۹۵۲۲۶۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فدراسیون فوتبال: هنوز برای تیم ملی گزینه خارجی داریم

سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه در میان گزینه‌های این نهاد برای هدایت تیم ملی همچنان سرمربی خارجی وجود دارد، گفت: با توجه به صحبتی که با سرپرست فدراسیون داشتیم، تا پایان هفته سرمربی جدید تیم ملی مشخص خواهد شد.

ایرنا: سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه در میان گزینه‌های این نهاد برای هدایت تیم ملی همچنان سرمربی خارجی وجود دارد، گفت: با توجه به صحبتی که با سرپرست فدراسیون داشتیم، تا پایان هفته سرمربی جدید تیم ملی مشخص خواهد شد.

امیر مهدی علوی پس از جلسه نمایندگان تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و تصمیم گیری در مورد حضور یا عدم حضور در این رقابت‌ها به خاطر سلب امتیاز میزبانی تیم‌های ایرانی گفت: نخست اینکه اجماع ملی و اتحاد بین همه ارکان در واکنش به تصمیم غیر ورزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا خوشحال کننده بود.

فدراسیون فوتبال: هنوز برای تیم ملی گزینه خارجی داریم

امروز هم جلسه‌ای با حضور مسوولان فدراسیون برگزار شد و در مورد نامه‌ای که توسط دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا به دست ما رسید، صحبت شد. باشگاه‌ها هم به صورت مشترک اشاره کردند که برگزاری بازی در زمین دیگر را نمی‌پذیرند و فقط در کشورمان میزبان خواهند بود. در همین راستا هم اطلاعیه‌ای صادر شد.

وی افزود:‌ نامه‌ای هم برای برگزاری جلسه فوری به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد تا درخواست باشگاه‌های‌مان به صورت مستقیم به شیخ سلمان ارسال شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد برگزاری بازی‌های تیم ملی در کشور ثالث اضافه کرد: در این خصوص نامه‌ای ارسال نشده است. برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی در مسوولیت فدراسیون جهانی(فیفا) است و در این باره نامه‌ای را دریافت نکردیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد عواقب انصراف تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا نیز تاکید کرد: هر تصمیمی ممکن است تبعاتی را داشته باشد و این تصمیم هم در واکنش به حق تضییع شده صورت می‌گیرد. باشگاه‌ها هم هم‌صدا با هواداران و رسانه‌ها این تصمیم را گرفتند و نسبت به اجرای آن مصر هستند.

علوی در مورد اینکه آیا مهدی تاج با توجه به حضور در هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا تاثیری در تصمیمات این کنفدراسیون دارد یا خیر، تصریح کرد: روز جمعه حوالی ساعت ۱۳ بود که نامه‌ای در این باره به دست ما رسید و یک ساعت بعد جلسه فوری در حضور تمام مسوولان فدراسیون و ذیربط برگزار شد و مهدی تاج هم در آن جلسه حضور داشت. در آن جلسه نامه کمیته مسابقات هم دریافت شد و اعلام موضع و اعتراض ما هم به این تصمیم به صورت مکتوب و شفاهی اعلام شد. در آن نامه مهدی تاج نوشت که از برادرانم که ۲۴ عضو هستند، می‌خواهم اینجا برادری و همراهی‌شان را واکنش به تصمیم غیر ورزشی و نادرست کمیته مسابقات اعلام کنند و یک مرزی برای خودشان و سایر اعضا قائل شدند.

وی در مورد جرایم انصراف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: در فرآیند تصمیم گیری مشاوران و مسوولان حقوقی فدراسیون همراه تیم تصمیم گیرنده بودند. همکاران ما تمام این مباحث را در واکنش به این مساله دیدند که چه موضوعی اشاره شده است. حتی این بحث مطرح شده که اگر تیمی کارش را در لیگ قهرمانان آغاز کند و سپس کنار بکشد، تبعات دیگری هم گریبان آن را خواهد گرفت. همه این مباحث مورد بررسی قرار گرفته است.

علوی در مورد بحث انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال و اینکه گفته می‌شود علی دایی از بیشترین شانس برای هدایت تیم ملی برخوردار است، افزود: حضور دایی در فدراسیون را به فال نیک می‌گیریم. فدراسیون خانه همه پیشکسوتان است. در ارتباط با بحث نهایی سرمربی‌گری تیم ملی، نظرات و بررسی هیات رییسه در حال تکمیل است و به محض نهایی شدن اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: به طور حتم نام دایی جزو گزینه‌های هدایت تیم ملی وجود دارد اما فرایند انتخاب سرمربی تیم ملی به روش خودش باید طی شود. بهتر است زودتر این اتفاق رخ دهد. در حال حاضر تنها ۶۶ روز تا بازی با هنگ کنگ وقت داریم. مسابقات لیگ هم به اوج می‌رسد. طبق آخرین صحبتی که داشتیم با حیدر بهاروند سرپرست سازمان لیگ داشتم، گزارش کمیته فنی و توسعه در حال انجام جمع‌بندی‌های نهایی است و تا پایان هفته سرمربی معرفی خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه آیا مربی خارجی هم در بین گزینه‌های تیم ملی است یا خیر، تاکید کرد:‌ بله.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج