۹۴۴۳۳۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عالیشاه با وجود تکذیب‌ها شاگرد یحیی می‌شود؟

وقتی به‌عنوان یک جوان ناشناخته با اعتماد علی دایی به پرسپولیس پیوست، هرگز تصورش را نمی‌کرد روزی کاپیتان سوم این تیم باشد.

برترین‌ها: وقتی به‌عنوان یک جوان ناشناخته با اعتماد علی دایی به پرسپولیس پیوست، هرگز تصورش را نمی‌کرد روزی کاپیتان سوم این تیم باشد. او بارها بازوبندی را بسته که پیش از این روی بازوی احمدرضا عابدزاده، کریم باقری و علی دایی بسته شده بود. عالیشاه اما راه بزرگان را ادامه نداد و بارها با حاشیه‌سازی‌های متعدد، مورد غضب قرار گرفت. هواداران پرسپولیس و تراکتور به خاطر دارند که عالیشاه در رفت و برگشت به تیم‌های سرخ‌پوش تهران و تبریز چگونه بخش زیادی از سکوها را از دست داد و حتی دل برانکو نیز هرگز با او صاف نشد.

جدایی برانکو و حضور گابریل کالدرون در راس کادرفنی پرسپولیس، فرصتی برای عالیشاه بود تا دوباره به اوج بازگردد و فیکس شود. او اما راه گذشته را ادامه داد و پیش از دیدار مقابل ذوب‌آهن با سیامک نعمتی درگیر شد تا مورد غضب کالدرون قرار بگیرد و از لیست ۱۸ نفره هم کنار برود تا بازیکنی که گفته می‌شد درصورت تمدید قرارداد با برانکو، راهی تیم دیگری خواهد شد، این‌بار در حضور کالدرون تصمیم جدی برای تغییر بگیرد و راهی تیم دیگری شود.

زمزمه‌های حضور عالیشاه در لیست مازاد البته از مدتی قبل مطرح شده بود، اما نه کالدرون آن را تایید می‌کرد و نه عالیشاه علاقه‌ای به صحبت در این‌باره داشت. امید البته طی یک واکنش اینستاگرامی اعلام کرد تلاشش را خواهد کرد تا جایی در تفکرات کالدرون باز کند که ظاهرا ناموفق بود. کالدرون اما در یک برنامه تلویزیونی علنا اعلام کرد که عالیشاه می‌خواهد به‌عنوان وینگر راست بازی کند ولی در این پست دیگران اولویت دارند و این یعنی او باید تیم جدیدی پیدا کند.

مقصد کجاست؟

عالیشاه چند پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ برتری دارد، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که او با مربیان شهرخودرو صحبت کرده و با وجود اینکه مالک باشگاه فعلا این خبر را تایید نکرده، اما احتمالا با آغاز فصل نقل‌وانتقالات امید راهی این تیم خواهد شد. شهرخودرو البته شرایط را برای حضور عالیشاه هم آماده کرده و فرشاد محمدی‌مهر را می‌توان نخستین جدا‌شده قطعی این تیم دانست و به این ترتیب شرایط فیکس شدن عالیشاه در شهرخودرو فراهم شده است.

محمدی‌مهر که روزهای درخشانی را با پارس جنوبی پشت‌سر گذاشته بود درنهایت همراه با میثم تیموری راهی استقلال شد، اما حضور در پایتخت برای او بدیمن بود و او نتوانست تاثیرگذاری‌اش در پارس جنوبی را تکرار کند. درنهایت هم بعد از جلسه‌ای با استراماچونی تصمیم به جدایی گرفت و راهی شهرخودرو شد تا زیرنظر یحیی گل‌محمدی، خاطرات جم را زنده کند، اما شکست سهم تلاش دوباره او بود. به هر ترتیب از پارس جنوبی به‌عنوان مقصد بعدی محمدی‌مهر یاد می‌شود، البته اگر او در مسیر مشهد به جم تصمیم به تغییر نداشته باشد و پیشنهاد بهتری دریافت نکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج