جاباما
۹۵۴۷۳۵
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس یحیی بهتر از پرسپولیس کالدرون

پرسپولیس دو گل به تیم خوب تراکتور زد تا در صدر جدول باقی بماند. پرسپولیس یک بازی سخت و حساس را برد. به این دلیل که تراکتور از ۴ بازی گذشته خود ۱۲ امتیاز کسب کرده بود و شرایط روحی و روانی خوبی داشت.

خبرورزشی: پرسپولیس یحیی بهتر از پرسپولیس کالدرون بازی کرد. یحیی گل‌محمدی با به میدان فرستادن توأمان علیپور، ترابی و اوساگونا نشان داد به دنبال بازی تهاجمی است و اهل ریسک و احتیاط نیست. پرسپولیس خیلی زود و روی یک ضد حمله به گل رسید تا به تراکتور نشان دهد برای برد به زمین آمده است.

نکته قابل تأمل در این دیدار دفاع خوب پرسپولیسی‌ها بعد از گل اول بود. به واقع شاگردان یحیی خیلی خوب بازی را اداره کردند و البته کاملاً مشخص بود به یک گل راضی نخواهند شد و دوباره به بازی تهاجمی خود ادامه خواهند داد. یک سوپرگل از وحید امیری کار را تمام کرد و اخراج ساکت الهامی هم مزید بر علت شد که تراکتور در نیمه دوم دیگر آن تیم همیشگی نباشد. فوتبال عصبی تراکتوری‌ها بزرگترین مانع برای این تیم برای رسیدن به گل بود! هر چند دامنه اعتراضات به یک تیم خاص محدود نمی‌شد و دیروز پرسپولیسی‌ها هم در برخی از صحنه‌ها اعتراض می‌کردند، اما کاملاً مشخص بود که تراکتوری‌ها خیلی زود عنان اختیار را از دست می‌دهند و روی هدف متمرکز نیستند. در نهایت نتیجه آنی شد که پرسپولیس می‌خواست و البته باید به صراحت به این نکته اشاره کرد که پرسپولیس به مراتب بهتر از تراکتور بازی کرد.

فوتبال جنگ حواشی و اعتراض به داوری نیست، فوتبال بازی فکر و تکنیک و دوندگی است. فوتبال بازی اندیشه‌های تاکتیکی است. این فوتبال بار‌ها و بار‌ها به ما ثابت شد که در آن سوی مرز‌ها خریدار ندارد و دیدید که در بازی ایران- ژاپن در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌ها چه بلایی بر سر فوتبال ایران آورد و برخی از بازیکنان دیروز دو تیم در بازی مورد اشاره حاضر بودند.

ستاره‌های تراکتور دیروز برخلاف ستاره‌های پرسپولیس بودند. با ضریب اشتباه بالا بازی کردند و تراکتور برای تغییر روند به طور حتم باید در شکل بازی خود در بازی‌های بزرگ تجدید نظر کند. پرسپولیس با اولین برد بعد از تعطیلات زمستانی و از همه مهمتر در بازی با تیم خوب تراکتور نشان داد می‌خواهد برای چهارمین فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شود. این پیام برد در بازی دیروز بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک بازی کرد اون تراکتور ک ضعیفه شده

      پاسخ ها

      • بام ایران کوهرنگ

        خبر ورزشی شروع کرد با ایکه پرسپولیسیم ولی نباید با ی بازی تحلیل ها شروع بشه کالدرون زحمت خودش کشید

    • بدون نام

      اره با لطف داور .
      اوساگونا دژاگه رو زد کم مونده بود که کتفش بشکند داور خطایی اعلام نکرد هیچ کارت زرد رو به رضا اسدی داد و قرمز رو به الهامی . هدفشون معلومه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو نگران نباش .......

    • بدون نام

      بذاریدحالا دوبازی کنه بعد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج