۹۴۶۴۹۶
۴ نظر
۵۰۱۵
۴ نظر
۵۰۱۵
پ

لژیونر‌های ایرانی بهترین گلزنان تیم‌های اروپایی

شرایط نیم فصل اول تعدادی از برترین گلزنان ایرانی را در تیم‌های خارجی زیر ذره‌بین بردیم که خواندنش خالی از لطف نیست.

خبرورزشی: نیم‌فصل اول مسابقات در اکثر کشور‌های اروپایی در حالی به پایان رسید که مهاجمان ایرانی در این نیم‌فصل روز‌های خوبی را سپری کردند و توانستند برای تیم‌هایشان مؤثر ظاهر شوند. شرایط تعدادی از برترین گلزن‌های ایرانی را در ادامه زیر ذره‌بین قرار داده‌ایم.

کاوه رضایی، ۸ گل زده

هرقدر فصل گذشته برای رضایی کابوس‌وار گذشت، مهاجم سابق استقلال امسال در شارلوا احیا شده و به روز‌های خوبش بازگشته است. کاوه در حال حاضر بهترین گلزن ایرانی حاضر در لیگ‌های خارجی است و ۸ بار در لیگ، دروازه رقیبان شارلوا را باز کرده است. گورخر‌ها از زمانی که کاوه را به ترکیب اصلی آوردند، دیگر شکست نخورده‌اند و هر بار کار برایشان گره خورد مهاجم ایرانی به داد تیم‌شان رسید. اگر چه تا سال آینده تیم ملی اردویی نخواهد داشت، اما کاوه این روز‌ها می‌تواند یکی از مهره‌های اصلی تیم بی‌سرمربی کشورمان باشد. رضایی علاوه بر گل‌هایش در لیگ، دو گل در جام حذفی نیز زده است و برترین مهاجم تیمش نیز محسوب می‌شود.

سردار آزمون، ۷ گل زده

سردار ایرانی دومین مهاجم برتر ایرانی در نیم‌فصل گذشته است. آزمون در این فصل تا کنون ۷ بار در لیگ روسیه دروازه رقبا را باز کرده است. در این میان آزمون در دوره‌ای در پیدا کردن دروازه حریفان دچار مشکل شد وگرنه به راحتی برترین گلزن ایرانی می‌شد. سردار علاوه بر ۷ گلش در لیگ، دو بار هم برای تیمش در لیگ قهرمانان گلزنی کرد و علاوه بر این در زمینه دادن پاس گل نیز بسیار خوب ظاهر شد و زوج سردار ایرانی با آرتم زوبا کشنده‌ترین زوج این فصل لیگ روسیه محسوب می‌شود.

رضاییان، ۶ گل زده

در بخش ۶ گله‌ها، نام یک مدافع نیز دیده می‌شود که اتفاقی بسیار غیر معمول است. رامین رضاییان در نیم‌فصل اول یکی از بهترین بازیکنان الشحانیه بود و با اینکه در پست دفاع بازی می‌کند، موفق شد ۶ گل برای تیمش بزند تا یک تنه دوسوم گل‌های این فصل الشحانیه را وارد دروازه حریفان کرده باشد و یکی از بهترین فصول زندگی‌اش را سپری کند.

رضا قوچان‌نژاد، ۶ گل زده

دیگر گلزن ۶ گله این لیست رضا قوچان‌نژاد است. گوچی در اولین بازی برای زوله موفق شد ۴ بار دروازه رقیب را باز کند و از آن روز به بعد نیز دو بار راه دروازه رقبا را پیدا کرد. رضا در هفته آخر منتهی به نیم‌فصل به ندرت در ترکیب تیمش دیده شد و به همین خاطر فرصت بالاتر بردن آمار گل‌هایش را پیدا نکرد. با این حال او تا به اینجای فصل بهترین گلزن زوله محسوب می‌شود و اگر دوباره بتواند به ترکیب اصلی تیمش برگردد توانایی دو رقمی کردن تعداد گل‌هایش را دارد.

پیمان بابایی، ۶ گل زده

پیمان بابایی دیگر بازیکن ۶ گله است که در لیگ آذربایجان و تیم سومقاییت توپ می‌زند. بابایی که در ایران در تیم ماشین‌سازی عضویت داشت، این روز‌ها در آذربایجان یکی از مهره‌های اصلی تیمش محسوب می‌شود و بیش از هر بازیکن دیگری برای تیمش گلزنی کرده است.

مهرداد محمدی، ۵ گل زده

در بخش مهاجمان ۵ گله مهاجمی که بیش از سایرین ارزش تمجید دارد، مهرداد محمدی است چرا که با وجود اینکه در ضعیف‌ترین تیم حاضر در لیگ پرتغال بازی می‌کند، اما تا به حال ۵ گل زده است. آوس یکی از گزینه‌های سقوط این فصل پرتغال است، اما این باعث نشده محمدی دست از تلاش بردارد و در همین تیم نه چندان قدرتمند توانسته توانایی‌هایش را در اولین فصل حضور در اروپا به نمایش بگذارد.

مهدی طارمی، ۵ گل زده

مهدی طارمی دیگر مهاجم شاغل در پرتغال است که تا به حال ۵ گل زده است. مهاجم سابق پرسپولیس یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان ریو‌آوه است و علاوه بر گلزنی توانسته بار‌ها برای تیمش پنالتی بگیرد. طارمی در نیم‌فصل اول بیشتر اوقات درگیر مصدومیت بود و نتوانست به طور دائم برای تیمش به میدان برود در غیر این صورت این فرصت را داشت تا در رده‌های بالاتر جدول گلزنی لژیونر‌های ایرانی بایستد.

کریم انصاری‌فرد، ۵ گل زده

کریم انصاری‌فرد بعد از ترک ناتینگهام فارست این فصل در نوک پیکان السیلیه به میدان می‌رود و تا به حال ۵ بار دروازه رقبای این تیم را فرو ریخته است. اگر چه در برهه‌ای شنیده می‌شد مسئولان باشگاه قطری از عملکرد مهاجم ایرانی خود رضایت ندارند، اما رئیس باشگاه چند روز پیش از عملکرد بازیکن خارجی خود تمجید کرد. کریم بیشتر برای حضور قدرتمند السیلیه در لیگ قهرمانان خریده شده و سران این باشگاه برای درخشش در آسیا چشم به ساق‌های مهاجم ایرانی خود دارند.

مهدی شریفی، ۵ گل زده

مهاجم سابق پرسپولیس و هم‌تیمی پیمان بابایی دیگر ۵ گله نیم‌فصل اول است. شریفی کمتر از بابایی در سومقاییت بازی کرده است، اما بازیکنی تأثیرگذار است و تا به حال عملکرد خوبی برای تیم جدیدش داشته است. باید منتظر ماند و دید این مهاجم با چند گل به کارش در مسابقات این فصل پایان می‌دهد و آیا می‌تواند زوجی رؤیایی با بابایی در سومقاییت ایجاد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه تیمهای مشهوری ..این آخریه چی بود سومقم بیت..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین تیم آذربایجانی تو جام یوفا زوله هلند و کاسیم پاشایه ترکیه رو حذف کرد مثل اینکه یادتون رفته قره باغ آذربایجان رفت و برگشت تو لیگ قهرمانان با اتلتیکو مادرید مساوی کرد برادر این ماییم که روز به روز پسرفت میکنیم چون تیم ملی آذربایجان ۵ روز قبل بازی ایران و بحرین ۳ بر ۱ بحرین رو تو خاک خودش شکست داد تو برو ورزشگاههای آذربایجان رو ببین بد مال خودمونو ببین هر چی باسه اروپا هستش روز به روز پیشرفت میکنن ولی ما تازه عشق دهه ۶۰ رو کردیم

    • سینا

      اسم این تیم آخری چی بود سومقیم در پیت...خخخخ!

    • بدون نام

      همین تیمای رو که دارین مسخره میکنید بیاند ایران باتیمای ایرانی بازی کنند حتما و بدون شک بازی رو از قبل بردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج