۹۴۴۳۶۱
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

امیری: تعطیلات لیگ به سود ما تمام می‌شود

وحید امیری می‌گوید:«قهرمانی در نیم‌فصل اهمیت زیادی ندارد چون تیمی جام را بالای سرش می‌برد که در پایان فصل بالاتر از سایر رقبا در صدر جدول بایستد.»

خبرآنلاین: «چون همه ما یک هدف بزرگ در سر داریم، هیچ بازیکنی خودش را بزرگ تر از دیگران نمی داند و فقط برای همان هدف می جنگیم.» وحید امیری وینگر پرسپولیس این جمله را به زبان آورده است. او که به روزهای اوج خود نزدیک شده، اعتقاد دارد حتی حالا که برای مدتی لیگ ایران تعطیل خواهد شد و بازیکنان زمانی برای استراحت در پیش دارند اما پرسپولیسی ها قرار نیست از اهداف شان دور شوند چون رسیدن به قهرمانی، تفکر این تیم در فصل جدید است و همه بازیکنان با اتحاد کامل به آن فکر می کنند.

او جزو مهمترین مهره های پرسپولیس و البته تیم ملی فوتبال کشورمان محسوب می‌شود. امیری اعتقاد دارد این تعطیلات برای پرسپولیس هم لازم است. این بازیکن گفت: «همه ما نیاز به این استراحت داشتیم چون بازی های بسیار فشرده و پر از اتفاقات عجیب و غریب را پشت سر گذاشتیم و حالا زمان آن رسیده تا برای چند روزی استراحت کنیم.»

از او پرسیدیم آیا مدام به محاسبات جدولی فکر می کند یا نه که او این واکنش را نشان داد: «نه اتفاقا. ما حرفه ای هستیم و می دانیم که نباید به جدول رده بندی در حال حاضر نگاه کرد چون رتبه بعضی تیم‌ها تغییر می کند.صدرنشینی در هفته پایانی لیگ و زمانی که قهرمان تعیین می شود، اهمیت دارد نه امروز. ما باید فقط به فکر بازی های نیم فصل دوم باشیم.»

از او درباره پیروزی مقابل شهرداری ماهشهر در جام حذفی هم سوال کردیم که وحید گفت:«دیدید که تیم حریف با اینکه از لیگ دو آمده بود، چقدر انگیزه داشت و حتی روی دروازه مان خطر آفرین بود. جام حذفی جایی نیست که حریفان را دست کم بگیریم. ما هم با تمام توان جنگیدیم و خدا را شکر که با ارائه یک بازی خوب بار دیگر به برد رسیدیم. حالا هم راهی نیمه نهایی شده ایم و انشالله بتوانیم مثل سال قبل، در این تورنمنت هم شانس قهرمانی داشته باشیم.»

آخرین سوال مان از امیری در مورد احتمال قهرمانی پرسپولیس بود که گفت: «همه دوست داریم به این عنوان برسیم. برای مان خیلی مهم است که دوباره قهرمان شویم اما می دانید که بازی ها در این فصل برای همه سخت شده و هیچ حریفی قابل پیش بینی نیست.خدا خواست و بازی با نساجی به سود ما تمام شد.از حالا باید بتوانیم همین مسیر را ادامه بدهیم. قطعا همه ما در همه بازی ها به برد فکر می کنیم و هیچ بازیکنی خودش را بزرگ تر از دیگران نمی داند. فقط یک هدف داریم و با اتحاد بین کادرفنی، بازیکنان و هواداران به سمت قهرمانی می رویم و در هر بازی می جنگیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      البته جناب بیرو خودشون رو بزرگ تر میبینن

    • بدون نام

      چقدر خوبه این پسر

    • محمدرضا هلاکویی

      سلام بر وحید امیری عزیز.از همه شما متشکریم.به امید قهرمانی پرسپولیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج