۹۵۳۰۵۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

گروه ایران و احتمال سهمیه ۱۰۰درصدی المپیک

تیم صدرنشین گروه ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا به فینال رسید و المپیکی شد.

ورزش سه: رقابت‌های فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا امروز مرحله نیمه نهایی خود را پشت سر گذاشت. بازی‌های این مرحله از این جهت که دو تیم راه یافته به المپیک را مشخص می‌کرد، از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود.

در بازی اول امروز تیم‌های ازبکستان و عربستان به دیدار هم رفتند که عربستان موفق شد با گل تصادفی دقایق پایانی مقابل حریف خود به برتری برسد و راهی دیدار پایانی شود. با این برتری، عربستان صعود به رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را نیز جشن گرفت.

در دیدار دوم هم تیم‌های کره جنوبی و استرالیا با هم روبرو شدند. کره ای‌ها مثل تمام بازی‌های قبلی شان، امروز هم برتر از حریف ظاهر شدند و با نتیجه ۲ بر صفر استرالیا را شکست دادند. سرخ‌های شرق آسیا هم با این برد، راهی المپیک شدند.

تیم کره دومین رقیب ایران در مسابقات انتخابی المپیک در مرحله گروهی بود که توانست ایران را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. این باخت، کار ایران را دشوار کرد و نهایتا شاگردان حمید استیلی به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به ازبکستان، از صعود به دور حذفی بازماندند.

اما دیگر تیم گروه ایران هم شانس صعود به المپیک را دارد. ازبک‌ها در دیدار رده بندی به مصاف استرالیا می‌روند و در صورت کسب پیروزی، راهی المپیک خواهند شد.

گروه C که تیم ایران در آن حضور داشت، تنها گروه مسابقات است که می‌تواند ۲ تیم المپیکی داشته باشد. عربستان به عنوان تنها نماینده گروه B جواز حضور در المپیک را کسب کرده و تیم استرالیا هم که از گروه A صعود کرده بود، هنوز شانس صعود دارد. ضمن اینکه هیچ تیمی از گروه D این مسابقات به المپیک نرسید.

دیدار رده بندی بین ازبکستان و استرالیا روز شنبه پنجم بهمن و بازی فینال بین کره جنوبی و عربستان یکشنبه ششم بهمن ماه برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج