۹۴۵۶۸۱
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

نانی: نباید با رونالدو مقایسه می‌شدم

نانی ستاره سابق منچستریونایتد معتقد است که مقایسه او با کریستیانو رونالدو امری اشتباه بوده است.

ورزش سه: نانی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال پرتغال است که حالا ۳۳ سال سن دارد. او از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ به مدت هشت سال در اولترافورد حضور داشت و در بیش از ۲۰۰ بازی برای منچستر یونایتد به میدان رفت. این ستاره پرتغالی در منچستر یونایتد به چهار قهرمانی لیگ برتر و یک مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت و به طور کلی روزهای خوشی را در شهر منچستر سپری کرد.

نانی در مقطعی از دوران فوتبال خود با کریستیانو رونالدو در منچستر یونایتد هم تیمی بود. پس از پیوستن رونالدو به رئال مادرید، بسیاری به خاطر سبک بازی این دو بازیکن، نانی را یک جایگزین مناسب برای رونالدو می دانستند اما این اتفاق رخ نداد. ستاره سابق یونایتد حالا به صحبت درباره مقایسه بین او و کریستیانو رونالدو پرداخته است.

نانی: نباید با رونالدو مقایسه می‌شدم

نانی در این باره گفت: " بعد از جدایی رونالدو از منچستر یونایتد یک ایده بین هواداران به وجود آمد. بسیاری سبک بازی من و رونالدو را شبیه به هم می دانستند و همین موضوع باعث شد مقایسه هایی در این باره شکل بگیرد. هواداران یونایتد به دنبال جانشینی برای رونالدو بودند و فکر می‌کردند که من آن جایگزین هستم اما این امر و به طور کلی این مقایسه کاملاً اشتباه بود.

هواداران نباید از من به عنوان یک رونالدو جدید یاد می‌کردند بلکه باید با خودشان می‌گفتند که ما یک نانی در تیم‌مان داریم. حالا بهتر یا بدتر؛ قابلیت‌هایش با رونالدو متفاوت است."

نانی در ادامه گفت: "بعد از جدایی رونالدو دو سال فوق العاده را پشت سر گذاشتم اما یک مصدومیت بد موقع کار را برایم سخت کرد. بعد از بازگشت از مصدومیت نیز نتوانستم همان فرم گذشته را ارائه دهم بنابراین دیگر نمی توانستم که انتظارات هواداران را برای گلزنی مثل رونالدو برآورده کنم. به طور کلی فکر می کنم که من بازیکن متفاوتی بودم. اگرچه گل‌های زیادی نزدم اما پاس گل هایم بسیار بیشتر بوده است."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج