ای، در برخی هفته‌ها دوباره جدول به‌گونه‌ای تنظیم می‌شد که تیم‌ها هیچ‌گاه در تعداد بازی‌های برگزاری برابر نبودند تا بی‌نظمی در لیگ نوزدهم بعد از سال‌ها بدجوری توی ذوق بزند؛ البته با وجود برخی موانع برگزاری ازجمله شلوغی‌های حاصل از گرانی بنزین یا آلودگی هوا باید حق را به مسئولان سازمان لیگ داد چون بعضا چاره‌ای برای لغو رقابت‌ها باقی نمی‌ماند.

زمان برگزاری هفته هفدهم مشخص شد

روز گذشته درخصوص برنامه‌های استقلال نوشتیم و خبر دادیم زمان بازگشت استراماچونی از سفر ایتالیا و مشخص شدن برنامه‌‌های استقلال به زمان برگزاری هفته هفدهم و مشخصا زمان برگزاری دیدار این تیم با فولاد در اهواز مرتبط است. این درحالی است که سایر تیم‌ها نیز برای برگزاری اردوی نیم‌فصل و برنامه‌های تعطیلات و آماده‌سازی خود در انتظار اعلام زمان این دیدارها در هفته هفدهم به سر می‌برند.

سهیل مهدی، سرپرست مسابقات سازمان لیگ در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «هفته هفدهم لیگ برتر را در اواخر دی‌ماه و قبل از دیدارهای پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌کنیم. در این خصوص محدودیت‌هایی داشتیم که چاره‌ای جز برگزاری این دیدارها در تاریخ فوق نداریم. به احتمال زیاد هفته هفدهم در تاریخ ۲۶ و ۲۷ دی‌ماه برگزار می‌شود.» وی افزود: «در همان ابتدای کار مسابقات را یک ماه و نیم به دلیل الزامات بلیت‌فروشی و بحث امنیتی ورزشگاه‌ها دیر شروع کردیم و ۴۵ روز را از دست دادیم.

با بازی‌های تیم ملی و امید مجموعا ۷۵ روز از دست داده بودیم. ۱۵ روز نیز به دلیل آلودگی هوا از دست رفت که تا اینجای کار سه ماه می‌شود. ۱۵ روز تعطیلات برای بازی‌های تیم ملی بزرگسالان برای بازی با کامبوج و هنگ‌کنگ در پیش داریم که با احتساب ۹۰ روز تعطیلی قبلی ۱۰۵ روز خواهد شد.

تعطیلات و مناسبت‌های دیگری نیز داریم که مجموع همه آنها ۱۲۰ روز خواهد شد، بنابراین کار ما در نیم‌فصل دوم سخت می‌شود.» مهدی همچنین تاکید کرد هفته هجدهم لیگ نیز بین ۲ دیدار پلی‌آف استقلال و شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا با حریفان‌شان برگزار می‌شود و سایر دیدارها نیز به تناوب در تقویم به جلو کشیده خواهد شد.

استقلال بدون قائدی مقابل فولاد؟

تیم ملی امید سومین دیدار خود در انتخابی المپیک را در تاریخ ۲۵ دی برگزار می‌کند و درصورتی که این تیم حتی از گروهش صعود نکند، بعید است مهدی قائدی، مهاجم آماده و گلزن این روزهای استقلال بتواند تیم باشگاهی‌اش را در دیدار این تیم مقابل فولاد همراهی کند.

از سوی دیگر برنامه استقلالی‌ها به قدری فشرده است که به جز بازی عقب‌افتاده دیدار یک‌چهارم جام‌حذفی مقابل سپاهان که البته زمان آن هنوز مشخص نیست، این تیم درصورتی که راهی دیدار دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بشود باید در فاصله بین ۲ دیدار خود در آسیا (در حدفاصل ۸ روز) با محاسبه دیدار هفته هجدهم خود ۳ دیدار را برگزار کند که مشخص نیست آیا استقلالی‌ها به این برنامه اعتراضی خواهند داشت یا خیر!

استقلال - سپاهان کی برگزار می‌شود؟

سهیل مهدی درباره لغو دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان درباره زمان برگزاری دیدار استقلال و سپاهان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی گفت: «امید صددرصدی به موفقیت تیم امید داریم، اما نحوه نتیجه‌گیری این تیم و استقلال در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در برنامه‌ریزی ما اهمیت دارد. نتایج تیم امید و استقلال در تاریخ برگزاری استقلال و سپاهان اثرگذار خواهد بود. در هر صورت این دیدار حساسیت‌هایی دارد و باید برای آن زمان مناسب در نظر گرفت.»

شایعه تغییر زمان دربی تکذیب شد

دربی ۹۱ قرار است طبق اعلام قبلی پنجشنبه ۱۷ بهمن‌ماه از هفته نوزدهم برگزار شود و این درحالی است که این‌طور شایعه شده بود که استقلالی‌ها با توجه به برنامه فشرده خود در بهمن‌ماه درخواست تعویق زمان دربی ۹۱ را به سازمان لیگ ارائه کرده‌اند. مهدی در این خصوص گفت: «این حرف‌های بیرونی است و ما نه نامه‌ای و نه درخواستی از سوی استقلالی‌ها برای تعویق یا لغو این دیدار نداشته‌ایم. البته زمان برگزاری آن با توجه به جلو کشیده شدن تمامی هفته‌ها، احتمالا تغییر کرده، اما این دیدار در موعد قبلی در همان هفته نوزدهم و در بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.»

استقلال مشکلی برای آسیا ندارد

طی روزهای گذشته با توجه به مشکل مالیاتی پیش‌آمده برای سیدمهدی رحمتی، کاپیتان سابق استقلال که این فصل عضو شهر خودرو مشهد شده، برخی از عدم صدور مجوز حرفه‌ای این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا خبر داده‌اند و این درحالی است که سهیل مهدی که پیش از این ریاست کمیته صدور حرفه‌ای را برعهده داشت، در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «اگر رحمتی شکایتی داشته باشد، از مسیر قانونی‌اش طی خواهد شد. اما مطمئنا استقلال برای حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مشکلی نخواهد داشت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج